کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پسرم کسرا

هدیه کسرا

1393/7/1 12:29
نویسنده : مامانی کسرا
1,567 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

باز پاییز است، اندکی از مهر پیداست . در این دوران بی مهری باز هم پاییز زیباست.

لحظه هاتون به زیبایی پاییز...

 

سلام

کسرا رو که دیروز بردم دکتر،

یه پرستار معاینه اش کرد و گفت مطمئن نیست که صددر صد آبله مرغون باشه یا

نه و هیچ راهی هم برای اطمینان نیست .اما به احتمال زیاد آبله مرغون بوده که زود تموم شده!

اما بازم اجازه بده در تماس با بچه ای که آبله مرغون داره ،باشه تا مطمئن شی تو این سن گرفته!ハートリボン のデコメ絵文字

 

 

اینم وروجک بند انگشتی من در راه رفتن به کلینیک!بهش رو داده بودم تمام اتاقشُ میخواست بار کنه بباره! 

امروزم با مونیکا تماس گرفتم و گفتم امروز و فردا نمیاد مهد اما از پنجشنبه میارمش.

قبول کرد و گفت که امیدوارم بهتر باشه.ポヨンポヨン+ハート のデコメ絵文字

کسرا  عاشق ماهیگیری ِ همیشه به من میگفت مامان واسم قلاب بخر!نه میتونستم قلاب حرفه ای

واسش بگیرم نه قلاب واسه بچه ها اینجا پیدا کردم!

چند وقت پیش خیلی اتفاقی تو وبلاگ یکی از دوستای نازنینم دیدم دختر ملوسش داره

با یه قلاب و چند تا ماهی مصنوعی

بازی میکنه .دیدم چه اسباب بازی بدرد بخور و جمع جوریه ، با خودم گفتم اگه بتونم واسه کسرا بگیرم ،

تا یه مدت میتونه باهاش سرگرم شه .

حالا چی شده  دارم اینا رو تعریف میکنم؟

میگم خدمتتونخجالت

از شقایق عزیزم پرسیدم جریان این قلابا چیه و اسمشون چیه ؟ و کجا میتونم پیدا کنم ؟و ....

سوال من همان و مهربونی شقایق عزیزم همان که دیروز این بسته رسید در خونه مامان اینا

که واسه کسرا فرستاده بودنドット のデコメ絵文字

 

 

شقایق عزیز و مهربونم.

نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم

امیدوارم که خداوند محبتتُ جبران کنه و بهترین ها رو سر راه زندگیتون قرار بده.

 چند روز پیش که این جمله رو خوندم ناخودآگاه یاد تو افتادم:

はーと のデコメ絵文字تلاش کن تا دوستی را بیابی که قلبی به وسعت دریا داشته باشد

 در آن صورت برای وارد شدن به قلب او نیازی به کوچک کردن خود نداریはーと のデコメ絵文字

 

 

ممنون به خاطر قلب بزرگت عزیزم 

 

پسندها (4)

نظرات (19)

نونا مامانی رایان
1 مهر 93 16:15
ای جون کسرا جون عزیزه خاله قربونت برم الهی همیشه سلامت باشی سودابه چرا انقدر این بچه رو بقچه کردی داری میبری بیرون؟ من و پسرکم هم سرما خورده بودیم.خدا کنه آبله بوده باشه که دیگه خیالت راحت باشه این شقایق خانم چه با محبته
مامانی کسرا
پاسخ
من نکردم خودش گفت سردمهمنم مجبور شدم بپیچمش تو چادرشب الی زوده زود خوب شیدنبینم مریض باشید خدا کنه آبله مرغون بوده باشه
رها
1 مهر 93 21:51
اخی.کسرا جووونی ایشالا رودی خوب شی عزیزمچقدر کار جالبی کردن.از اون هدیه هاست که همیشه تو خاطر ادم میمونه.دوستون دارم.شادیتون پایدار عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
آره واقعا تا آخر عمر بعضی محبتا و بعضی آدما یاد آدم میمونن
شقایق
1 مهر 93 22:59
اخی فدای کسرا عزیزم ایشالا که زود خوب میشه سودابه جون تو رو خدا شرمندم نکن اصلا قابل کسرا جانمان نداره ایشالا خوشش بیاد و با شادی استفاده کنه
مامانی کسرا
پاسخ
یه دنیا محبت داشتی عزیزم، بازم ازت ممنونم
شقایق
1 مهر 93 23:04
سودابه جون چند وقت پیش یهو بدن آوینا شد پر از دونه های قرمز منم خیلی ترسیدم که ابله باشه که دکتر گفت حساسیت هست دوستی بهم پیشنهاد داد که عنبر نسارا براش بگیر دود کن تا زود خوب بشه من باور نکردم ولی توی اینترنت خوندم که خیلی خوبه و واقعا جواب میده حالا اگر میخوای جان من بدون تعارف ( نمیخوام جان بچه ها قسم بخورم ) اگر میخوای بگو برات بفرسم البته تو اینترنت بخون چون یکم حال بهم زن هست خلاصه اگر خواستی فقط بدون تعارف بگو اینجا فراوونه
مامانی کسرا
پاسخ
الهی قربونت برم مرسی عزیزم،شکر خدا که فعلا بهتره الهی بلا از آوینا جون دور باشه
مامانِ یسنا
1 مهر 93 23:21
خدارو شکر که حال کسرا جون بهتر شده. چه دوست خوبی.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی آره واقعا
فریده
2 مهر 93 8:07
نه به ما که همین که بچه ای آبله مرعان می گیره دیگه نمی زاریم هیچ بچه ای باهاش تماس داشته باشه ، نه به اونجا که می گن بذار در تماس با این بیماری باشه . امیدوارم آبله مرغان باشه دیگه خیالت واسه همیشه راحت بشه . این پسر ما داره اسباب بازی هاشو کجا می بره ؟؟ اونا هم به عنوان همراه مریض رفتن دکتر. دست شقایق عزیز درد کنه ، هر جا هست شاد باشه و موفق
مامانی کسرا
پاسخ
آره زودتر بگیره بهتره دیگه انشالله چی بگم والا
عشق يعني ...
2 مهر 93 8:33
وای واقعا دست شقایق جون درد نکنه . چه زحمتی کشیدن. من برم تو وبلاگ شقایق جون نگاه کنم ببینم از چی خوشم میاد و از ش سوال کنم تا برام بفرسته از شوخی گذشته بازهم می گم خیلی لطف کرده و خیلی مهربونه
مامانی کسرا
پاسخ
آره دقیقا آره برو خیلی خانم ماهیه
محبوبه مامان الینا
2 مهر 93 10:53
وای عکس تو کالسکه خیلی بامزه ست دوستی هاتون مستدام عزیزم.دوست خوب واقعا از بزرگترین نعمتهاست
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خانمی
مهسا
2 مهر 93 19:31
بابا افرین شقایق جون ن.. چقدر با معرفت ت ت ت مبارک باشه... حالا اومدم نطر قفل خوندم... ایده خوبی داده.. منم برم ببینم چی می تونم پیدا کنم و از شقایق جان بپرسمم
مامانی کسرا
پاسخ
خسته نباشیـــــــــــــــــــدجمیعا
بابا و مامان
3 مهر 93 8:56
عزیزم انشالاه همیشه سالم و سلامت باشید افرین به دوست گل و مهربون دوستیتون پایدار عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
ما از این دوستای مهربون مثل شمازیــــــــــــاد داریم شکر خدا
ارغوان
3 مهر 93 16:36
سلام سودابه جون، من بلااااااااخره دفاع کردم. 29 شهریور. الحق و الانصاف که خستگی ها را خوب از تنم درآوردن (مدیونی فکر کنی دانشگاه ما از اون دانشگاه هایی است که به تلاش و فکر نو نمره میده، برعکس وقتی برخلاف بقیه فکر کنی میگن چیزی حالیش نیست). خلاصه که مراسم سوگواری دفاعم هنوز تموم نشده ولی چه کنیم؟! الان اومدم هم یه سلامی عرض کنم، هم مجددا عرض کنم اگه روزی 1 میلیارد بار هم خدا را شکر کنی کمه به خدا!!!!!! خدا را شکر کن رفتی از ایران.!!! شما باز برمی گردید ایران؟ یه وقت عرق ملی نگیردتون برگردیدا!!!!!!!! از شقایق عزیز هم به نوبه خودم تشکر می کنم که تو این دوره نامهربونی، انقدر با معرفته. ایشالا هر خوبی ای که می کنه 100 برابرش به آوینا خانم نازنازی برگرده
مامانی کسرا
پاسخ
ســـــــــــــــــــــــلان ارغوان خانم خوب و مهربون به جان خودم همین چند روز پیش بود داشتم میگفتم ای دل غافل یه دوتم داشتیم به اسم ارغوان، هیچ خبری ازش نیست خوب به سلااامتیانشالله به خوبی و خوشی خانم خیلی تبریک میگم همین که دفاع کردی عالیه! والا چی بگم ارغوان جان ،هر چی خیره انشالله پیش بیاد! من که تمام تلاشمُ میکنم بمونیم بازم ببینینم خدا چی میخواد!انشالله که خیرمون در موندن باشه مواضب خودت باش دیگه انشالله از حالا بیشتر ببینیمت، مثل همیشه دقیق و نکته بین و حامی
مامان
6 مهر 93 3:53
عزیز دلــــم.الهی که تنت همیشه سلامت باشه و دیگه مریض نشی. جونم عکسش چقدر بامزه ست. چه دوست خوبی.خدا حفظش کنه و زیاد کنه از این قبیل دوستها رو براتون... بووووس
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم، انشالله شما هم خوب و خوش باشید مرسی از محبتت الهی آمین
•● Mah ●•
6 مهر 93 6:26
اخیی الهیییی بلا دور باشه... اینم واسه شقایق جان
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی گلم
مامان
6 مهر 93 7:24
عزیز دلم اطاعت امر بزودی می نویسم براتون ممنونم از ابراز محبتتون دوستتون دارم و ممنونم از محبتهاتون
مامانی کسرا
پاسخ
اسباب زحمت شما
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 مهر 93 14:38
عزیزم قصه شما امادست بفرمایید
مامانی کسرا
پاسخ
الهی قربون شما برم من
مامان ایلیا
8 مهر 93 0:45
ای جونم با عروسکاش اومده گردش
مامانی کسرا
پاسخ
گردش که نبود ولی آره ،میگفت همه رو بیار
مامان ایناز
10 مهر 93 1:06
سلام عزیزم پسری نازتوببوس خیلی ماهه واقعا باید قدر دوست خوبودونست دست شقایق جون دردنکنه راستی حالا کسرایی باهاش ماهی گیری میکنه
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون
مامانی رایان
10 مهر 93 13:25
سلام امیدوارم حالتون خــــــوب بـــــــوده بـــــاشه آدرس وبلاگ جدید ما http://babyblue.niniweblog.com/ خیلی فعالم هی تغییر آدرس میدم
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم خیلی هم عالیهاومدم
زهرا مامان ایلیا جون
22 مهر 93 23:08
مبارک باشه گل نازم دست خاله شقایق مهربونتم درد نکنه ...
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزمشکر خدا ما از این دوستای خوب زیاد داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد