کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

یه شاهکار دیگه

1391/7/9 18:20
نویسنده : مامانی کسرا
788 بازدید
اشتراک گذاری

 

totalgifs.com barrinhas gif gif 65.gif

 

 

شما اگه در اشپزخونه رو باز کنید با این صحنه روبه روشید چیکار میکنید؟

 

 

شمارو نمیدونم ولی من که زدم زیر گریه ...

اصلا باورم نمیشد نخود و عدس و لوبیا قرمز و لوبیا چیتی رو با هم قاطی کرده بود!

دلم میخواست تو اون لحظه دنیا تموم شه.

نمیدونستم چطوری باید جداشون کنم

بابایی هم خونه نبود ، خلاصه جای همه خالی یه چند دقیقه ای گریه کردم

بعد که آروم شدم رفتم جمشون کردم

البته این جریان خالی از دو تا جیغ فرابنفش نبود

اما بهر حال تموم شد به سختی تموم شد...

 

                                                  خدایا خیلی به کمکت نیاز دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
9 بهمن 91 18:56
وای مامانی من که دیدم داشتم قالب تهی می کردم ای پسر شیطون چقد مامان بیچاره را اذیت می کنی فداش شم حوصلش خوب سر می ره مامانی
مامان آترین
9 بهمن 91 18:57
عزیزم درکتون می کنم ..... منم با صحنه هایی مشابه این زیاد مواجه شدم ....... خدا به همه مادرها صبر بده ..... به ما هم سر بزنین
عمه هانیا
9 بهمن 91 23:13
oh my gosh bavaram nemishe kasra chikar mikoni
عمه هانیا
9 بهمن 91 23:15
کول میدی زودی بیای پیشم منم رو گاز بگیری فدات شم
فریده
11 بهمن 91 9:48
بابا بی خیال . تو ایران شیر خشک گیر نمی آید و مجبوریم به خاطر یه شیر خشک کلی پارتی پیدا کنیم بعدش پرهام خیلی راحت با دندون بازش می کنه و می ریزه روی زمین که فقط با جاروبرقی می شه جمع اش کرد . این گریه داره . نخود و لوبیا که می شه به راحتی جدا کرد نهایتا ریخت سطل اشغال و فکر کرد اصلا نبوده . راحت بگیر و اینقدر این پسر ناز نازی و باهوش ما رو اذیت نکن . ترو خدا یادت بیاد وقتی خودت بچه بودی چه آتش هایی که به پا نمی کردی. موفق باشی

مچکرم از این همه دلداری مامانی عزیز...
خاله جون
12 بهمن 91 0:24
هی وای من کسرا جونم چه کردی تو ایییییییییییییییییییییول
بهاره مامان ونداد
12 بهمن 91 0:48
یعنی من الان سکته رو زدم
مــآمــآنــے
27 بهمن 91 15:31
ای جونم
خیلی پسر شر و شیطونی داری
خدا حفظش کنه


ممنونم
مــآمــآنــے
27 بهمن 91 15:31
خدا جونم منم یک عدد از این شرا میخوام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد