کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

پسرم کسرا

یه خبر خوب

1390/6/9 10:53
نویسنده : مامانی کسرا
486 بازدید
اشتراک گذاری

 

                    .•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com جدا کننده ها

 

وای خدای من دارم از خوشحالی بال در میارم یه خبر خیلی خوب دارم عمه می شم!!!niniweblog.com

             امروز مامان فرح زنگ زدوبهم این خبر خوب ُ داد  یهووو...niniweblog.com

قربون برادر زاذه گلم برم من ,نفسم ,ملوسکم, عروسکم(انشاالله دخمل دیگه!!!.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com  صورتک های خندان)

دایی و زن دایی ومامان بزرگی همگی دعا میکنن پسر باشه اما من یعنی عمه خانم اول دعا

                                 میکنم سالم باشه و بعد دختر!!! niniweblog.com

                                 باور م نمی شه اینقدر خوشحالم...

            امیدوارم در کمال صحت وسلامت و شادی به دنیا بیای گلم

                                            می بوسمت عزیزم

زن دایی پریسا کسرا کوچولو رو خیلی خیلی دوست داشت خدارو شکر که خودشون هم دارن صاحب

                      تربچه می شن!بهش گفتم دختر شد اسمش من انتخاب می کنم!

راستی  عزیز عمه تا اون بالا پیش خدا هستی واسه کسرا کوچولو دعا کن حالا میای میبینیش اینقدر

                  پسمل خوبیه  اینقدر آقاست ,باشخصیت ,ناز.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com عروسک های پسر

             همه دخملا واسش می میرن!!! راست می گم به جون خودم!

                                       قربونت برم عمه 

                       

                             

                                .•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com عکس های متحرک کوچک.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com عکس های متحرک کوچک.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com عکس های متحرک کوچک.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com عکس های متحرک کوچک.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com عکس های متحرک کوچک.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com عکس های متحرک کوچک.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com عکس های متحرک کوچک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تربچه
12 تیر 90 8:51
سلاااااااااام عمه خانم
مبارکه
انشاالله هرچی هست سالم و صالح باشه

به برادرزادت بگو سلام من رو به تربچم برسونه


حتما عزیزم
مامان ماهان
13 تیر 90 8:41
عمه جون تیریک میگم
الهی صحیح و سالم بدنیا بیاد


مرسی گلم
مامان تربچه
13 تیر 90 19:13
سه نور آمد به عالم پر ز احساس
معطر هر سه از عطر گل یاس
سه نور تابناک آسمانی
حسین بن علی ، سجاد و عباس


دوست گلم، عیدت مبارک
التماس دعا



مرسی عزیزم
مامان ابوالفضل
18 تیر 90 11:35
سلاممممممممممممممم عمه شدنت مبارکه خانومی کسرا جون داری صاحب یه دختر دایی یا یه پسر دایی می شی ها خوش به حالت
محبوبه
19 تیر 90 3:07
مبارکه عمه خانوم ایشالا نی نی گلتون به موقع و صحیح و سالم میاد بغل مامانی و باباییش
مامان نسترن
21 تیر 90 14:57
سلام خانومی. راست می گی باور کن منم خیلی نگران اوضاع روحی روانی پسرم هستم. دوره بدی شده. به هیچ کس نمیشه اعتماد کرد. اما مامانم می گن نه تو بچه ناخلفی بودی نه باباش. پسرتم به خودتون میره.
بام ممنونم به من سرزدی. درضمن مدتی بود دنبال فرم عکس واسه پسرم میگشتم. تا توی وبلاگ شما پیداش کردم


توکل بر خدا
بهارک
26 تیر 90 19:18
سلام خانومی..کار قالب بستگی به نمونه ای که میخام کار کنم داره.ولی معمولا5هست شما نمونه قالبی که میخاید رو بگید..در ضمن زیادم هزینه برام مهم نیست دوست دارم از کارام راضی باشیداگه راضی بودید هر جور خودتون دوست داشتید میتونید حساب کنی..خوشحال شدم به وب ما سر زدید..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد