کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

دو قدم مانده.....

1393/9/24 14:49
نویسنده : مامانی کسرا
729 بازدید
اشتراک گذاری

 

تعداد جملاتی که در طول زندگیم شنیدم و باعث شده فک کنم از تعداد انگشتای دستم بیشتر نیست!

یکیشونُ همین اواخر شنیدم !

 جمله ایست منصوب به امام صادق (ع):

"اگر انسانی، انسانی را بخاطر گناهی سرزنش کند، نـــــمـــــیرد تا خود آن گناه را مرتکب شود!"

این جمله حجت ُ بر آدم تموم میکنه!

یعنی تمام اون چیزی که باید واسه زندگی بدونی و بهش عمل کنی تو این جمله هست!

یه جور عجیبی با روح و روان آدم بازی میکنه ، اصلا از روزی که شنیدمش نمیتونم بهش فک نکنم!

خلاصه این جمله با ما همان کرد که "بوی جوی مولیان " با ابونصر سامانی...

آخرین روزای پاییزیتون به خیر و خوشی.

به قول دوستی :

               دو قدم مانده که پاییز به یغما برود

              این همه رنگ قشنگ از کف دنیا برود

امیدوارم فصل زیبای زمستون بهترینها رو با خودش واستون به همراه داشته باشه.

در این گذر پاییزی ما هم خوبیم و شکر گذار.

پسر کوچولوی زندگیمونم تو دنیای کودکانه خودش مشغوله.بازی میکنه، یادمیگیره، بهم میریزه و بزرگ میشه...

چند وقتیه با  لگو خیلی حال میکنه!فک کنم اقتضا سنش باشه.

رفته بودیم اسباب بازی فروشی، از تمام اون اسباب بازیهای بزرگ و کوچیک  گفت دوباره واسش

لگو بخرم ،با اینکه داشت!

هر چی بهش پیشنهاد دادم که میخوای یه چی دیگه بگیریم گفت نه! همون!

این فسقلی از حالا حرفش یکیه!

 

 

 

 

 

 

بازیاش کاملا پسرونه است!

یا با آچار و پیچ گوشتی سرو کار داره یا با توپ و تفنگ!

تمام مدتم داره با یه آدم خیالی میجنگه!グーミーズ新着です!(b^ー°)9月19 のデコメ絵文字

 

 

آخر هفته گذشته هم مهمون خاله نازلی بودیم.サンリオ のデコメ絵文字

یه مهمونی کوچولو بود که ما شب موندگار شدیم !در طول شب پسر خیلی خوبی بود ،

اما نگید و نپرسید از آخر شب! اولش با بابایی رفت که بخوابه

نمیدونم چی شد یهو پنج دقیقه بعد بیدار شد ، شارژ و سر حال اومد پیش ما!

نگو باباش درو باز کرده بیدار شده!حالا مگه خواب میرفت!

از اون وقتاییم بود که قاطی کرده بود!!!!!!

از سر و کول مردم بالا میرفت!داد میزد ، بالا میپرید پایین میپرید....

دیگه به زور ساعت ۳صبح خوابوندمش!شاکی

 

 

 

 

بهمون خوش گذشت ! کسرا با بچه ها سرگرم بود ،ما هم باخودمون!

تجربه نشون داده خیلی از آدما نباید تعریف کردخنده اما این محبت بدون چشمداشت نازلی باعث شده

من و خیلیای دیگه کنارش راحت باشیم.

امیدوارم این دوستی پایدار بمونه.

انشالله....      

                    7.gif

بگذریم، هر سال تو مهد ازشون عکس میگیرن!

پارسال فک کنم قبل از اینکه کسرا بیاد مهد عکسُ گرفته بودن

ハートだよ。1つ のデコメ絵文字اینم عکس امسال وروجکハートだよ。1つ のデコメ絵文字

 

 

در وصف حال و هوای این روزا باید بگم ،دیگه واقعا بوی سال نو میاد! آدم دلش یه جوری میشه!

نمیدونه خوشحال باشه یا ناراحت!

اما اینقدر قشنگه که ناخودآگاه دل آدم وا میشه アメリカン のデコメ絵文字

همه جا پر از نور و شمع و تزیینهキティ のデコメ絵文字

این ویترین یه مغازه است که از راست به چپ خونه بابانوئلا رو نشون میده ، بعد نامه های بچه ها رو دارن

میخونن ، تاریخ ۲۴ دسامبر که شب کریمسسُ نشون میده و  آماده کردن کادو ها و...わーい+ハート のデコメ絵文字

 

 

چه زحمتی میکشن این بابانوئلای بنده خداخندونک موافقید؟

دیگه هم خبر قابل عرضی نیست ، سرما و زمستون و دلخوشیای کوچیک ما.

حیف که برف نمیاد حداقل بریم یه دل سیر برف بازی کنیمグーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

امیدوارم روز وروزگارتون خوب و خوش باشه

 

 

 

 

 

 

آری آری زندگی زیباست

زندگی آتشگهی دیرینه پا برجاست

گر بیافروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

ورنه،خاموش است و خاموشی گناه ماست1

 

geel20rosevi2.gif

 

-----------------------------------

1- سیاوش کسرایی

 

 

پسندها (3)

نظرات (16)

مهسا
25 آذر 93 1:13
1-به شدت موافق این جمله هستم. بارها شده راجع به کسی تو دلم قضاوت کردم... نه اینکه بهش بگم.. فقط تو دلم با خودم فکر کردم... بعد روزگار چرخیده و سر خودم اومده. واسه همین دیگه خیلی تلاش می کنم قضاوت و سرزنش نکنم. 2- اوت تجربه رو هم موافقم. نباید از ادما زیاد تعریف کرد. 3- عکس کسرا جون چقدر قشنگ شده ه ه ه مثل خودش. 4- وای ی ی این روزا اصلا نمی تونم خونه بمونم. همش تو گشت و گذارم. همه جا خوشگل کردن. بوی عید می یاد. 5- بی صبرانه منتظر اومدن بابانوئل هستم... چه خبر از دایناسور؟؟
مامانی کسرا
پاسخ
1- عجییییییییییییییییب زمین گرده 2- ما یه ضرب المثل داریم که میگه عروس تعریفی ... میشهشنیدیش؟ 3- شما چقدر مهربونی خانم 4- دقیقا!کاش یه پایه بیرون گردی مثل تو اینجا داشتمخوش باشی 5- باید بره بخره این بابانویل بنده خدا!
مهسا
25 آذر 93 1:14
کاش نگاه می کردی ببینی نامه منم اونجا بود؟؟ راستی چه خبر از فیبریا؟؟ درست گفتم اسمش رو آیا؟
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله كه نامه شما هم زود زود خونده شه و جواب داده بشهاره خوبه، راستي من چند روز پيش يه كتاب خوندم كه نوشته بود فيريا در سوئدي الهه آب بوده
مامان لیانا
25 آذر 93 1:29
ای جاااان چه عکس خوشگل و باحالی گرفته پسر کوچولوی ما پر از انرژی مثبته عکسش..به خدا هرجا رکابی میبینم یاد کسرا خان میفتم که تو اون سرما تیپش با رکابیو حفظ میکنه
مامانی کسرا
پاسخ
ماجراهاي كسرا و ركابيميبيني تو رو خدانميپوشه لباس چيكار كنممرسي عزيزم
مامان ِ یسنا
25 آذر 93 8:23
جمله تاثیر گذاریه. ممنون. اینجا هم برف نیومد. یسنا چند روزه تا میبینه هوا ابریه و به قول خودش آفتاب رفت میگه بریم آدم برفی درست کنیم ، بریم تو برف بازی کنیم. اما هنوز که هیچ خبری نیست. حال و هوای سال نو میلادی هم قشنگه. شاد باشین دوست خوبم
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله هم اونجا برف بياد هم اينجامرسي عزيز مهربون
مامان ِ یسنا
25 آذر 93 9:47
عکس آخری رو خیلی دوسش دارم.
مامانی کسرا
پاسخ
ما هم شما رو دوس داريم
فریده
25 آذر 93 9:50
جمله خیلی زیبایی بود ، به قول شما ذهن آدم رو درگیر می کنه . هر چند که من با پوست و استخوانم این جمله رو درک کردم و بهش رسیدم . عکس دونفرتون عالی شده ، عکس پرسنلی کسرا هم پر از شادی و انرژیه . موفق باشید
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي عزيزم شما هم خوب و خوش باشيكيش خوش گذشت
بابا و مامان
25 آذر 93 10:21
خوب مامان جان بچه خوابش نمیاد چکار کنه
مامانی کسرا
پاسخ
واااااي ديوانه ام كرد جون شما
بابا و مامان
25 آذر 93 10:22
عزیز دلم همیشه خوش باشید و سلامت
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم عزيزم
بابا و مامان
25 آذر 93 10:23
کسری جونم امیدوارم بابا نوئل امسال قد همون هتل بزرک سوئد ایران برات کادو بیاره سال خوب و پر از شادی داشته باشی عزیزم بهمراه بابا و ماملان گلت عزیز دلم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي عزيزمقد هتل!!!!!!!!خدا رحم كنه
عشق يعني ...
25 آذر 93 10:40
واي سودابه جون اين جمله اي كه گفتي به طور كاملا اتفاقي تو اين هفته دفعه سوم هست كه مي شنوم نمي دونم حكمت اش چيه ؟ شايد دچار يه گناهي شدم
مامانی کسرا
پاسخ
نه بابا عزيز من گناه كجا بودهخوب و خوش باشي گلم
شکوفه
25 آذر 93 13:35
اصن قضیه اینه که من همیشه این کریسمسو بیشتر از نوروز خودمون دوست داشتمو دارم به نظرم زرق و برق و شور و اشتیاقش بیشتره! تازه نکته مهمش اینه که تو فصل سرد، سال نو میشه و من عاشق سرمامو متعلقاتش! لذت ببرید! خدا کنه برفم بیاد که دیگه بیشتر قشنگ شه و لذت ببرید!
مامانی کسرا
پاسخ
هر دوتاش قشنگه و خوبياي خودشُ دارهمرسي از دعاي قشنگتون
مهسا
26 آذر 93 1:24
ای ی ی جانم.. الهه آب واسه عید تزیینش کنید. روبان قرمز به گوشش ببنیدید.. فیریا رو می گم. یا هم کلاه بابانوئل بذارید رو سرش اونقدر به این فیریا جون علاقه دارم...
مامانی کسرا
پاسخ
ماریا منُ میکشه !!! ربان قرمز؟؟؟
سهیلامامان کسری
26 آذر 93 16:57
سلام به مامان مهربون وآقاکسری،خوبید ایشالا...اولین باری بود که این جمله رو که از امام صادق نقل کردین رو میشنیدم،وچقدر روی ادم تاثیر میزاره، واقعا چندروز که خیلی خیلی بهش فکر میکنم...ایشالا همیشه زندگی بر وفق مراد باشه...از منظره و حال وهوای عکس اخر خیلی، لذت بردم،ببوسید کسرایییی رو..
مامانی کسرا
پاسخ
قربون شما مرسی
مهسا
1 دی 93 13:20
2- نه نشنیدم ؟؟!! 4- حاضرم بیام با هم بگردیم. بذار ببینم این سریال تافل من کی تموم می شه اخه. پاشم بیام اونجا. امیدوارم این بار قسمت آخر سریالم باشه.
مامانی کسرا
پاسخ
2- خصوصی واست میذارم 4- انشالله، به امید دیدار! اگه شما نیاین ما میایماااااااا؟؟؟!!!
مهسا
1 دی 93 19:11
بیایید قدمتون روی چشم.
کیان
20 بهمن 94 9:53
سلام چه جالب کاغذ دیواریتون مثل کاغذ دیواری خونه ماست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد