کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

پسرم کسرا

در ادامه بیماری

1391/10/19 21:36
نویسنده : مامانی کسرا
714 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

سلام 

یه سلام از جنس اولین ماه زمستون ، از جنس اولین فصل سال*

ساعت 9 صبح وقت دکتر داشتی عزیز دلم ، رفتیم .

چرا اینقدر گریه ؟چرا اینقدر بی تابی؟

اصلا باورم نمیشد ، تو ایران با شوق و ذوق میرفت پیش آقای دکتر اما اینجا...

معاینه کردگفت آلرژی نیست فقط سرما خوردگیه  ویروسیه

باید دوره َ ش بگذره تب ، بی حالی ، اسهال ، استفراغ همه از علائم همون ویروس ِ .

یه شربت داد واسه سرفه هاش و قرار شد استراحت کنه

 از اتاق دکتر اومدیم بیرون صبر کردم تا اونجا یکم بازی کنه بعد رفتیم که دارو رو بگیریم.

 

 

اینقدر گریه کرده بود که تا نشست تو کالسکه خواب رفت ، نه ، در واقع بی هوش شد!

یه جای دنج با بابایی کشف کردیم نشستیم با هم چایی خوردیم و حرف زدیم

بیشترم در مورد شما حرف زدیم ، خیلی نگرانتم ، احساس میکنم

نتونستم جایگزین تمام اون محبتی باشم که تو ایران میگرفتی!

البته بابایی می گفت طبیعیه که تنهایی نتونم.

خیلی باهام حرف زد از آینده ات تو این کشور گفت از امکاناتی که اینجا فراهم  ِو...

میدونی ، من معتقدم  آدم هر جا که باشه میتونه موفق باشه 

میتونه سالم زندگی کنه ، اینجا یا اونجا بودن الزاما نتیجه مثبت به همراه نداره

اما ، اینا رو واست مینویسم تا بدونی من مجبور شدم انتخاب کنم

یه طرفه  معادله شرایط خوب زندگی و محیط سالم  بود

طرف دیگه اش ، شرایط بد زندگی با بار عاطفیه زیاد.

من اولی رو انتخاب کردم و بهت قول میدم شاید کسی اینجا نباشه که واسه من بار عاطفیه

قضیه رو تغییر بده اما من تمام تلاشم برای تغییر این معادله واسه تو میکنم...

 

                                                                                    دوست دارم عزیزم04500000

 

بیدار شده داره ماهیا رونگاه میکنه

 

 

                                                     

 

                                                              خدایا به امید تو این قول ُ به کسرا دادم

                                                                                                  تنهام نذار

 

 

  *سال میلادی 2013

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خواهر فرناز
19 دی 91 21:40
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس من 0012 دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph
مامان ساینا
19 دی 91 23:44
خدارو شکر که کسرا جون روبه بهبوده
سودابه جون باباش راست میگه.. بهتر که رفتین اینجا روز به روز همه چی بدتر میشه نگران نباش ایشالله زود همه چی زود روال عادی خودشو پیدا میکنه
باآرزوی بهترینا برا هر3تون


Tanks dear
I miss you
*
فریده
20 دی 91 13:16
واقعا درکت می کنم . وقتی بچه ها مریض می شن ما مادرها دچار یه جور ناراحتی روانی می شیم و احساس می کنیم که مقصر ما هستیم که اونا مریض شدن شما که مشکل تنهایی نیز به تمام مشکلاتت اضافه شده . ولی نگران نباش . به قول معروف بچه تا مریض نشه که بزرگ نمی شه . خودتو نگران نکن و از امکانات اونجا بهترین استفاده رو کن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد