کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پسرم کسرا

نگاهی از جنس...

1391/10/7 1:29
نویسنده : مامانی کسرا
835 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

اینروزا که وقت بیشتری رو با کسرا میگذرونم گاهی به خودم میام میبینم غرق شدم تو دیدنش!

اگه برای دهمین بار موقع تماشای تلویزیون نگاش کنم با نه بار قبل فرق داره

و این چیزیه که نگاه کردنش ُ لذتبخش میکنه.

 

 

اما باید اعتراف کنم با همین کارا بد بچه ننه ایی شده پس فردا عروس محترم

چه فحشهاکه نصیب روح مبارکمان نکند...

بگذریم، اومده میگه مامان  "ایبای کُفته "  بذار من نگاه کنم!!!!!

 گفتم یا خدا ،این دیگه چیه که میخواد؟

خلاصه یکی یکی برنامه های مورد علاقه اش رو مرورکردیم دیدیم بعله

منظوره شازده کوچولوی فندقی ما

"زیبای خفته"

است!!!

فک کنم اگه همینجور پیش بره زبان فارسی میرود از دست ما عارض میشود...

 

                                                         خدایا ، بارالاهی مرا به من وامگذار10000000

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرزاد
7 دی 91 2:23
با سلام وب خوبی دارید. خوشحال میشم به ما سری بزنید. فروش انواع سازها زیر قیمت بازار. تدریس انواع سازها. در گالری موسیقی شهریار.
مامان درسا
8 دی 91 1:35
سلام عزیزم ،درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه آدرسی که نوشتم برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
مامان ساینا
8 دی 91 17:11
کسرا جووووونم قربونت چشات برم من عزیزم ایشالله که به سلامتی بری فرانسه و برگردی و خدای نکرده مریض نشی مامان سودابه، بابا حامد، کسرا کوچولو خوووووووووووووش بگذره
فریده
9 دی 91 11:37
سلام این عکس کسرا خیلی خیلی زیبا شده هنری تمام عیار. کسرا پسر زیبایی هست . زنده باشه . اون مامان کسرا در حقیقت یکی از آشناهای ما هست که وبلاگ هم نداره ولی بعضی مواقع به وبلاگ پرهام سر می زنه و پیام می ده . موفق باشی
خاله جون
10 دی 91 19:24
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد