کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

پسرم کسرا

اولین گردش دوتایی مامانی و کسرا

1390/2/19 2:51
نویسنده : مامانی کسرا
730 بازدید
اشتراک گذاری

 

        Bears and hearts

دیروز برای اولین بار تصمیم گرفتم با پسر گلم برم بیرون دوتایی وبدون ماشین!

همیشه فکر می کردم تجربه جالبی باید باشه

با اینکه آقا پسملم هنوز به تنهایی نمی تونه درست راه بره اما خیلی بهمون خوش گذشت

حدود ساعت 9 از خونه اومدیم بیرون و مسیر نسبتا طولانی رو باهم قدم زدیم که

البته 90 درصد مسیر رو آقا بغل تشریف داشتن اما خوب اون مدتی که خودش راه

می رفت من کلی ذوق میکردم 

توهر مغازه ای که می رفتیم همه چی رو بهم می ریخت اما از اونجایی که خیلی

دوست داشتنیه هیچکس هیچی بهش نمی گفت

یکی از این کیفای مدرسه بزرگی که چرخدارن رو برداشته بود دور مغازه می گشت

رفته بود تو انبار کشفای آقاهه، هر چی می گفتم کسرا بیا مامان

می خندیدی و گوش نمی داد

فکر می کرد خونه است از راه رفتن خسته که می شد شروع می کرد روی زمین چهار دست وپا رفتن!

خلاصه کلی باهم گشت زدیم و خوش گذروندیم واقعا تجربه جالبی بود اما

برای اولین بار ، اومدم خونه  داشتم از کمر درد می مردم !

  

       

                                                                

    دوست دارم گلم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زهرا نازنازی
3 شهریور 90 9:43
سلام عزیزم الهی همیشه در کنار هم شاد باشید چه خواب بامزه ای دیدین ممنون که به من لطف دارید. من هم شما و کسرا جون رو خیلی دوست دارم من در پست (زهرا نازنازی جیغ جیغو) یه عکس از خودم گذاشتم. ببینید همین شکلی بودم
مامان سيد کوچولو
3 شهریور 90 10:31
واقعا خسته نباشي. کاشکي کالسکه ميبردي
مامان نسترن
3 شهریور 90 17:15
سلام خانومی. منم زمانیکه پسرم تازه راه افتاده بود خیلی ذوق داشتم تا بهم بیرون بریم. الان خیلی اذیتم می کنه زمان پارک رفتن. عزیزم ممنونم از دلداریت واسه غذا خوردن نینی ها
خاله جون
4 شهریور 90 4:20
آفرین به کسرا جون شیطون حسابی خوش گذشته آره عزیزم آخه می خواسته کفش سایزپاشو پیداکنه رفته تو انبار
مامان ماهان
5 شهریور 90 9:54
خیلی شیطون شدیااااااااااااااااااااااااا خوووووووووش گذشت عزیزم همیشه شاد باشین
Sahba
9 شهریور 90 12:32
azizami kasra goli, nafasam
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد