کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

پسرم کسرا

پنجمین سال بودن تو

1394/4/26 18:43
نویسنده : مامانی کسرا
1,280 بازدید
اشتراک گذاری

 

taart11.gif

پسر داشتن حس قشنگیه که من تجربه اش کردم و بارها خدا رو به خاطرش شکر میکنم

دنیای معصوم و کودکانه اش به من که یه زنم حس آرامش عجیبی میده، وقتی خسته و ناامید یه گوشه کز میکنم

یه مرد با دستای کوچولو ِ مردونه اش میاد و با نوازش موهام منُ تا اوج عشق و خوشبختی میبره.

 و حالا این پسرک روز به روز داره بزرگتر میشه و من دلتنگ روزایی که دیگه بر نمیگردن،

پسر داشتن واقها حس خوبیه

پنجمین بهار زندگیت مبارک

 

 

geel20rosevi2.gif

 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان لیانا
28 تیر 94 21:31
تولدت مبارک باشه کسرا جون انشالا همیشه شاد و سلامت و موفق باشی...سودابه جون پنجمین سال مادر شدن بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه شاهد موفقیتهای این مرد کوچولوی خوشتیپت باشییی ..بوسسسسس
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیز دلم، ممنون از مهربونیت، امیدورام خوب و خوش باشی و شاد در کنار دخمل ناز و عزیزمون
باباعلی
29 تیر 94 21:37
کسرای عزيزم پنجمين سالروز تولدت مبار ک اميدوارم در کنار بابامهدی وباباحامد ومامان سودابه روزهای خوشی راداشته باشی.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی از لطفتتووووووووووون
عشق یعنی...
30 تیر 94 8:46
عزییییییییییییییییییزم مبارک باشه این شاله که همیشه صحیح و سالم باشه
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی گلمجای همه دوستای گل خالی بود، ممنون از مهربونی شما
بابا علی
31 تیر 94 23:26
کسرا جان تولدت مبارک امیدوارم در کنار بابامهدِی بابا حامد ومامان سودابه اوقات خوشی داشته باشی از راه دور می بوسمت خدا نگهدارتان.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی بابا علی جاتون خیلی خیلی خالیه
آنا
3 مرداد 94 0:20
تولد کسرا جون مبارک باشه
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم، ممنون که بهمون سر زدید
نويسنده : مامان كژال
3 مرداد 94 9:46
تولد تولد تولدت مبارک کسرا جان انشالله همیشه شاد و خرم و سالم در کنار خانواده مهربونت زندگی کنی
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی از لطفتون
فریده
4 مرداد 94 9:15
یعنی من تولد کسرا رو تبریک نگفتم.مگه می شه ؟؟؟ کسرا جون تولدت مبارک ، امیدوارم سالهای سال شاد زندگی کنی و از زندگی ات لذت ببری ، اونقدر تو زندگی ات بخندی که غم جرات نکنه بهت نگاه کنه . سودابه جون تولد کسرا رو بهت تبریک می گم ، امیدوارم همیشه سایه شما و آقای پدر بالای سر کسرا جون باشه.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیز مهربون شما همیشه به ما لطف داری،انشالله سالم و خوب در کنار گل پسرت روزگار بگذرونی میبوسمت و واسه دعای قشنگی که کردی ازت ممنونم
مهسا
5 مرداد 94 0:54
چقدر پر احساس و قشنگ...
مامانی کسرا
پاسخ
قربون شما که اینقدر خوب و مهربونی
محبوبه مامان الینا
5 مرداد 94 7:09
تولد کسرای بسیار دوست داشتنی مبااااااااااااااااااااارک
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیز دلم ممنونم از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد