کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پسرم کسرا

سفر ایران

1396/11/3 13:12
نویسنده : مامانی کسرا
590 بازدید
اشتراک گذاری

Related image

ما از ایران برگشتیم.

یه سفر طولانی و خوب

پسر کوچولوی قصه ما بسی هیجان زده بود از رفتن به ایران و موقع برگشتنم کلی غصه خورد

که دلم واسه بابا مهدیم تنگ میشه ، اما چه میشه کرد فعلا زندگی اینجوری

کسرایی که من تو ایران دیدم تومنی ده شاهی با کسرایی که سوئدُ به مقصد ایران ترک کرد فرق داشت!

دیگه مگه بچه لوسی شده بود که نگید و نپرسید.

دیشب بهش میگم چرا اینکارا رو میکردی میگه آخه احساس میکردم اونجا همه به حرفم گوش میدن!!!

الله اکبر

سر مسواک زدن بحث داشتیم سر لباس پوشیدن سر کوچکترین موضوع 

اما از این کل کلای همیشگی بگذریم سفر خوبی بود ولی خیلی زود گذشت! اینقدر زود که

حتی باورمون نمیشه یک ماه اونجا بودیم.

پنج شب تهران بودیم خونه دوستای عزیزمون،البته بیشتر وقتمون به تهران گردی و موزه گردی گذشت.

کاخ سعدآباد ، گلستان و کلی موزه ...

 

شب یلدامونم  پیش یکی از دوستان بسیار خوبمون بودیم و بسی خوش گذشت

 

از کارا و شیطنتای کسرا اگه بخوام بگم

باید عرض کنم بساط کارتن بازی و مقوا بازی تحت هر شرایطی به راه بود 

خونه خاله بهناز، عمو هادی حالا هرجا که پا میداد

 

Image result for ‫شکلک متحرک جداکننده متن‬‎

 

به اصرار وروجک که میگفت بابانوئل چرا ایران نمیاد بساط کریسمسم ایران پهن کردیم

کلی کیف کرد

 

 

Image result for ‫شکلک متحرک کریسمس‬‎

 

 

معرفی میکنم ایشون دایی محمدن، آرومترین دایی دنیا

دست بابانوئلم درد نکنه که یه لگو که طبق معمول پسرک آرزو کرده بود واسش آوردچشمک

 

در مجموع سفر خیلی خوبی بود که بعد از مدتها کار و استرس تو سوئد بهش نیاز داشتیم

 الانم یک هفته است زندگی تو سوئدُ دوباره شروع کردیم امیدوارم سال 2018  پر

باشه از سلامتی و عشق و موفقیت واسه همه و از دعای شما واسه پسرکوچولوی من.

دعا میکنم خداوند آدمای خوبی سر راهت قرار بده و آرامش سهم لحظه های قشنگ باشه عزیز دلم

 

پسندها (5)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد