کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پسرم کسرا

روزگارمان

1391/10/28 22:51
نویسنده : مامانی کسرا
443 بازدید
اشتراک گذاری

 

divider-180.gif

 

اینروزا سعی میکنم با یه سری ترفندهای مادرانه تلویزیون تماشا کردنش رو کم کنم

این موضوع باعث شده دوباره یاد کتاباش بیافته،

بعد از مدت ها امروز خواست واسش کتاب بخونم

 

 

 

با تیکه های پازل داریم پاسور بازی میکنیم(مثلا)

 

 

چه جازی میزنه این...

 

 

 

رفته با بادبادکش تو سبد

 

 

روزگار میگذرد گاه به خنده گاه به شادی و گاه با بی حوصلگی من...

اینجور وقتا آدم میگه خوب که میگذره

                                                            خدایا شکرت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

متین من
28 دی 91 23:57
چه کار خوبی کردی امیدوارم همه روزات بهتر از دیروزت باشه و هیچ وقت بی حوصله نبینمت دوست من
بهاره مامان ونداد
29 دی 91 1:22
پسر خیلی نازی داری اگه دوست داشتی به وب ما هم بیاید و ما رو لینک کنید
مامان ابوالفضل
29 دی 91 11:16
سلام سلام سلام ای جانم ماشالله چه گل پسملی شدی عزیزم
سارا
29 دی 91 12:57
هزار ماشالا چه گل پسر نازی دارید. خدا حفظش کنه
سارا
29 دی 91 12:58
هزار ماشالا چه گل پسر نازی دارید خدا حفظش کنه
بهاره مامان ونداد
30 دی 91 0:57
مرسی که به وب ما اومدید با افتخار لینک شدید کسری ناز رو هم ببوسید
مامان ساینا
8 بهمن 91 16:55
دستت درد نکنه مامانی کارت حرف نداره..خوبه که حوصلت زیاد شده برعکس من.خوش باشین:-*
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد