کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پسرم کسرا

رسالت کسرا

1391/9/18 20:24
نویسنده : مامانی کسرا
600 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

تازه داره یاد میگیره با لوگوهاش بازی کنه

میتونه برج درست کنه ، پارکینگ واسه ماشیناش درست کنه و...

امروز با هم آدم آهنی درست کردیم خیلی خوشگل شد

اما نمیدونم چرا کسرا ازش میترسید ؟

من با آدم آهنی دنبال کسرا میدوییدم و اونم طبق معمول با جیغ و

داد ابراز خوشحالی میکرد و فرار میکرد...

 

 

با جیغاش

کاملا روح و روان آدم ُ سنباده میکشه...

فک میکردم بزرگتر شه این عادت بدش ُ ترک میکنه

اما بدتر میشه و بهتر نمیشه!

فسقلی ، اینا رو واست مینویسم تا فردای روزگار گفتم مادر سمعک واسم بخر یا بلند تر 

حرف بزن نمیشنوم بدونی موضوع از کجا آب میخوره.

کلا من تازه متوجه شدم رسالت جناب عالی تو  زندگی چیه؟

پیر کردن من...

 

خدایا تو خدایی کن و این کودک را سالم و صالح بر من ببخشا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

متین من
18 بهمن 91 23:05
آخی کسری جون جیغ نه مامانی گناه داره منم یک دخترخواهری دارم اینقدرجیغ میزنه که واقعا بایدگوشت بگیری تاچندساعت سردرد داری مامانی درکت میکنم ایشالا عادتش زودتر ترک بشه


ممنونم عزيزم


مامان متين و كسرا
19 بهمن 91 13:58
عزيييييييزم عكسش و خيلي دوست داشتم اين آدرسمه اگه باز نشد براتون Mak818.niniweblog.com
مامان ساینا
19 بهمن 91 14:48
ایول سودابه خیلی قشنگ شده ای ادم اهنی خداییش خیلی شبیهه
به افتخار مادر و پسر هوراااااااااااااااااا
جونم قربونت چشات برم الهی قربون لبخند قشنگت


مرسی شیرین جونم
مامان ساینا
19 بهمن 91 14:49
سودابه بدو بیا وبلاگمون به 1مسابقه دعوت شدی
بهاره مامان ونداد
19 بهمن 91 17:04
نهههههههههههههههه جیغ نهههههههههه خاله با مغز ما بازی نکن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد