کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پسرم کسرا

تفریح جدید

1396/2/13 14:15
نویسنده : مامانی کسرا
554 بازدید
اشتراک گذاری

 

اخلاقمونُ به اخلاق دیگران گره نزنیم.

رفتار بد دیگران توجیه خوبی نیست واسه رفتار اشتباه ما.

فلانی سلام نکرد منم بهش سلام نمیکنم،چون اون بد رانندگی میکنه منم اینجوری می پیچیم جلوش.

دیدی چیکار کرد؟ پس منم...

دیدی چی گفت؟ پس منم...

این زنجیره باید یه جا قطع شه ،کجا بهتر از خودمون؟

با ندیدن، نشنیدن،نگفتن 

من کار درستُ بکنم چیکار بقیه دارم

Image result for ‫شکلک متحرک گل‬‎

از کسرا بگم که این روزا خیلی به عکاسی علاقه پیدا کرده، با یه دوربین قدیمی سرگرمه.

 

از سوژه های جالبی عکس میگیره، از دوستاش، از طبیعت ...

یه روز حتما گلچینی از عکساشُ میذارم.

ژست عکاسیشُخنده

                      روزگارتون لبریز آرامش

     

پسندها (1)

نظرات (5)

بابا و مامان
14 اردیبهشت 96 9:07
سلام عزیزم دلم براتون خیلی تنگ شده بود فدای گل پسری
مامانی رضا
16 اردیبهشت 96 11:17
عزیزززززززززززززم الهی سالم باشه و پیشرفتها و موفیتهاشو ببینید... ما هم منتظر شنیدنخبر های خوب هستیم... از ته دل دعا میکنم زندگیتون سراسر عشق ئ سلامتی و شادی باشه و کسرا کوچولوی ما یه روز یه افتخار آفرینی بشه مثل باباش
مامانی رضا
16 اردیبهشت 96 11:18
سودابه جون البته اگه ایرادی نداره از پیشرفتهای کسرا جون در مورد زبان سوئدی برامونمیگی البته ببخشید فضولی نیست چون تو وبلاگ قبلا در موردش میگفتین واسه اون گفتم
ازاده
16 اردیبهشت 96 20:31
سلام چخوب دوباره برگشتیدچخبرازکیان عزیزومامانش...یموقع بودرفسنجان زندگی میکردن ماهم رفسنجانی هستیم
مهسا
28 اردیبهشت 96 15:48
بله درسته باید از خودمون شروع کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد