کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرای من

1391/12/20 20:49
نویسنده : مامانی کسرا
553 بازدید
اشتراک گذاری

 

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

داشتم وبلاگت میخوندنم

با خودم فکر کردم من چرا در مورد تو کم مینویسم

دیدم زمانیکه عکس خودش گویای کارا و دنیای کسراست من دیگه چی بگم!!!

 آبُ نگه میداشت تودهنش بعد تُف میکرد بیرون!

واسه خودش آبشار درست میکرد...

 

 کلا این بچه بدرد کارای دستی خوب میخوره عاشق جمع کردن و بردن و جابجا کردن ِ

 

 

زندگی خالی نیست:
مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست.

                                                      آری، خدا هم این حوالی هست10100000

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ارغوان
11 فروردین 92 14:38
توسط ایمیل یک کتابی به دستم رسید با این عنوان " مامان یک تخم گذاشت " کتابی با این موضوع که چطور برای کودکان توضیح داده شود که آنها و سایر بچه ها چگونه بوجود آمده اند. این کتاب حاوی نقاشی های کارتونیست و دو زبانه می باشد و سعی کرده است با زبانی ساده از طریق دو کودک این مفهوم را توضیح دهد.

"مامان یک تخم گذاشت
اثر بابت کول
ترجمه آرش حسینیان
چاپ اول بهار 1391
نشر اینترنتی پاد"
---------
اگه نتونستین از تو گوگل پی دی افشو پیدا کنین من دارمش میتونم براتون ایمیل کنم اگه یه میل بدین. به نظرم مسائل جنسی از اون چیزاییه که همیشه مخفی میمونه اگه صلاح دونستین خودتون کتاب را بخونین و هروقت دیدین مناسب سن کسرا جون هست براش بخونید. البته اگه صلاح دونستین ولی کلا کتابش جالبه


من اگه تور پیدا نمیکردم میخواستم در ادامه زندگیم چیکار کنم؟
مرسیییییییییییییییییی
عزیییییییییییییییییزم
hebadoos@yahoo.com
متین من
16 فروردین 92 15:26
از دست تو با این کارات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد