کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

پسرم کسرا

کلاس اول 17 آگوست 2017

1396/5/27 15:30
نویسنده : مامانی کسرا
313 بازدید
اشتراک گذاری

Image result for ‫شکلک متحرک مدرسه‬‎

 

 

 

 

 

 

 

این روزا اتفاق خاص قابل عرضی نیافته یعنی چیزی که

ارزش نوشتن داشته باشه.

 گاهی مهمونی بودیم گاهی مهمون داشتیم گاهی رفتیم سینما،

یکی دوبار خودمونُ پیتزا دعوت کردیم یه بار با هم دعوا کردیمشاکی  

کلی با هم خوش بودیم و خندیدیمزیبا

اتفاقاتی که واسه همه کم و بیش می افته.

نوشتن جزییاتش نه در حوصله منه و نه فک کنم واسه تو جالب باشه که فردا بخونی.

اما حتما واست جالبه که بدونی کلاس اول کجا بودی

اولین سال مدرسه ات چطوری شروع شد

مدرسه تون چه شکلیه و...

17 آگوست، اینقدر هیجان داشتی که ساعت 6 لباس پوشیده بالای سر من آماده وایستاده بودی که من دارم میرم!

خواب آلود گفتم کجا؟

مدرسه!!!!

حواب که چه عرض کنم برق از کله ام پریدتعجب گفتم بچه بیا برو پی کااااارت!

شش صب کجا بازه که مدرسه تو باز باشه؟!

به زور تا ساعت هفت سرگرمت کردم و بعد راهی شدی ، ساعت 11 اومدم معلمتُ دیدم باهاش حرف زدم .

قبلا واسش ایمیل زده بودم و یه سری چیزا رو واسش توضیح داده بودم ! ما کی اومدیم سوئد

داریم اینجا چیکار میکنیم و الی آخر...

اسم معلمت سوسن(sussane)جالبه نهچشمک

دقیق نمیدونم چند نفر تو کلاستونن اما حدودا 22 نفری باید باشینعینک

امیدوارم لحظه های قشنگی رو اینجا تجربه کنی،

دلم میخواد لحظه های شاد وسرزنده ای داشته باشی

یه شادی واقعی نه کاذبمحبت

 

 

 

 

 

 

خدایا 

من چیزی نمیبینم، آینده پنهان است

ولی آسوده ام، چون تو را میبینم

و تو همه چیز را

پروردگارا 

عطا کن به کودکانمان هر آنچه برایشان خیر است

و دلشان را لبریز کن از شادی

الهی آمین یا رب العالمین

پسندها (3)

نظرات (4)

مهسا
2 شهریور 96 0:51
کیفهاشون جاش چقدر قشنگه. ایشالا موفق باشه و حسابی کیف اونجا. معلومه بدجور مشتاق مدرسه هست که از شش صبح خواسته بره
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم، انشالله همه بچه ها عاقبت بخیر شنمحبت نمیدونم از خوشحالی بود یا از استرسخندونکولی هر چی که بود همون یه روز بودخنده
بهاره جون
3 شهریور 96 16:29
سلام بچه ی شما خارج درس می خونه اسکیت بازی میکنه من استاذشم
مامانی رضا
5 شهریور 96 11:44
کسرا جون موفق باشی عزیزم😘😍
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم عزیزم،ایشالله همه بچه ها موفق و سالم باشنمحبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 تیر 97 19:55
راستی خانومی خوشحال میشیم به وب ما هم سری بزنین
ما وبتونو دنبال کردیم
اگه دوست داشتین دنبالمون کنین
ممنون
مامانی کسرا
پاسخ
با کمال میل حتماگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد