کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پسرم کسرا

آخرین روزای زمستون

1393/12/21 17:42
نویسنده : مامانی کسرا
668 بازدید
اشتراک گذاری

1as1.gif

 

 

روزهایمان تکراری است بی پایان از لحظه های بی بازگشتی که حتی در بدترین

شرایط هم دلم میخواد نگه شون دارم واسه خودم، نگه شون دارم و بگم : کجا با این عجله ؟بمونید پیشم!

پیش من، زنی در میانه راه زندگی!

زنی رد شده از سی سالگی...

سلام.

میبینم روزای آخر سال خدا حسابی همه رو سورپرایز کرده !

شما رو با برف ما رو با آفتاب 

 

 

من و پسرک هم خوبیم شکر خدا!

گاهی با هم میخندیم!گاهی دعوا میکنیم

گاهی با هم خوشیم، گاهی هم حوصله همُ نداریم

دیروز اومده میگه مامان "لخبند" بزن!

مردم از خنده! گفتم چشم لبخندم میزنیم واستون!212919_4chsmu1.gif

تازگیا هر کار اشتباهی میکنه خودش اول میگه "اشکال نداره"!

اینقدر میگه ،میگه ،که منم بگم آره مامان اشکال نداره!

شکر خدا حالش بهتره، دوشنبه با آب و تاب لباس پوشیدیم که بریم مهد،

رسیدیم اونجا دیدیم ای داد بیداد تعطیله!دست از پا دراز تر برگشتیم خونه

 

 

تازگیا صبح با بیدار کردنش مکافات دارم! خیلی دوس داره بخوابه! با اینکه شبا ساعت ۹ میخوابه

اما بازم صبح باید با بیل و ترکتور بیدارش کنمハート のデコメ絵文字

 

 

تا چشم بهم زدیدم دوباره رسیدیم به آخر یه سال دیگه ،آخرین لحظه های

سالتون پر باشه از آرامش و زیبایی.

خوشبختی نگاه خداست . دعا میکنم که هرگز خداوند چشم
ازتون بر نداره…1

 

119.gif

 

 

-------------------------------------------------------

1- http://www.amirfb.ir/post/15379/sms-doa-baraye-dost#ixzz3UBGw4ytl

پسندها (2)

نظرات (5)

شکوفه
21 اسفند 93 22:38
سلام!از الان سال نو مبارککککک باشه!
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي عزيزم، از الان سال نو شما هم مبااااااارك
بابا و مامان
22 اسفند 93 1:49
سلام عزیزم خدا را شکر که حالتون خوبه ایشالاه همیشه سالم و سلامت باشید ارزو می کنم سالی که پیش رو داریم پر باشه از شادی و سلامتی براتون
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از شما مامانی مهربون و دوس داشتنیسال شما هم پر باشه از خبرای خوب و شادی و دل خوش
فریده
23 اسفند 93 8:59
ببین چقدر ناز خوابیده ، آدم دلش نمی آد بیدارش کنه . خدا رو شکر که پسرکمون بهتر شده ، امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشه.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون انشالله شما هم خوب و خوش باشید و همیشه شاد
عشق یعنی
23 اسفند 93 12:07
آخییییییییییییییی چه عکس های نانازی خدا روشکر که بهتر شدین واقعا راست گفتی ها به این روزها باید گفت کجا با این عجله اینن شاله سال جدید سالی پر شادی و موفقیت براتون باشه
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالله شما هم سال خوبی داشته باشید
مهسا
28 اسفند 93 0:26
باورم نمی شه یکساله اینجام انگار همینطور دیروز بود اومدم. یکسال خیلی سریع تموم شد.
مامانی کسرا
پاسخ
تا چشم بهم بذاریم،روزا مون میانُ رد میشنای عجب از این عمر گران که بی هوا میگذرد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد