کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پسرم کسرا

تنهایی

1391/9/14 18:23
نویسنده : مامانی کسرا
701 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

شنبه اصولا روزکسرا و بابایی  ِ .

میرن بیرون ، باهم دوری میزنن ، گشتی اینور و اونور و برمیگردن خونه.

بیشتر هدف خسته شدن و البته سرگرم کردن کسراست اما معمولا بابایی بیشتر خسته میشه.

این ُ شواهد نشون میدن ، هم اکنون بابایی خوابه وکسرا با تمام قدرت در حال بالا و پایین پریدن.

معمولا اوقات خوشی را میگذرانند که دو مزیت دارد اول اینکه مادر بینوای خانه اندک زمانی

را بدون سر و صدا سپری میکند و دوم در بهبود روابط فی مابین پدر و پسر بسیار تاثیر گذار است.

 

 

اما هر چقدر هم که من و بابایی واسه کسرا وقت بذاریم

باز هم احساس میکنم کسرا تنهاست و میشه این ُ از کارای کوچیکی که میکنه فهمید؛

صدای چند تا بچه از تو راهرو میاد دوتا دختر حدودا 4 یا 5 ساله

که به زبان شیرین و غیر قابل فهم (فعلا برای ما) سوئدی حرف میزنن و به نظر میاد اصلا دوست

ندارن کسی رو شریک بازیشون بکنن و کسرا هم این موضوع ُ زود متوجه میشه.

اما شانسش امتحان میکنه ، اسباب بازیاش پهن میکنه دم در تا شاید اونا

وسوسه شن بیان باهاش بازی کنن اما متاسفانه جواب نمیده !

 بجه ها ترجیح میدن تو خونه به بازیشون ادامه بدن و

کسرا میمون  ِ و تنهاییش...

 

 

 

   

                                              پروردگارا آنچه در طاقت ما نیست را بر دوش ما مگذار… ali-mahsa 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ساینا
14 بهمن 91 21:06
آخی عزیز دلم بیا اینجا خودمون باهات بازی میکنیم فدات شم ای جونم بچمون تنهاست اما خداروشکر مامانی کلی براش وقت میزاره دستش درد نکنه
بهاره مامان ونداد
15 بهمن 91 1:09
منم همین حس رو برای ونداد دارم کلی حالم میگیره وقتی این جوری میبینمش اخی عزیزم کاش میشد با همدیگه بازی کنند ما اپیمممممممممم
عمه هانیا
15 بهمن 91 22:34
بترکن 2 تاشون دلم آتیش گرفت بمیرم برات بیا اینجا کلی باهات بازی میکنیم دلمون تنگتونه زودی بیایین


زودي داريم ميايم...
گرل
16 بهمن 91 17:09
سلام گلم من دوس دارم با شما تبادل لینک کنم اگر شما مایل بودی منو با نام قالب های ناز برای نی نی وبلاگ لینک کن و بعد بگو با چه اسمی شما رو لینک کنم
هستی
17 بهمن 91 21:21
سلام اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک وبلاگ دیگر که آدرسش را در زیر خدمتتون دادم . جمع دوستانه کوچیک در وبلاگی با عنوان کار خوب داریم که خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
مامان متين و كسرا
18 بهمن 91 15:46
بزرگ كردن پس بچه ها واقعا متفاوته و صبري عظييييييييييم ميخواهد . پسر من هم اسمش كسراست


باهاتون کاملا موافقم البته خدا همه بچه ها رو سالم نگه داره
متاسفانه ادرس وبلاگتون اشتباه وارد شده اگه تصحیحش کنید میتونیم بیشتر بهم سربزنیم
مامان آروین-مریم
5 بهمن 92 9:23
آخ خیلی دلم سوخت براش . خب مامانی یه نی نی دیگه بیار که بشه همبازی کسراجونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد