کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرا مریض شده!!!!

1390/7/19 11:4
نویسنده : مامانی کسرا
339 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                       

 

   الهی من قربون پسمل گلم برم که مریض نشه

  پریشب کسرا حدودا ساعتای 11 شب از خواب بیدار شد ودور خودش می چرخید، بی قرار بود خیلی

نگرانش شدم خواستم بهش شیر بدم دیدم بچه داره تو تب می سوزه

 

20 قطره استامینوفن بهش دادم کم کم تبش اومد پایین اما هنوز بیقرار بود طفلک چیزی نمی گفت فقط          به خودش میپیچیدEmoticon

 نزدیکای سحر از خستگی بی هوش شد...

دیروز عصر بردمش دکتربعد از معاینه آقای دکتر گفتن یه تب ویروسی مشکل دیگه نداره همون قطره

استامینوفن و بهش بده فقط مواظب باش تبش بالا نیاد ازم پرسیدن چه شیری می خوره گفتم 90درصد

شیر خودم ،تعجب کردن و گفتن بعد از یکسالگی فقط سه وعده در روز باید شیر مادر بخوره تا یواش یواش

از شیر گرفته شه!!!نظرشون این بود که الان فقط عادت به مک زدن کرده و این خیلی بده ...

اومدیم خونه گلم تو ماشین خواب رفت اما دوباره ساعت 11 بیدار شد وهمینجور دور خودش می چرخید

داروش دادم سرگرم بازی بود که حدودا ساعت 2 خوابش برد

صبح ساعت 6از گرسنگی بیدار شد توان اینکه از جام بلند شم رو نداشتم اینقدر نق زد که پاشدم واسش

سوپ گرم کردم حالا نمی خورد، نق می زد ،پوشکش عوض کردم گریه می کرد بهانه می گرفت وای 

خدای من چیکار کنم

گذاشتمش خونه مادر بزرگش اومدم سر کار  نگرانشم خدا کنه زودتر خوب بشه

                                                              19 مرداد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
19 مرداد 90 10:47
آخی ناززززززززی الهی که زود زود خوب بشه عزیزم به خاطر مریضی غذا نمیخوره اشتها نداره خوب بشه میخوره نگران نباش عزیزم
مامان زهرا نازنازی
19 مرداد 90 17:41
الهی زوده زود خوب شی عزیزم
مامان پارساجونی
19 مرداد 90 18:01
خوب بهش برس تا زود خوب بشه گل پسرتون.انشالا زودتر خوب میشه .نگران نباش
مامان رها
20 مرداد 90 9:35
سلام عزیزم الهی قربونت برم کسرا جون چرا مریض شدی جیگر امیدوارم زود خوب بشی راستی گلم رهای من هم که 1 سالگی رو رد کرده بدتر از قبل شیر میخوره مخصوصا پستونک دیگه نمیخوره و از می می به عنوان پستونک استفاده میکنه با دندوناش جیگرم و در میاره و مدام در حال می می خوردنه غذا هم میخوره ولی من شدم پستونک چند روزه خیلی کلافه ام نمیدونم چیکار کنم شبها نمیتونم از درد می می بخوابم گاز میگیره و میسوزه دلم هم نمیاد چیزی بگم به هیچ وجهی هم شیشه نمیخوره قبلا میخورد ولی الان متاسفانه نمیخوره خوشحال میشم راهنماییم بکنی
مامان پارساجونی
20 مرداد 90 15:20
سلام.کجایین؟نیستین؟


هستیم مامانی خوب!
آجی نانازه محمد امین
21 مرداد 90 11:28
سلام به منم سر بزنید خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد