کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پسرم کسرا

جمله خبری!!!

1391/10/4 3:12
نویسنده : مامانی کسرا
922 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                             

 

                    Balloons.gif

 

 

بنا به دلایلی به جوجم اجازه نمیدادم تلویزیون نگاه کنه!

رفته پیش ِ بابایی که: واسم تلویزیون روشن کن.

بابایی هم امر فرمودندکه  از مامانی بپرس"میشه اجازه بدی من تلویزیون ببینم"؟

اومد پیش من "میشه اجازه بدی من تلویزیون ببینم"؟

بعد از مرور تمام مسائل تربیتی و شرط و شروط گفتم آره میتونی.

با خوشحالی،بایه حس پیروزی، اومده پیش باباش ، فقط جمله خبری رو داشته باشید ، میگه:

"میشه اجازه بدی من تلویزیون ببینم".

(میخواد بگه مامانی بهم اجازه داد)

قیافه من

قیافه بابایی 

قیافه دستور زبان فارسی 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساینا
4 دی 91 0:40
چیکارش دارین بچمونو همینقدر که هنوز فارسی حرف میزنه جای شکرش باقیه شایدم میخواسته برا باباییشم کلاسی بزاره و از باباشم اجازه ای گرفته باشه که بعدا توش حرفی در نیاددوستتون دارم


نه شیرین جون میخواسته جمله خبری بگه مثلا...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد