کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

اواخر تابستون

1394/6/15 6:13
نویسنده : مامانی کسرا
1,491 بازدید
اشتراک گذاری

کله سحرپا شده میگه بیا الفبا بازی 

ميگم اوكي، چي هست؟

يه چيزايي به سوئدي بلغور ميكنه ميفهمم منظورش

بازي پ مثل پلنگ خودمونه!

اون به سوئدي ميگه و من به فارسي

تا اينجا همه چي خوبه،

ميرسيم به آ مثل٠٠٠ 

+ كسرا

_ مادر جان كسرا با "ك" شروع ميشه٠

+ ولي توش " آ " داره!

_آره عزيزم " آ " داره اما قانون بازي حرف اوله٠

+ خووووب من ميخوام" آ "باشمعصبانی

_ پس بايد اسمتُ عوض كنيچشمک

+ باشه ميذارم آقا كسرا

حالا" آ " مثل آقا كسرا٠٠٠

مندلخور

کسرازیبا

حروف الفباقه قهه

 

 

سلام، ایام به کامتون هست؟

میگم یه سوال!

شما وقتی از شیب ۸۰ درجه میاد پایین چه شکلید؟ ما این شکلیمراضی

چند روز پیش یکی دو ساعت هوا خوب شد گفتیم چه کنیم، چه نکنیم؟رفتیم شهربازی(لیسبری)

گفتیم بریم سوار این قایقِ شیم، قبلا با کسرا سوار شده بودیم دوتایی اما با بابایی دفعه اول بود!

بهش گفتم حواست باشه شیب دوم سمت راستت دوربین داره

خلاصه نتیجه این شد دیگهخنده

 

 

چند روز پیش به عادت هر سال واسش تو مهد تولد گرفتن

خوشحال بود، چون پادشاه شده بود

لو لو میگفت امروز خیلی خوشحال بوده چون میتونست به همه دستور بده و همه رو کنترل کنه،

یادمه گفته بودی کسرا تو زبان فارسی یعنی پادشاه، گفتم بعله با اجازه تونخندونک

فک نکنید اصلا از این جنگولک بازیا تو عکس خوشم میاد، نه فقط واسه سانسور سر و کله لوییس و مونیکا 

این ابتکارُ زدمزبان

 

مشکل داریم باهاش سر  سنشبدبو  دیوانه کرده ما رو

از خدا غافل شدم بهش گفتم تو پنج سالت تموم شده رفتی تو شش سال،

حالا میخواد همینُ واسه همه توضیح بده!

هم خودش گیج میشه هم بقیه رو گیچ کرده آخرم عصبانی میشه میره پی کارشکچل

در مجموع کمافی سابق، از دعای شما خوبیم و سلامتیتونُ آرزو داریم

 

 

خداوندا، خداوندا قرارم باش و یارم باش

جهان تاریکی محض است

میترسم، کنارم باش

خداوند همراه همیشگی لحظه هاتون

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان ِ یسنا
15 شهریور 94 7:22
خوش و خرم باشین همیشه ببوس پادشاه خونتونو جای من دوستم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم از مهربونیت عزیزم
مامانی رضا
15 شهریور 94 12:27
واااااااااااااااااااااااااااااای الهی من قربون این آقا کسرا و مامانی گلش بشششششششششممممممممم نمیدونی چقدر ذوق زده شدم دیدم وبلاگ و به روز کردی ای خداااااااااااااااا هر روز میومدم سر میزدم نگران بودم نکنه خدا نکرده زبونم لال حالا که من شما رو پیدا کردم دیگه نیای و ننویسی خیلی خوشحالم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی کسرا
پاسخ
من کار خاصی نکردم، شما به ما خیلی لطف دارید
مامانی رضا
15 شهریور 94 12:46
از اینکه اینهه برای کسرا جون وقت و حوصله به خرج میدید مطمئنم با یاری خدا حتما در آینده نتیجشو خوب خواهی دید انشاءا... آینده روشنی جلوی روی کسرا جون هست با پدر و مادر خوبی مثل شما
مامانی کسرا
پاسخ
والا من عادت ندارم یکی اینهمه ازم تعریف کنه ممنونم از لطفتون
بابا و مامان
16 شهریور 94 15:03
عجب درسی بهتون داده مامان
مامانی کسرا
پاسخ
آره خداییش
بابا و مامان
16 شهریور 94 15:03
عکس شیب دارتون خیلی قشنگه همیشه خوش و خرم و سلامت باشید
مامانی کسرا
پاسخ
قربون شما خانمیالهی دلتون شاد باشه
بابا و مامان
16 شهریور 94 15:04
اقا کسرا جون عکس پادشاهیتم خیلی قشنگه عزیزم همیشه شاد و سلامت باشی
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتونخاله مهربون و عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد