کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

کتاب

1397/10/26 18:26
نویسنده : مامانی کسرا
1,604 بازدید
اشتراک گذاری

Image result for ‫شکلک متحرک کتاب‬‎

همیشه کتاب سهم زیادی از بار ما رو به خودش اختصاص میده وقتی از ایران برمیگردیم.

اما اینبار با همیشه خیلی فرق داشت

همیشه مامانی  کتابا رو انتخاب میکرد میخرید میخوند و معمولا کسرا هم دوست داشت

اینبار هم به عادت همیشه یه عالمه کتاب حالا متناسب با سنش انتخاب کردم و خریدم

مجموعه جودی که تازگی ها خیلی بهش علاقه پیدا کرده و یکی دوتا کتاب دیگه تو همون حال و هوا و

خیلی اتفاقی یه کتاب از سری مجموعه مدرسه عجیب و غریب ، با این فکر که احتمالا از این کتاب خوشش نمیاد خریدم

اینقدر مطمئن بودم خوشش نمیاد  که با خودم گفتم تا ایران هستیم بخونم واسش و بذاریم که با خودمون نبریم

نشون به اون نشون که من مجبور شدم 15 جلد از مجموعه 43 جلدی این کتابُ بخرم با این قول که بقیه رو به زودی میخرن واسمون میفرستن!

 

 

اینقدر کسرا از این فسقلی خوشش اومده که من مجبورم روزی یکی از این کتابا رو واسش بخونم

ای جی شخصیت دقیقا 8 ساله کتاب  تمام کاراش بدون اغراق تو حال و هوای کسرا ست

از چیزایی که خوشش میاد یا از چیزایی که متنفره یا ...

 قسمت جالب ماجرا دیشب بود که یه جا بچه ها داشتن در مورد شغل آینده شون حرف میزدن

به کسرا گفتم به نظرت ای جی میخواد چیکاره شه گفت فوتبالیست!

و دقیقا صفحه بعد دیدیم جناب ای جی خان گفت میخواد فوتبالیست شه

خوشحالیه کسرا دیدنی بود!خنده

من اگه میخواستم صدتا حدس بزنم آخریشم این نبود

 جالبه که اصلا هیچ جای کتاب به این علاقه کوچکترین اشاره ای هم تا اون روز نکرده بود

 

 

تو این مدتی که ایران نبودیم

کتاب خیلی به کسرا کمک کرده تو فارسی حرف زدن دامنه لغات زیادی داره

 امیدوارم این روند همینجور ادامه داشته باشه

فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی و سلامتی همه انسان ها کافی ست

این نگاه را هر لحظه از زندگی برایت آرزو می کنم

Related image

پسندها (5)

نظرات (2)

مامانمامان
8 بهمن 97 9:57
الهی آمین
فاطمهفاطمه
9 بهمن 97 11:17
سلام ... خوبید؟
کتاب زیاد میخرم واسه یسنا اما نشنیدم اسم این کتاب ... جالب به نظر میاد
مامانی کسرا
پاسخ
بیشتر پسرونه است یه مدل دخترونه هم داره به اسم" آمبر بروان " . دارم واسه کسرا میخونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد