کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

پسرم کسرا

چند روز گذشته ما

1392/5/17 17:12
نویسنده : مامانی کسرا
336 بازدید
اشتراک گذاری

 

divider-165.gif 

چند روز ِ که بهم ریختم! حالم خوب نیست

ایران بودم رفتم دکتر یه سری دارو داد مصرف کردم،

بهتر بودم، تا یکی دو روز پیش دوباره گرفت، اونم چه جوووووور ...

 واسه دکتر رفتن تنبلی میکنم،فعلا کجدار مریز باهاش می سازیم تا ببینیم بهتر میشیم یا نه.

این فسقلی هم که انگار اعصابش به اعصاب مامانش وصله،

میدید من بی حوصله ام ،اینقدر نق میزد، میزد که دیوانه ام میکرد ،میگفت: نه، تو حالت خوبه!

حالا هر چقدر واسش توضیح میدادم مامانم والا بلا خوب نیستم 

میگفت نه! بابایی هم نبود،کلا خیلی بد بود.

اما،اما یه تعطیلات به موقع ما رو نجات داد!

روز ملی سوئد ، پنجشنبه 6 ژوئن.

تو یکی از پارکهای گوتنبرگ هم جشن برگزار میشد،به دوستامون

 گفتیم و همه با هم رفتیم ، مامانی هم در نقش مادر گروه سالاد الویه درست کرد و

هر کی هم هر چی تو خونه داشت

 با خودش آورد ِ بود، به یاد 22 بهمن تو ایران و روز ملی خودمون(12 فروردین) کلی گفتیم و خندیدیم

و خوش گذروندیم ،

  

 

دیروز  هم که به قول سوئدیا روز ِ له شده بود (همون بین تعطیلی خودمون!!!) 

 امروز و فردا هم تعطیله، نتیجه این شده که ما داریم حال میکنیم 

 

فقط میمونه حال مامانی که بسی التماس دعا دارییییمشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهاره مامان ونداد
18 خرداد 92 16:06
انشاا.. زود تر خوب شی عزیزم تنهایی با یه بچه اونم مریض بشی خیلی سخته برات ارزوی سلامتی میکنم


مرسی عزیزم لطف داری
متین من
19 خرداد 92 1:23
دوست خوبم امیدوارم رفع کسالت شده باشه و الان خوب شده باشی چه خوب که تعطیلات بهتون خوش گذشته خوشحالم واستون ببوس کسرا جونی رو
عمه هانیا
19 خرداد 92 23:32
خدا بد نده سودابه جان زودی خوب شی انشااله


مرسي محبت داري عزيزم
شقایق
20 خرداد 92 1:16
بد نباشه خانمی ایشالا هر چه زودتر خوب بشی در ضمن تنبلی نکن و دکتر برو
فریده
20 خرداد 92 12:39
سلام
نگرانت شدم . خدا بد نده . چی شده ؟ یکباره صحبت از مریضی کردی . واست خیلی دعا می کنم که زودتر خوب شی .


مرسی عزییییییییییییییزم.
خیلی خیلی ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد