کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

پسرم کسرا

دغدغه جدید

1396/4/22 13:46
نویسنده : مامانی کسرا
566 بازدید
اشتراک گذاری

Caillou al telefono

این روزا خیلی فکرم درگیر شده، نمیتونم تصمیم بگیرم.

در واقع چون نمیدونم کار درست چیه نمیتونم تصمیم بگیرم.

تمام دوستای همسن وسال کسرا از این بازی ها کامپیوتری و پلی استیشن دارن 

اونم اصرار که باید واسه منم بخرین.

از یه طرف دلم نمیخواد فک کنه که چرا بقیه دارن من ندارم

از یه طرف اصلا دلم نمیخواد از حالا درگیر این بازیا شه و تمام مدت وقتش پر شه.

هممون میدونیم که با برنامه ریزی و نظم میتونم ساعتایی که بازی میکنه رو محدود کنم

اما واقعیت اینه که همیشه همه چی دست ما نیست .

بچه ها اینجا به نسبت ایران تنها ترن، دوس ندارم تمام وقتش با این پر شه.

حالا باز دوران مدرسه مجبوره از خونه بره بیرون اما تابستون تمام مدت خونه است.

برعکس ایران تمام کلاسای ورزشی و موسیقی تابستونا تعطیلن. اگه خودتم نخوای مجبوری

جم کنی بری مسافرتزیبا

طفلک بچه هایی که ماماناشون تابستونا کار میکننچشمک

 

 

 

 

کاش یکی بود بهم میگفت چیکار کنمخطا

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان بردیا و بهراد
24 تیر 96 17:46
سلام.فقط میتونم بگم درکتون میکنم.امیدوارم این دغدغه به نحو خوبی برطرف بشه
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم از لطفتون ممنونم که به ما سرزدید
مامان ويهان جون
28 تیر 96 11:04
سلام ماماني كسرا جان بنظرم هر مادر و پدري بهتر صلاح خودشون و بچشونو ميدونن و تصميمات يه مادر با مادر ديگه با توجه به شرايط متفاوته من هم مطمئنم شما بهتر از هركسي پسرتونو درك ميكنيد و بهترين تصميم رو در راستاي مصلحتش ميگيرين اگه جسارت نباشه من نظر شخصي خودمو ميگم بنظرم براش تهيه كنيد مخصوصاً اينكه دوستاش دارن و تو جمع هاي خودشون درموردش صحبت ميكنن مطمئن باشيد خيلي زود ازش دل ميكنه همونطور كه خودمون تجربه كرديم من مثل كسرا اصرار خريد پلي استيشن (زمان كودكي خودم) داشتم و خيلي زود وقتي همه بازيهاشو امتحان كردم و چيز جديدي براي من نداشت ازش دل كندم حتي بازيهاي جديد كه بازار عرضه ميشد هم باعث تشديد علاقه من نميشد و من بزرگتر شده بودم و وقتم رو جور ديگه اي ميگذروندم البته بچه ها متفاوتن ولي بنظرم سرگرمي هاي جديد آينده مطمئناً از دلبستگيهاش به اين بازيها كم ميكنه...
مامانی کسرا
پاسخ
واقعا از اینکه وقت گذاشتید و مفصل واسم نظرتون گفتید بی نهایت ممنونم حتما تو تصمیم گیری نهایی به این نکاتی که گفتید توجه میکنم امیدوارم که موفق باشید و بهترین ها در انتظار خودتون و کوچولوی عزیزتون باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد