کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

پسرم کسرا

من هستم، تو هم باش!

1393/4/6 16:43
نویسنده : مامانی کسرا
569 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزا گوش شیطون کر رابطه من و کسرا خیلی خوب شده!

آروم ، توام با احترام.

و تنها راهکاری که بهمون کمک کرده تو این جمله خلاصه میشه

محبت بی ریغ از یه طرف ،گوش ندادن به دستورات و حرفای آقا کسرا از طرف دیگه!

ازش تعریف میکنم بوسش میکنم، بغلش میکنم ،نازش میکنم وخلاصه که 

بی دریغ بهش محبت میکنم اما نسبت به نق نقاش ، این کارو بکن یا نکناش کاملا بی توجهم!

در کمال آرامش با دنیایی از عشق و محبت باید به حرف من و باباش گوش کنه! راه دیگه ای وجود نداره عزیزم!

اینجوری رابطه مون خیلی بهتر شده، اون شده بچه ،من مامان!

 

ハート のデコメ絵文字"تو محبت میخوای باشه من بهت میدم، آدمای اطرافت احترام میخوان عزیزم که تو باید زحمتشُ بکشی "ハート のデコメ絵文字

 

از این موضوع که بگذریم

چند روزه بساط بزغاله(بلال )خوریمون دوباره به راه شده

سه تایی میریم صفاااااパンダ のデコメ絵文字

آتیش روشن میکنیم...パンダ のデコメ絵文字

 

 

لم میدیم و با هم حرف میزنیم...パンダ のデコメ絵文字

 

 

بلال یا به قول کسرا بزغاله میخوریم و کیف میکنیمniniweblog.com

 

 

 تفریح سالمُ خوبی ِ ، کسرا هم خیلی لذت میبره  وخوشحاله و من خوشحال از خوشحالی اون.ハート のデコメ絵文字

 

الهی

از بود خود چه دیدم ؟مگر بلا و عنا، واز بود تــــو همـــه عطاست و وفا .آن کن که از تو سزا1    

    

 

 

 

---------------------------------

1 _ خواجه عبدالله انصاری

پسندها (3)

نظرات (13)

عشق یعنی
8 تیر 93 9:48
چرا بزغاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این قسمت لم دادن و هستم شدیییییییییید
مامانی کسرا
پاسخ
نميدونم والا از قديم ميگه بزغاله هر جي من إصلاح ميكنم فايده نداره شده جريان گوزينه
مهسا
8 تیر 93 10:10
خدا رو شکر. خوشحالم رابطه اینقدر خوبه. راستی اینجا... جای مخصوص واسه کباب درست کردن و ... هست؟؟؟ یه جای عمومیه؟ خیلی خوشم می یاد..
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي از لطفت اره عزيزم يه چند تا باربيكيو گذاشتن همه ميتونن استفاده كنن! يكيشم فقط ماله سبزيجات، نميشه روش گوشت يا جوجه ... كباب كرد!
مهسا
8 تیر 93 12:07
بابا امکانات . . پس خارج خارج که می گن یعنی این ؟؟؟ هر چیزی جای خودش رو داره و فکر همه چیز رو کردن
مامانی کسرا
پاسخ
هااااااااااااااااا
محبوبه مامان الینا
8 تیر 93 13:56
چه روش مسالمت آمیزی بزغاله نوش جونت عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی
دایی محمد
8 تیر 93 14:52
سودابه بلال درست کباب کن این بلالی که دادی دست بچه کلا نپختس من که با خودم گفتم خدا کنه دندونای بچه نشکنه
مامانی کسرا
پاسخ
تو دوباره ندونسته اظهار نظر کردی!!!!؟؟؟ اینجا بلالش هم شیرین،هم نرم نرم ،اصلا لازم نیست خیلی بسوزونیش که بشه بخوریش!نمکم لازم نداره اینجا خارجه ه ه ه ه
مهسا
8 تیر 93 20:15
این علامت چیه من فرستادم؟ تو اخر نظر قبلی فکر کنم اشتباه شده ه ه دایی محمد اونجا خارجه ها ا ا فکر کردید بلالهاش مثل ایرانمونه ؟
مامانی کسرا
پاسخ
نوشته شکلک راک !!!
مامانی رایان
8 تیر 93 23:21
نوشه جونش. این راهکاری هم که گفتی منم بلتم, جواب میده
مامانی کسرا
پاسخ
چه خوب یکمشونُ بیابا هم شیر کنیم(شریک شیم)
فریده
9 تیر 93 8:37
آخه خدا رو خوش می آید با دهن روزه بلال نشون مردم می دی ، حالا بیا آلوچه و قره و قورت هم بذار . نوش جونت کسرای زیبا . ببین آدم با چیزای کوچیک چقدر دلش شاد می شه .
مامانی کسرا
پاسخ
نميدونستم ماه رمضون شروع شده، ديروز داداشم بهم گفت!!! البته شما دير به دير به ما سر ميزني وگرنه اين ماله دو سه روز پيشه
بابا و مامان
9 تیر 93 11:53
همیشه شاد باشید و سلامت و خوش و خرم در کنار هم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مینا
9 تیر 93 15:25
عزیزم نوش جونتخداروشکر که رابطه عالیهمنم یاد بگیرم کارن بزرگتر شد به کار ببرم
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم آقا کارن ماشالله آقاست
مامانِ یسنا
10 تیر 93 12:03
بلال نوش جوووووووووووووووووووووون. البته بهتره بگم بزغاله.
مامانی کسرا
پاسخ
آره بزغاله بیشتر قبول داره تا بلال!!!
مامان لیانا
11 تیر 93 16:42
سودابه جون خیلییییییی خوشحال شدم دوباره مینویسی..البته جویای احوالتون از پریسا جون بودیم..عکسای سفرتون خیلی قشنگ بودن انشالا همیش به گردش و سفر باشید..کسرا جون بزغاله نوش جونتتتتتتتتتت
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم مرسی از لطفت، انشالله شما هم همیشه خوب خوش باشید
عمه هانيا
12 تیر 93 0:10
واقعا خوشحالم كه خوشحالين هميشه روزكارتون به اين منوال باشه دوستون دارم جاي ما رو هم تو بزغاله خوري خالي كنيد
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون عزيزمجاي شما هميشه خاليه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد