کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پسرم کسرا

روزگاری که میگذرد

1394/2/30 2:01
نویسنده : مامانی کسرا
696 بازدید
اشتراک گذاری

دندون پسر ک افتاد،یکشنبه سر میز صبحانهچشمک

گذاشتم زیر بالشش (مثلاچشمک)تا فرشته دندون واسش کادو بیاره.

واسش یه حباب ساز آورد، با یه کیک مامان پز و یه شمع روشن ،دوتا بادبادک و چهارتا عکس دندون واسش

یه جشن کوچولو گرفتیم که کلی خوشحال شد...

ハートだよ。1つ のデコメ絵文字چه دنیای ساده ای دارن این بچه ها، خدایا حفظشون کنهハートだよ。1つ のデコメ絵文字

 

 

پروردگارا مرا ببخش به خاطر تمام لحظه هایی که تو با من بودی و من فکر میکردم تنها هستم.

به خاطر تمام روزهایی که تو برای من بهترین ها را میخواستی و من برای رسیدن به بدترین ها ناامید بودم.

به خاطر تمام لحظه هایی که ماهی قلب من خلاف مسیر تو حرکت میکرد .

مرا ببخش، به خاطر تمام گله هایم مرا ببخشアメリカン のデコメ絵文字

 

geel20rosevi2.gif

 

پسندها (1)

نظرات (8)

عشق یعنی...
30 اردیبهشت 94 9:13
ای جونم عزیزم . این شاله که همیشه صحیح و سالم باشه
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم خانمی، انشالله شما هم خوب و خوش و خوشبخت باشید
بابا و مامان
30 اردیبهشت 94 16:39
سلام عزیز م مبارکه دیگه داری کم کم یه اقای کامل میشی دست مامان گلم درد نکنه که زحمت کشیدند
مامانی کسرا
پاسخ
آره داره یواش یواش بزرگ میشه و من دلتنگ روزای بچگیش میشم خدا کنه همه بچه های سالم و سلامت باشن و در پناه خدا عاقبت بخیر
محبوبه مامان الینا
31 اردیبهشت 94 7:26
عزیزکم ... واقعا دنیای بی غل و غش و شیرینی دارن بچه ها...و چه خوب که هستن و ما هم کنار اونا گهگاهی فارغ میشیم از دنیای پرهیاهو و برمیگردیم به دنیای پاک و ناب کودکی
مامانی کسرا
پاسخ
واقعا، دنیا بدون بچه های جای سختی بود واسه زندگی، خدا رو شکر که هستن و خدا همهشونُ حفظ کنه انشالله
مهسا
1 خرداد 94 0:52
دنیای ساده همیشه قشنگه... وقتی بزرگتر می شیم خودمون دنیامون رو پیچیده می کنیم. هر چی هست تو ذهنمون هست... مبارکه عزیزم..چقدر خوشم می یاد از این جشن های ساده خودمونی. منم واسه خودمون کلی از این جشن های ساده می گیرم. اینجا دو تایی... حس قشنگیه.
مامانی کسرا
پاسخ
حسای قشنگتون موندگااااار کلا من هر چیز ساده و کوچیک و خودمونی رو دوس دارم شاد باشید و برقرار
مامان ِ یسنا
1 خرداد 94 13:46
جوووووونم عزیزم .... انشالله به سلامتی ... خوش و سلامت باشین دوست خوبم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم عزیزم، انشالله شما هم شاد باشید و سرزنده
فریده
2 خرداد 94 8:34
پس بلاخره دندونی که لق شده بود افتاد. مبارک باشه دیگه پسرمون داره دندون دائمی بیرون می آره
مامانی کسرا
پاسخ
آره دیگه کم کم بزرگ میشن انشالله همه بچه ها سالم باشن و شاد، مخوصوصا پرهام عزیزم
مامانی
6 خرداد 94 9:47
کسرا جون مبارک باشه عزیزم افتادن دندان شیری نشونه اینه که داری به یه مرحله جدید دیگه تو زندگیت نزدیک میشی..مدرسه رفتن نزدیکه عزیزممم..نمیدونم افتادن دندونهای شیری به من حس اول مهر میده
مامانی کسرا
پاسخ
آره همیشه دندونای شیری بوی ماه مهر میداد انشالله که خیر باشه و سلامتی
بابا و مامان
8 خرداد 94 8:24
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد