کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پسرم کسرا

برگی از زندگی ما

1394/1/9 18:55
نویسنده : مامانی کسرا
1,239 بازدید
اشتراک گذاری

groep66.gif

 

آخر هفته مون رو به اتمامه .

هوا هم  بهاری و بارونی، سوز سردی داره و همه ما رو سرماخورده کرده.

کسرا هم که انگار نافشُ بستن به غر غر غر...

چند روز پیش همو آردلان پیشمون بود! بنده خدا تولدش بود!خودش کیک خریده بود، اومد پیش ما

کسرا هم که کلا عاشق تولد بازی!

صدبار ازعموش پرسید، تولد منه؟ اون بنده خدا هم میگفت آره ، به جان خودم آره ، باور کن آره . . . 

 

 

グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字  سی ثانیه رفت آب بازی کنه اومدم دیدم ای داد بیداد!!!!بیا ببین چه خبره ه ه ه ه  グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

 

 

グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字   تا یه خراب کاریم میکنه سریع قیافشُ اینجوری میکنه، آدم دلش نمیاد یه چیزی بهش بگه.... グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

 

 

خاله نازلی، خانوادگی رفتن استکهلم 

گربه و ماهیشونُ آوردن یه چند روزی که نیستن ما نگهشون داریم.

ماهی که قراره کلا بمونه همین جا گربه رو هم احتمالا در پی شکایت یکی از همسایه هاشون

مجبورن بذارن پیش ما...

کسرا روانی کرده گربه رو، یعنی از دست کسرا همین روزا میره خودش، میکشه.

میره زیر مبل، این فسقلی دنبالش میره، میره بالای کمد اینم میره هر جا که بره کسرا دنبالشه....

 

 

ハート+くるくる のデコメ絵文字خدا آخر و عاقبت ما رو با کسرا خان و این مخمل خانم ختم بخیر کنه ... انشاللهハート+くるくる のデコメ絵文字

 

 

flowers.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (18)

محبوبه مامان الینا
10 فروردین 94 7:47
اگه حضور این دو مهمون باعث بشه که کسرای عزیز سرگرم بشه و کمتر بهونه بگیره خیلی هم عالی
مامانی کسرا
پاسخ
اگه چشم ازش بردارم حتما یه بلایی سر این مخمل طفلک میاره
عشق یعنی ...
10 فروردین 94 9:57
وای چه اب بازی باحالی داره می کنه
مامانی کسرا
پاسخ
میبینی تو رو خداهمه جا رو کف مال کرده
پریسا مامان کیان
11 فروردین 94 0:51
سلام سودابه جون اول از همه سال نو رو با کلی تاخیر تبریک میگم. انشالله که سال خیلیی خیلی خوب و پر آرامشی داشته باشین. ببخشید که نیستم، نظر نمیزارمو .... همیشه وبلاگ کسرا رو میخونم ولی واقعا توان اینکه دستم به کیبورد بره و بتونم چیزی بنویسم ندارم. خیلی از اتفاقات دو سالگی کیان رو با همین حس از دست دادم و نتونستم بنویسم. شرایط سخته و ما هم خسته شدیم. میدونیم اگه تلاش کنیم خوب میشه ولی نایِ زندگی نمونده. بگذریم از ما اومدم سال نو رو تبریک بگم وبابت کامنت قشنگت برای کیان تشکر کنم. هر بار اسکایپ روشن میشه کیان میگه عمه سوباده میگم عمه سوباده صحبت گنیم؟؟؟؟ میگه نه فقط عمو ممد کسرایی از طرف من ببووسش. ماشالله مردی شده برا خودش. نمیدونم چرا یاد روزی افتادم که از تاب افتاد زمین...... یاد ترسهای رضا از بالا آوردناش.. به آقا حامد سلام برسون. به خدا میسپارمتون
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی پریسا جان ممنون از لطفتانشالله که همه چی درست میشه در پناه خدا مواظب خودتون باشید
بابا و مامان
11 فروردین 94 2:37
سلام عزیزم روز و روزگارتون خوش وخرم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خانمی
بابا و مامان
11 فروردین 94 2:37
الاهی ببین چه کیفی می کنه با این اب بازی
فریده
15 فروردین 94 8:22
سال نو مبارک . امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی ، پر باشه از اتفاقای خوب و لذت بخش . پس شما الان یه خانواده 5 نفری هستید. یاد مخمل توی کارتون خانه مادربزرگ افتادم .
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین سال خوبی واسه شما باشه آره تقریباالبته اگه کسرا زنده بذاردش
مهسا
18 فروردین 94 18:36
وای گربه ه ه ه سودابه جان می دونی که من خیلی گربه دوست دارم. بفرست اینجا... رو سرم نگهش دارم.
مامانی کسرا
پاسخ
به خدا اگه همین دورو بر بودی حتما میدادیم دست شما. کی از شما بهتر و مهربونتر
مامان لیانا
19 فروردین 94 2:37
سلام عزیزم سال نو با تاخیر مبارک امیدوارم سالی باشه پر از اتفاقات خوب برای شما..ماشالا ماشالا کسرا بزرگ شده برای خودش مردی شده..ببین چیکار کرده حمامو وروجک
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم سال نو شما هم ،مرسی که به یادمون بودید انشالله سال خوبی داشته میبینی تو روخدا چه بلایی شده
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 23:33
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از دعاهای قشنگتونانشالله که شما هم همیشه خوب و خوش و سلامت باشید
Mah
22 فروردین 94 15:58
سلام عزیزم. سال نو با تاخیر مبارک... دوستت دارم... هنوز به یادت هستم...
مامانی کسرا
پاسخ
سلام خانم خانماخوبی عزیزمممنون از لطفت،خیلی دیگه دیر شده واسه تبریک عید ولی دعای خیر همیشه بدرقه راهتون عزیزم
بابا و مامان
23 فروردین 94 8:34
مامانی کسرا
پاسخ
چقده شما خوبی اخه ه ه ه
شقایق
26 فروردین 94 11:41
سلام عزیزم سال خوبی داشته باشید ( تاخیرش و به بزرگی خودت ببخش ) ولی خداییش اگر قرار برای اب بازی و صفا باشه کار کسرا درسته اینجوری خیلی مزه میده میبینم که همتون سرگرم مخمل شدید خانمی خودتم کم کار شدی کسرا رو ببوس دوستم
مامانی کسرا
پاسخ
اره این روزا خیلی سرمون شلوغهدلم واسه همه تنگ شده اما حتی نمیرسم یه سر بزنم به دوستام، منُ ببخشید
بابا و مامان
30 فروردین 94 7:49
کجای عزیزم نیستید بفرمایید خصوصی
مامانی کسرا
پاسخ
چشم
زهرا مامان ایلیا جون
30 فروردین 94 23:06
سلام عزیز دلمن خوبی ای جووونم چقدر مخمل خان قشنگه . بزار کسرا جون باهاش سر گرم باشه اشکال نداره
مامانی کسرا
پاسخ
مخمل دختره اما فعلا که دوتا پا داشت دوتا دیگه هم قرض کرد الفرااااار
مامان ثمین سادات
2 اردیبهشت 94 13:16
سلام سودابه جونم خوبین گلم دلم خیلی براتون تنگ شده بود برا کسرای نازنین وشیطون بلام برا مطالب زیبات برا حرفا و.... وای عزیزم انشاله همیشه شاد وسلامت باشی من اونقدر وقت کم میارم که اصلا فرصت نوشتن ندارم فکر کنم من بعد باید شرح تصویری بذارم😃 عزیزم دلم خیلی وقتا هوای وبلاگ میکنه میام ویه سر کوچولو میزنم قربونت بشم ببوس کسری عزیزم و محکم
مامانی کسرا
پاسخ
عزیــــــــــزمدرکت میکنم، انشالله همیشه خوب و خوش باشی، با شناختی که از تو دارم میدونم از پسش بر میای مواظب خودت و دسته گلای قشنگت باش
بابا و مامان
5 اردیبهشت 94 7:35
سلام مامان عزیز و مهربون ممنون از لطفتون خوندن کامنت زیباتون خیلی خیلی ارومم کرد ممنونم از مهربونیتون
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزمامیدوارم به زودی همه چی به روال عادی برگرده
بابا و مامان
5 اردیبهشت 94 7:35
کجایید عزیزم خبری ازتون نیست
مامانی کسرا
پاسخ
هستیم در خدمتتون
ماری
6 اردیبهشت 94 20:14
خداوند گل پسرتون رو براتون حفظ کنه نازنینم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد