کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

پسرم کسرا

یک روز با مامان

1396/5/5 17:49
نویسنده : مامانی کسرا
263 بازدید
اشتراک گذاری

Related image

 

کم پیش میاد کسرا بامن بیاد سر کار

چون من مثل باباش اتاق جدا ندارم، سیستم بازه همه کنار هم کار میکنن.

همه ساکتن . این خیلی واسه کسرا خسته کننده میشه اما دیدم طفلک باباشم گناه داره

یک ماهه تو خونه با این فسقلی سر و کله میزنه.

دیروز دیگه آوردمش.

از شب قبلش هیجان داشت که من دارم میرم سر کار بزرگترا هورااااا 

سه چهار ساعتی اینحا بود، ناهار خوردیم، بازی کرد من کارمُ کردم و اون شیطونی.

 

 

بهش میگم این ژستای جواد چیه میگیری؟ میگه باحاله، دوس دارمخندونک

 

مثلا عکس منُ رو تابلو نقاشی کردهخنده حالا عمرتُ بذار پای بچه، آخرش اینه دیگه...

امروز گفتم میای بریم، میگه نه حوصله ام اونجا سر میرهزیباالله اکبر!!!!

بار الهی

هیچ کودکی را در تکرار غریبانه ی روزهایش تنها نگذارアメリカン のデコメ絵文字

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان فریبا
5 مرداد 96 22:15
خدا حفظش کنه براتون:-D معلومه اون روز حسابی به پسری خوش گذشته
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم از لطفتونمحبت زنده باشین
★مادر بزرگ★
6 مرداد 96 17:08
سلام روز جمعه تون بخیر بیکار بودم از وب تون خوشم اومد یه سری زدم سلامت باشین انشاالله 😘😘
مامانی کسرا
پاسخ
چه مادر بزرگ خوش ذوقیمحبت ایشالله زنده باشین و سایتون بالا سر نوه تون
مامان یسنا
7 مرداد 96 9:13
سلام عزیزم ... خوبین/ سلامتین؟ یه مدت نبودین ... اما من نامحسوس میومدم سر میزدم ... روزگار بر وفق مراد... شاد و سلامت باشید
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی از مهربونیتون و لطف همیشگیتونمحبت شما هم بهمچنین
مامانی رضا
7 مرداد 96 9:18
ای جونم به این گل پسر باهوش چقدر خوبه که میشه بچه رو ببرید سر کار با خودتون.. واقعا مشخصه سوئدیها مهربونن.. باورتون نمیشه من اینجا روزایی که شوهرم ماموریته و مامانمم نیست نمیدونم بچه رو کجا بزارم چون انقدر متلک میندازن به آدم که اشکمو در میارن تو اداره.. با اینکه اتاق مجزا هم دارم. خدا رو شکر که کسرای گلمون تو محیط و کشور خوبی داره بزرگ میشه.. انشاءالله موفیتهاشو ببینی و برای ما بنویسی و لذت ببریم
مامانی کسرا
پاسخ
متلک انداختن تو ایران که فقط مخصوص محیط کار نیست ماشالله زبون که نیست مار افعیهخنده تا جوهره وجود خود آدم خوب نباشه کشور و شرایط نمیتونه واسه آدم کاری بکنه امیدوارم که کسرا هم مثل همه بچه ها و از دعای شما عاقبت بخیر شهمحبت
محبوبه مامان الینا
8 مرداد 96 11:37
خیلی شیرین و وروجکه...خدا حفظش کنه
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی از محبتتون، زنده باشینمحبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد