کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

پسرم کسرا

وابستگی

1390/6/12 0:49
نویسنده : مامانی کسرا
768 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                 

 

پسر ناز مامان چند روز خیلی شدید به مامانی می چسبه و از بغلم پایین نمیاد

حتی گاهی از بیرون که میام اجازه نمی ده لباسم عوض کنم!!!

اینقدر گریه می کنه که دل عالم وآدم واسش می سوزه!

خیلی نگران وابستگیش شدم میترسم آسیب ببینه! گاهی اوقات که نمی تونم بگیرمش و گریه می کنه

تا چند ساعت عصبیم 

صبح که می خوام برم سرکار باید یواشکی جوری که من نبینه برم وگرنه واویلاست.

واسه حمام رفتن ودستشویی باید ببرمش بذارمش خونه بابابزرگش

اونا سرگرمش کنن من یواش بیام بالا به کارم برسم!!!!!!

من یه چیزی میگم شما یه چی می شنوید مکافاتی شده این قضیه!!! 

نمی دونم چرا اینجوری شده ؟

نوزاد که بود به خاطر درسم مجبور بودم بذارمش برم

تهران یا هر جا که مهمونی می رفتم معمولا نمی بردمش خیلی که چه

عرض کنم اصلا بهم وابسته نبودبا همه کنار میامد اما حالا...

امیدوارم بزرگتر شه درک کنه که من با تمام علاقه و عشقی که بهش

دارم نمی تونم همیشه و همه جا کنارش باشم.

خدایا...

                                                                    دوست دارم عزیزم

 

                       

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان رها
12 شهریور 90 9:02
سلام عزیزم ببخشید با تاخیر عیدتون مبارک طاعاتتون قبول
مدرسه ی مامان ها
12 شهریور 90 10:46
سلام مامان عزیز این رفتار تا حدودی اقتضای سن کسرا جون هم هست و شما می تونید با رفتار درست خودتون این دوران رو به خوبی سپری کنید اگه فرصت کردید این مطلب رو بخونید امیدوارم براتون مفید باشه: http://mamanschool.niniweblog.com/post29.php براتون آرزوی موفقیت داریم
مامان زهرا نازنازی
12 شهریور 90 12:04
اقتضای سنشونه . باید بیشتر در کنارش باشید
سحر
13 شهریور 90 13:15
ایشالا همیشه سالم باشی جیگر
مامان ابوالفضل
14 شهریور 90 15:48
آخی پسرمون چه نیازی داره به مامانش امنیت میخواد این هم دورانیه دلت برای این دوران تنگ می شه خانومی
مامان یاسمین زهرا
14 شهریور 90 15:53
الهی بگردم مامانشو خیلی دوست داره
خاله جون
14 شهریور 90 19:01
از اونجایی که دوستان وفامیل هارامی بینم همین حرف های شما را می زنن.بچه ها کمی که بزرگ تر می شوند به مامان وباباشون بیشتر وابسته می شن. معمولا پسرها مامانی هستن دیگه
مامان پارساجونی
15 شهریور 90 12:23
خب دیگه دلش نمیاد از مامان به این خوبی جدا بشه ایشالا همیشه کنار هم باشین
مامان ماهان
16 شهریور 90 19:43
اقتضای سنشه عزیزم خوب مامانشو خیلی دوست داره دیگهههههههههههه
محبوبه
19 شهریور 90 2:48
خدا ایشالا کسرا رو واسه مامانیش و مامانی رو واسه کسرا نگه داره بهترینها رو براتون آرزو دارم درست میشه نگران نباش
نازنین نرگس نفس مامان
26 شهریور 90 17:19
کسرا جون تازه فهمیده مامانی چیه دوست نداره یه لحظه از گلوله محبت دور باشه حق داره دیگه
مامان رهام
31 شهریور 90 16:23
سلام عزیزم ممنون از اینکه به رهام سر میزدی این مشکل وابستگی که کسراجون داره رهام من هم داره و جالب اینجاست که رهام با بودن من حاضر نیست حتی بغل باباش هم بره نمی دونم باید چیکار کنم؟اگه راه حلی به ذهنت رسید منو هم خبر کن کسرا جون را هم ببوس راستی من وب رهام رو به روز کردم خوشحال میشم نظرت رو بدونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد