کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پسرم کسرا

روزای طلایی پاییزی

1396/8/2 12:16
نویسنده : مامانی کسرا
464 بازدید
اشتراک گذاری

Related image

 

بی اغراق

پاییز قشنگترین فصله ساله

از زمین و آسمون رنگ میباره، آدم از دیدن مناظر سیر نمیشه

یعنی خدا چقدر با سلیقه بوده تو خلقت این فصل قشنگمنتظر

دمت گرم خدا جونمキラキラ のデコメ絵文字

پسرک هفت ساله من این روزا حسابی درگیر اخت شدن با مدرسه و همکلاسی ها و محیط جدیده

به هیچ صراطی هم مستقیم نیست اجازهباشد که خداوند هدایتش کنه،

 چون از دست من هیچ کاری بر نمیادخجالت

این روزا یکی از دغدغه هامون شده سرگرم کردن ایشون 

با زک دوستش رفته ایرهوپ بپر بپر

 

 

بعد بستنی خوردنハートだよ。1つ のデコメ絵文字

 

 

مک دونالد ساندویچ خوردیمハートだよ。1つ のデコメ絵文字

و نهایتا خسته و کوفته اومدیم خونه

 

 

یه روزم از این روزای قشنگ پاییزی با تمام دوستاش رفتیم بیرون مراسم گریل داشتیمキラキラ のデコメ絵文字

 

 

بدو بدو و سر و صد، شیطونی و بازیگوشیاハートだよ。1つ のデコメ絵文字

 

این روزا  تند و سریع میان و میرن و میگذرن و من هیچ جوره نمیتونم از پس این سرعتشون برمیامخجالت 

کاش یکم سرعتش کم شهچشمک دلم میخواد پامُ بذارم جلوش به مخ بیاد زمینخنده

خواجه عبدالله چه زیبا میگه که

االهی!

نه من آنم که زفیض نگهت چشم بپوشم

نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهیアメリカン のデコメ絵文字

Image result for ‫شکلک متحرک گل‬‎

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد