کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

جایی همین حوالی...

1393/10/13 14:54
نویسنده : مامانی کسرا
1,368 بازدید
اشتراک گذاری

 

وطن یعنی خیالت تخت باشه

          وطن یعنی تو میتونی بجنگی

                        اگه حتی شرایط سخت باشه...

وطن یعنی همه خاک و همه آب، وطن یعنی همه کوه و همه دشت...

وقتی صدای مهماندار تو هواپیما پیچید که واسمون اقامت خوشی را در ایران آرزو میکرد، دلم گرفت که

چرا وطن جایی نیست برای موندن، برای همیشه موندن...

سلام، روز و روزگارتون خوش .

امروز سوم ژانویه ۲۰۱۵ است و ما چهار روزه که اومدیم ایران.

خوشحالم که اینجام و کسرا از من خوشحالتر.

اینقدر خوشحاله که نگرانم میکنه، نگران برگشت....

 

 

                                              11.gif11.gif11.gif11.gif

 

 

شب اول  تا ساعت چهار صبح بیدار بود، میگفت نخوابیم، بازی کنیم، فقط بیدار باشیمدرسخوان

کلا تو این مدت خوابش خیلی کم شده ترجیح میده بیدار باشه و شیطونی کنه!

از اونجایی که میدونم الان ،تو این شرایط هیـــــــــــــــــــچ حرف شنوی از من نداره، کاملا بیتفاوت و خونسرد

سعی میکنم از زندگیم لذت ببرم.

الان نشسته جلوی من و با تفنگی که واسش خریدن داره تیر پرتاب میکنه به دیوار و بی خیال میخنده....

 

 

11.gif11.gif11.gif11.gif

                                                                               

 

بعله اینجوریاست ....

خوشحالم امروز نزدیکتر از همیشه همه رو میبینم وکنارشونم.   

  پروردگارا

   آرامش را همچون دانه های برف

   آرام و بی صدا

   به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند

   ببارانアメリカン のデコメ絵文字1

 

flower2520paars.gif

-------------------------

1- http://reyhaneh24.blogfa.com/

 

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (32)

مامان مینا
13 دی 93 16:19
خداروشکر که اومدین ایران و پیش خانواده گرم وصمیمی تون هستین. این روزها بیشترین استفاده رو بکنین و خودتو نو تا چند مدت شارژ کنین چون میدونم وقتی ادم پیش خانوادشه چقدررررررررررررررررر شارژ میشه از نظر روحی و عاطفی
مامان یسنا
13 دی 93 18:46
خوش اومدین به خونه عزیزم. خوش بگذره و ایام به کامتون...
سهیلا مامان کسری
14 دی 93 1:02
سلام،خوووووش اومدین به وطنتون...ایشالا که سفر خوبی باشه وخوش بگذره....اما چرا نوشتین که"که وطن جایی نیست برای موندن"... نمیدونم از چه لحاظ منظورتونه،به هرحال،از لحظه لحظه های بودن درکنارخانوادتون لذت ببرید...دوستدارشما...
سهیلامامان کسری
14 دی 93 1:05
دوباره مزاحم شدم،ی سوال،پرواز از سوءد به ایران چند ساعت طول میکشه؟؟وبلیطش هزینش چقدر میشه....ببخشید که پرسیدم،...اگرمایلید جواب بدید..ببوسید کسرایی عزیز رو...
مامانی کسرا
پاسخ
بستگي به پروازتون داره و اينكه چه زماني مسافرت كنيد.
شکوفه
14 دی 93 8:08
سلام خوش اومدین خیلی!
عشق یعنی
14 دی 93 8:53
سلاااااااااااااام به به حساااااااااااابی بهتون خوش بگذره
فریده
14 دی 93 9:02
خوش بگذره ،امیداورم اوقات خوبی رو ایران داشته باشید . اول عکسا رو نگاه کردم به عکس یکی مانده به آخر که رسیدم پیش خودم گفتم چقدر چیدمان این خانه شبیه خانه های ایرانی هست !!!
بابا و مامان
14 دی 93 9:02
سلام خوشحالم که اومدیدایران خیلی خوشحالمایشالاه به خوشی و سلامتی روزهاتون را بگذرونید
بابا و مامان
14 دی 93 9:04
کسری جونم خوش باشی عزیزم
محبوبه مامان الینا
14 دی 93 9:20
خوش اومدی عزیزمنشاله که کلللللللللللی بهت خوش بگذره
رها
15 دی 93 0:13
وااااای،بی نهایت خوشحال شدم که ایرانین،خوش اومدین عزییزان،امیدوارم بهتن حسسسسسابی خوش بگذره،کسرا جوونم حالشو ببر،شمام همینطور سودابه جون،انگار بهم نزدیک ترین،حس خوبی دارم
ماه پیشونی
15 دی 93 12:04
به به چه حس خوب و زیباییکه تو وطنتون و کنار عزیزاتون هستید هم برای شما و هم برای کسری عزیز بسیار خوشحالم حسابی خوش بگذره بهتون
مهسا
19 دی 93 1:15
اولش رو که خوندم... آی از ته دل من گفتی انگارر ر ر خوش بگذره عزیزم.
زهرا مامان ایلیا جون
28 دی 93 2:06
سلام عزیزم .خووووووش امدی به خونت ..ایشالا که روزهای شادی رو سپری کنید .امیدوارم کلی خوش بگذرونید و با کلی خاطرات زیبا برگردید.
بابا و مامان
28 دی 93 17:53
مامان لیانا
29 دی 93 1:39
به وطن خوش اومدی سودابه جان..لحظات خوبی در کنار خانواده براتون آرزو میکنم
نونا مامانی رایان
3 بهمن 93 15:07
سلام سودابه جون ان شا الله در کنار خانواده بهتون خوش گذشته باشه. مرسی از کامنت قشنگی که در ف ی س برامون گذاشتی.مهم نیست فاصله خونه هامون چقدر زیاده. انقدر خوش قلبی که بهترین دوستم هستید.
مامان بهاره
3 بهمن 93 20:14
دلمون براتون تنگ شده
فریده
8 بهمن 93 8:10
کجایی خانم ؟؟؟ نگرانت شدم . کسرا خوبه ، خودت ، همسرت ؟؟ همه چیز بر وفق مراده ؟؟ امیدوارم هر جا هستی شاد و خوشحال باشی
محبوبه مامان الینا
9 بهمن 93 13:01
سلام سودابه جان.نیستین ؟ برگشتین یا هنوز اینجا هستین؟ انشاله هر جا باشی در عافیت و سلامت کامل باشی دوستم
مریم
11 بهمن 93 21:13
چه خوب که دوباره هستین. دوباره می نویسین. شاد باشین در پناه حق. ایام به کام.
بابا و مامان
12 بهمن 93 18:27
مهسا
15 بهمن 93 12:15
سلام..خوبید؟ سلامتید؟؟؟؟ خوش بگذره همیشه.
بابا و مامان
18 بهمن 93 13:22
بابا و مامان
18 بهمن 93 13:23
کجایید مامان هنوز ایران هستید حسابی دلتنگتون شدم
بابا و مامان آروین کوچولو
23 بهمن 93 11:54
عزیزم ایشاله همیشه شاد و سلامت باشی گل خوشگلم
بابا و مامان
27 بهمن 93 8:58
کسری جون مامان جون کجایید
زهرا مامان ایلیا جون
30 بهمن 93 2:19
کجاااااااااااااااااااااااااااااایی عزیزم .نگرانت شدم .خیییلی وقته ازتون خبری نیست .ایشالا که هر جا هستی خوش باشی
عشق یعنی
30 بهمن 93 9:07
وای سودابه جون کجایی اخه دلمون تنگولید برای آپ های هر روزت
شکوفه
4 اسفند 93 8:22
سلام کجایید خانوم؟ دلم تنگ شده واستون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد