کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

پسرم کسرا

ماجراهای پسرک شجاع من :)

1393/6/15 22:34
نویسنده : مامانی کسرا
645 بازدید
اشتراک گذاری

40.gif

 

 

چند هفته بود با خاله نازی و بچه ها میخواستیم یه برنامه بذاریم بریم استخر، اما هر هفته بنا به دلایلی

کنسل میشد!

امروز بلاخره موفق شدیم بریمخندونک

یکم راه این استخر تا خونه دور بود ، مجبورم شدیم سه تا اتوبوس عوض کنیم البته جناب گوگل خان هم

در طولانی شدن مسیر بی تاثیر نبودن!

 اما ارزششُ داشت .

هم استخر آب گرم واسه بچه ها داشت و هم وسیله بازی و از همه مهمترمی تونستیم وسیله و

خوردنی ببریم داخلزیبا

کسرای مامان ،اولش طبق معمول خیلی میترسید اما با کمک خاله نازی و دست و هورا و تشویق همه کم کم

از ما جدا شد و به کمک بازوبند و حلقه های شنا روی آب میموند.

اما خیلی با احتیاط!

نازی من و حامدُ از استخر کرد بیرون گفت من درستش میکنم خندهوقتی کنار نازی بود میدونستم

بیشتر از من مواظبش نباشه کمتر نیست،

با خیال راحت رفتم به ترس خودم غلبه کنمخنده سرسره آبی!

رفتیم تا بالا، چشمم به سرسره اوفتاد گفتم نه ! من برمیگردم ، حامد نذاشت ، گفت برو!

رفتن همان و دیگه بیخیال نشدن هماااانخندونک

بعد از گشتُ گذار اومدم نازی میگفت " به کسرا میگم پای دوچرخه بزن میگه من پدال ندارم!!! انگشتامُ گرفته

میگه اینا دنده های ماشینمه قه قهه یه بارم ولش کردم، آنچنان جیغی زد که دیگه جرات نکردم ولش کنم!" 

نازی میگفت تو که از این جیغا نشنیدی!گفتم خدا زنده نگهش داره تا چهارماهگی با اجازه ات

من فقط جیغ میشنیدمدرسخوان

 

نیگاش کنید وروجکُ! من نمیدونم چرا تازیگا اینجوری میشین ِ تو اتوبوس!*グーミン* のデコメ絵文字

 

 

 

 

 

 

رابطه اش با پسر ِ خاله نازی خوب بود. اما خوب اون یه سال از کسرا بزرگتره احساس میکرد نباید با کسرا بازی کنه

کسرا بچه است و ایشون بزرگ!خنده

ولی خیلی مراعات کسرا رو میکنن، خدا عمرشون بدهキラキラ のデコメ絵文字

 

 

 

 

 

 

از ساعت ۱۲ تا ساعت سه و نیم تو استخر بودیم!دیگه داشتن کرکره رو میاوردن پایین، وگرنه مابودیم حالاحالاهاハートだよ。1つ のデコメ絵文字

در کل تجربه خوبی بود، هم واسه من هم واسه کسرا، انشالله فرصت شه بازم بریم که دیگه کم کم

ترس کسرا کامل بریزه結婚だよ。ブーケ のデコメ絵文字

 

ハート のデコメ絵文字 روزگار با همه زیبایی هایش از آن شما و دل خوش مهمون لحظه هاتون ハート のデコメ絵文字

تو لحظه های قشنگتون ما رو هم یاد کنید

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (20)

مامان مینا
16 شهریور 93 7:49
سلام خانومی همیشه به گردش و شادی چه خوبه که باهم این برنامه هارو میزارین و از روزتون بهترین استفاده رو میکنین مخصوصا اینکه با شوهری این دقایقو سپری میکنین. روی گل پسرمونو ببوسین
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزمواقعا حسنش به با هم بودنشه ممنون از لطفت عزیزم.میگم خیلی وقتی وبلاگُ آپ نکردی خانم خانمااا !دست بجونبون
محبوبه مامان الينا
16 شهریور 93 8:42
پس استخر بهونه اي بوده واسه ريختن ترس مادر و پسر هميشه خوش باشين
مامانی کسرا
پاسخ
من کلا اولش از همه چی میترسم حتی از پروانه ای که تند بیاد طرفم فک کنم این ترسویی کسرا به من رفته!خدا منُ ببخشهانشالله که این ترس توش نمونه من خودم ترسم خیلی به اعصابمم ربط داره، خیلی جوش بزنم از لحاظ روحی تو وضعیت خوبی نباشم باعث میشه بیشتر بترسم!
فریده
16 شهریور 93 9:05
مامان و پسر دوتایی دارید به ترستون غلبه می کنید ، کلاً خودکاویه می گما یه عکس بذار که چند تا خانم خوشکل هم داخلش باشه ، ما هر چی چشم چشم می کنیم محیط مردانه است . هر جا هستید لبتون پر از خنده های واقعی باشه.
مامانی کسرا
پاسخ
من از دست این نی نی وبلاگ هی عکسارو کات میکنم هی مجبورم خانما رو حذف کنم،عکسا رو باریک کنم .... بعد شما میگی... اما اگه به نی نی وبلاگ نمیگی، عکس پنجم ، آخر عکس یه خانم وآقا نشستن که خانم مایو دو تکه مشکی پوشیده ممنون از لطفت عزیزم انشالله شما هم همیشه خوب و سالم و خوش باشید
عشق يعني ...
16 شهریور 93 10:26
يعني منم به جاي اين كه به محتواي ماجرا فكر كنم بيشتر تو عكسها ميخ كووووووب شده بودم و بعد ديدم يواشكي يه آدرس به فريده جون دادي ما هم خوشحال دوباره عكس ها رو مرور كرديم ما كه از اين چيزها نديديم
مامانی کسرا
پاسخ
میگم بی خود نیست ما همه با هم دوستیم، چقدر اخلاقای شبیه هم داریم منُ باش که آدرسم میدم
عشق يعني ...
16 شهریور 93 10:33
من که همين الان نظر گزاشتم و شما جواب دادين
مامانی کسرا
پاسخ
ایطو آدم سریعی هستم من
عشق يعني ...
16 شهریور 93 10:34
اصلا من اومدم اين جا كه ولادت امام رضا رو تبريك بگم بابا من مشهدي ام و وظيفه ام اينه كه ولادت و به تك تك دوستام تبريك بگم ولادت امام رضا (ع) تبريك ميگم
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم مرسی لطف داری خانم خانماااااا منم به شما تبریک میگم
عشق يعني ...
16 شهریور 93 10:35
تازه بي خودم نيست كه من اين قدر اصرار دارم كه يه سفر بيام پيش شما. چون از اين استخر هاي به قول ما ( خاك بر سري ) داره كلا من عاشق صحنه هاي خاك بر سريم
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم بیا منزل خودتت ای کاش می اومدینکلی خوشحال میشم
فریده
16 شهریور 93 12:06
هاااااااااااااااااااااا دیدم دمت گرم . یواشکی رد کن بیاد. قفل عزیز دقت کنی می بینی باید زوم کنی .
مامانی کسرا
پاسخ
برو حالشُ ببر
فاطمه & فائزه
17 شهریور 93 20:06
سلام نااااااااازی خدا حفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سربزنید خوشحال مییشیم اگه با تبادل لینک مافقید خبرم کنید نظر فراموش نشع لطفا
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون كه به ما سرزديد
مامان یسنا
17 شهریور 93 21:28
به به استخر. دوس دارم استخرو. اما از بچگی میترسیدم. بعـــــلـــــــــــــه منم دیدم. همونی که بعضیا دیدن
مامانی کسرا
پاسخ
يعني اون عكس از كل مطلب مهمتر و پر طرف دارتر شد
پيشنهادهاي ويــژه براي يه خريد لــذت بخــش...
17 شهریور 93 21:33
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "يکي از اين قالب هاي ميوه ها رو تو آشپزخونتون داشته باشي" ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....
مهسا
18 شهریور 93 21:40
چهارمین عکس عالی بود. وای حالا منم اعتراف کنم خوب شد آدرس دادی به فریده جونعکسا رو دوباره مرور کردم.
مامانی کسرا
پاسخ
يعني عاااااشق تك تكتونم
شقایق
19 شهریور 93 16:34
افرین به کسرا جون زرنگ و شجاع من من عاشق شنا هستم وقتی میرم استخر تا یه هفته روحیه من خوبه شنگولم خدا قسمت کنه برای ما هم اینجور استخرا نه استخر با اب کلر دار بد بووووو سودابه عزیزم اسباب بازی فسا برای ماهی پرسیدم گفتن داشتن تموم کردن سفارش دادم برای کسری جانمان بیارن هر وقت گرفتم بهت خبر میدم و ادرس منزل مامانتون بهم بدید براشون پست کنم
مامانی کسرا
پاسخ
واااااااااای شقایق جان قربونت برم تورو خدا منُ شرمنده نکن مرسی عزیزم، خیلی خیلی لطف داری اصلا نمیدونم با چه زبونی تشکر کنم ولی به جون کسرا اگه میدونستم خودتُ میندازی تو زحمت نمیپرسیدمااااا انشالله بتونم جبران اینهمه مهربونیتُ بکنم خانمم
مامان
19 شهریور 93 17:26
وای منم کنجکاو شدم برم اون عکسو ببینم.... انشاالله همیشه به گردش.منم توسو هستم شدیییید بووووووووس
مامانی کسرا
پاسخ
عجب عکسی شد برو نترس خدا بزرگه ، فقط با خودت بگو هیچ اتفاقی نمی افته
بابا و مامان
20 شهریور 93 8:17
همیشه دلتون شاد ولبتون پر خنده باشه و شاد و سلامت باشد عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی مهربون خانم
شکوفه
20 شهریور 93 9:18
به نام خدا مطالب عالی!عکسا گویا!خوشا بحالتون زیااااااد!... و دیگه اینکه منم مسلما برگشتم و مث سایر دوستان از نو رو عکسا دقیق شدم.....!
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خانمی لطف داری شما
مامان مونس
21 شهریور 93 0:27
چقدر دلم واستون تنگ شده بود سودابه جان.ای جانم کسرا جونم .....اخه پسری پس حسابی خوش گذروندیدا
مامانی کسرا
پاسخ
ما هم دلمون واسه شما تنگ میشه مرسی که به ما سر میزنید
زهرا مامان ایلیا جون
23 شهریور 93 17:30
وااااااااااااااااااااااااااای چه دوستهای باحالی داری همه چش چرخوندن ببین اونجا چه خبره دنبال سوژه های خاک برسری وااای کلی خندیدم خیلی باحال بود همیشه خوش باشید عزیزم یه سوال این عکسها رو تو نی نی وبلاگ اپلود میکنی
مامانی کسرا
پاسخ
آره چون خیلیاشون اینجا تو سوئد هنوز مجردن و حتی دوس دخترم ندارن فک کنم حسودیشون شده
مامان فاطمه
27 شهریور 93 18:08
دیدم دیدم.منم دیدم.برای مادر و پسر
مامانی کسرا
پاسخ
اینم واسه شما
زهرا مامان ایلیا جون
30 شهریور 93 23:46
اپم بدو بیاااااااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد