کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پسرم کسرا

عصر یکشنبه

1393/5/20 0:28
نویسنده : مامانی کسرا
322 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عصر یکشنبه مثل غروبای جمعه میمونه! همونقدر دلگیر، همونقدر کسل کننده...

مخصوصا اگه آخرین روز از تعطیلات هم باشه، دیگه واویلاااا.

زدیم بیرون!

 

 

رفتیم استخر شنا، اینروزا خیلی میریم، کسرا همچنان در مرحله ترس از آب به سر میبره!

البته خیلی بهتر از روزای اول شده! اما هنوزم راه بسی طولانی مونده که دل به آب بده! همینم که قبول

میکنه بریم استخر جای شکرش باقیه!

 

 

از اونجا که اومدیم رفتیم یه رستوران ایرانی که میدونستیم همون حوالیست! سی ثانیه کلا با استخر

فاصله داشت و ما تازه کشف کردیم که اینقدر نزدیکه!

یه بستنی سنتی خوردیم و برگشتیم خونه!

 

 

الانم ساعت نه و نیمه شبه و کسرا داره دورم  وول میخوره و شیطونی میکنه و من نمیدونم چرا دارم

از استرس خفه میشم، فردا باید بره مهد و من دوباره.....!

واسمون دعا کنید!

خدایا مگذار دعا کنم که مرا از دشواری ها و خطر های زندگی مصون داری

بلکه دعا کنم تا در رویارویی با آنها شجاع و بی باک باشم...1

 

 

----------------

1 - http://marjan4269.blogfa.com/

 

پسندها (4)

نظرات (10)

رها
20 مرداد 93 0:50
چه دعای قشنگی!!!همیشه سلامت باشید...
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از شما ، خانم خانما
مامان ایلیا
20 مرداد 93 1:22
ای جونم چه بچه پر انرژی خدا حفظش کنه
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون
محبوبه مامان الینا
20 مرداد 93 7:39
نگران نباش دوستم یقینا امسال کسرای عزیزمون راحت تر با مهد کنار میاد
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله
مامان یسنا
20 مرداد 93 10:11
امیدوارم که روزانه هاتون بر وفق مراد بگذره اینم واسه کسرا خان گل گلاب
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی از خاله مهربون
عشق یعنی
20 مرداد 93 11:32
نمی دونم چرا هر وقت نظر شما رو تو وبلاگم میبینم یا این که می خوام براتون نظر بزارم اول خودمو مرتب می کنم بعد صدامو صاف میکنم احساس میکنم دارم پشت تریبون برای یه شخصیت خیلیییییی مهم و پر جذبه صحبت می کنم ماشاله کسرا هم مثل خودتونه . یه جورایی خاص هست از اون آدم خاص هایی که به بودنشون افتخار می کنی و با هم صحبتی باهاشون لذت میبری
مامانی کسرا
پاسخ
خیلی باحال بود! قربون شما من برم! اونقدار که به نظر میرسه آدم جدی نیستم راحت باش قربونت برم! ممنونم از این همه لطفی که بهم داری
فریده
20 مرداد 93 13:22
چقدر تعطیلات تابستانی مدتش کم بود، تو فکر این بودم که حداقل کسرا جون تا سه ماه مهد نمی ره . نگران نباش ، همه چیز خیلی عالی پیش می ره ، البته امیدوارم.
مامانی کسرا
پاسخ
آره اتفافا خودمم به همین موضوع میکردم که تعطیلات خیلی کمه اینجا!
مهسا
20 مرداد 93 14:42
وای رومیزی..... مامان منم از اینا داره.... من ندارم به به بستنی نوش جون.
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم مرسی خانمی
پریسا مامان کیان
20 مرداد 93 23:50
سلااااااام خوبین؟؟؟؟؟؟ منم با نظر فریده موافقم چه تعطیلات کوتاهی. انشالله بدون هیچ دغدغه و استرسی کسرا میره مهد و کلی دوستای خوب اونجا پیدا میکنه. راستی از دیروز کیان با فیلم کسرا(موشای بی مغز) شیر میخوره. انشالله همیشه شاد و پر انرژی بمونین هر سه تاییتون. آمین
مامانی کسرا
پاسخ
كيانم مثل ساينا طرفدار فيلماي كسرا شده؟؟؟؟؟ عزيزم ممنونم پريسا جان لطف داري، انشالله شما هم خوب و خوش باشيد
بابا و مامان
21 مرداد 93 17:36
عزیزم امیدوارم روزهای ایندتون پر باشه از ارامش و سلامتی
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي مهربونم
شقایق
22 مرداد 93 2:06
وااااای عزیزدلم کسرا از اب میترسه مثل آوینا اگر اشتباه نکنم کسرا هم خاطره بد داره درسته توی استخر ؟؟؟نوش جونتون بستنی
مامانی کسرا
پاسخ
اره اون سري كه دوتايي ميخواستيم غرق شيم خدا كنه زودتر ترسش بريزه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد