کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

پسرم کسرا

شبهای کودکانه

1393/12/13 2:20
نویسنده : مامانی کسرا
570 بازدید
اشتراک گذاری

smiley-icon-gifs-475.gif

 

پسرک چشم بادومی جند شبه تب میکنه!

مریض شده بچه ام،فک کنم یخ کرده! از اول هفته هم نتونسته بره مهدغمگین

البته شبا تب میکنه، صبحا سرفه

برنامه ریزی کرده جوجه ام ، تقسیم کرده کسی ناراحت نشهچشمک

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barra24.gif

 

 

شما وقتی یه روزِ  آفتابی دارید چیکار میکنید؟

تفریحات سالم کسرا و مامانی در یک روز آفتابی!!!

ما میخوابیم و هی از خودمون عکس میگیریم...

 

چیکار کنیم!ندیدیم !میفهمید؟ ندیده ایم!!!!

دست خودمون که نیست!

روزاتون پر از خنده و شادی و آفتاب

アメリカン のデコメ絵文字واسه شفای همه بچه های مریض یه اشاره به خدا بکنید アメリカン のデコメ絵文字

                                                                                                 مرسی

geel20rosevi2.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شقایق
13 اسفند 93 11:28
درود بر سودابه جون عزیز و البته کمی بی معرفت ! خوبید ؟ ایشالا زودتر حال پسرمون خوب بشه الهی همیشه توی قلبتون افتاب بدرخشه الهی خدا همه بیماران مخصوصا بچه ها رو شفا بده
مامانی کسرا
پاسخ
الهــــــــــــــی من قربون شما برم! آره واقعا خیلی بی معرفتم! اما به جون شما الانم قاچاقی وقت پیدا کردم اومدم اینجا خیلی خیلی درگیرم ببخشید عروسک ما چطوره؟خوبه شکر خدا؟ببوسش عزیزم
مهسا
14 اسفند 93 0:55
1-تفریح سالمتون منو کشته 2-کلی خندیدم. 3-خدا بد نده عزیزم. ایشالا کسرا جون زودی خوبی خوب بشه. 4-این میز صبحونه هست آیا ا ا؟؟؟ 5-من درست می بینم؟؟؟نون سنگگ؟؟؟؟؟؟ 6-منم می خوام م م م م به همراه چای لیوانی.. 7-رومیزی رو عوض کردی؟
مامانی کسرا
پاسخ
1- خدا نکنه 2- انشالله همیشه بخندی 3- بهتر شده شکر خدا، یک هفته مهد نرفت 4- بعله 5- نون سنتی کرمانه خیلی خوشمزه است، جاتون خالی 6- آدرس بده پست کنم عزیـــــــــــــــزم 7- خیلی وقته! میخوام واسه عید دوباره عوضش کنم
فریده
16 اسفند 93 8:11
قربون پسر چشم بادومی ایشااله تا الان خوبِ خوب شده باشه. بهترین تفریح اینه که بچه آدم از ته دلش بخنده . توی عکسا که کسرا حسابی داره می خنده پس معلومه خیلی داره بهش خوش می گذره .
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی از لطف تو دوست قدیمی و صمیمیزندگی بالا و پایین داره، گاهی خنده گاهی گریه
عشق یعنی
16 اسفند 93 10:16
اخیییییییییییییییییی این شاله که زودتر خوب شین اتفاقا خیلی هم ندید بدیدی حال میده به ادم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عروس خانم ملوس خانم حریر بادوم
ارسلان
16 اسفند 93 13:45
سلام آرزوی سلامتی برای خودتون و پسر گلتون دارم اسم پسر منم کسرا ست خوش بحالتون تو ایران نمودنید امیدورام همیشه سالم و خوش باشید
مامانی کسرا
پاسخ
سلام خدا انشالله گل پسرتون حفظ کنه .هرجایی مشکلات خودشُ دارهممنون که به ما سر زدید
بابا و مامان
19 اسفند 93 13:05
عزیز دلم ایشالاه که به زودی سلامتیتو بدست میاری
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد