کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پسرم کسرا

سوئد ِ ایران

1393/9/24 20:02
نویسنده : مامانی کسرا
583 بازدید
اشتراک گذاری

 

اصلا من نمیدونم چه معنی داره که بچه خواب ببینه؟!

از اون بدتر چه معنی داره خوابش یادش بمونه؟!

کلا در زندگی کودکانه این فسقلی باید یه بخش جداگانه باز کنن به اسم "خواب های طلایی پسرک"

خودش یه سریال میشه!

این یه نمونه اش!

اخطار: به بازتاب عکس پدر در پنجره دقت نکنید لطفن!

 

キラキラ のデコメ絵文字  خواب سوئد ایرانُ دیدم!  キラキラ のデコメ絵文字

 

راستی شما میدونید سوئد ِ ایران کجاست؟

 

 

پسندها (4)

نظرات (13)

مهسا
25 آذر 93 0:57
ایران سوئد هم داشت خبر نداشتیم. می گم خوب شد اشاره به بازتاب عکس پدر کردی. ممکن بود صحنه رو از دست بدم.
مامانی کسرا
پاسخ
شايد تازگيا پيدا كرده
مامان ِ یسنا
25 آذر 93 8:41
ای جانم . چه لهجه فارسی - سوئدی داره. بنده اصلا بازتابه نظرم رو جلب نکرد.. میگم این ورا نیست احیانا
مامانی کسرا
پاسخ
عزيزممرسي قربون شما
فریده
25 آذر 93 9:48
خوب بچه رو ببرید سوئدِ ایران ، پیش مامان فرح ،
مامانی کسرا
پاسخ
چشششششششششششم
بابا و مامان
25 آذر 93 10:09
الاهی من فدات بشم چه خواب خوبیم دیدی ایشالاه زود زود میای سوئد ایران
مامانی کسرا
پاسخ
خدا نكنهانشالله به زودي
بابا و مامان
25 آذر 93 10:16
مامان من بار اول که دیدم فقط به بازتاب عکس پدر دقت کردم بعدم دوباره و سه باره به حرفهای عزیز دلم گوش می کردم که چقد شیرین خوابش و بیان می کرد و مامان مهربون با صدای مهربونش ازش سوال می کرد مامان جون سوئد ایران جایه که تو قلب عزیز دلم جا داره تو این شهر قشنگ یه هتل زیبا هست که مامان فرح و همه اون کسای که خیلی دوستشون داره زندگی می کنند کسری جونم اسم این هتل گذاشته سوئد ایران
مامانی کسرا
پاسخ
واااااااي من قربون شما برم با اين حس خوبي كه نسبت به بچه ها داريدچقدر خوب درك كردي كسرا رو ،
عشق يعني ...
25 آذر 93 10:38
اي جونم با اين شيرين زبوني اش فداش بشم چه ناز صحبت مي كنه آقا من عاشقش اش شدم يهوووووووووييييييي
مامانی کسرا
پاسخ
ما قربون شما يهوييييييييي
شکوفه
25 آذر 93 13:30
یه سلاااااااام از اون سلام خوبا به شما و کسرایی و همسرتون! ای جانم که میگه سوئد ایران!کاش ما هم اینجا سوئد داشتیم اصن! چقد کیف کردم که اینطوری حرف میزنه! همیشه بچگی کن کسرایی!
مامانی کسرا
پاسخ
اره واقعا بعد ما ميومديم تو سوئد ايران زندگي ميكرديم مرسي عزيزم
هانیه
26 آذر 93 2:01
ای جانم عزیزم قربونت برم با این احساس لطیف و پاکت
شقایق
26 آذر 93 9:24
سهیلا مامان کسری
26 آذر 93 17:16
ای جااااااااانم...بچه دلش تنگه مامان فرح و ایران شده... چقد بانمک کسرایییی...خداحفظش کنه البته بابایی هم دیدیم،بااجازه ایشالا فکر میکنید کی بتونید کسراییی رو بیارید سوءد ایران؟؟؟؟؟؟
مامانی کسرا
پاسخ
آره چند روزه که خیلی دلتنگشونهانشالله درست میشهنکته بیشتر بابایی بود تا کسرا
هانیه
28 آذر 93 1:00
ای جانم قربون اون احساس پاکت برم من
مامان مینا
30 آذر 93 15:17
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی ، وقتی همه چیز یخ می زند. یلدا مبارک
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی یلدای شما هم زیبا
مامان کیمیا
30 آذر 93 20:10
سلام عزیزم ما تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردیم.ممنون میشم اگه بهمون رای بدین،لطفا عدد47رو به1000891010پیامک بزنین کیمیامنتظر رای شماست،یه دنیا سپاس
مامانی کسرا
پاسخ
من نمیتونم شرکت کنم، انشالله که برنده شید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد