کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پسرم کسرا

سادگی نیمه گمشده زندگی آدم ها...

1393/5/19 3:20
نویسنده : مامانی کسرا
441 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز نهم آگوست ما خیلی اتفاقی رفتیم عروسی!

از اونجا که مامانی کسرا خیلی روابط عمومیش خوبه، یه تیکه از کیکی که بابایی کاملا بی مناسبت

 خریده بود ،برد واسه یکی از همسایه های ایرانیمون !

آقا خسرو هم واسه جبران محبت ما، تعارف کرد که شب بریم پیشش. گفت با دوستام

دور هم جمع میشیم شما هم بیاد! باهاشون آشنا شید!

ما هم یه گلدون گل گرفتیم واسشون و رفتیم!

دیدیم ای دل غافل صدای هل هله و کِل میاد، دم در می خواستیم برگردیم اما دیدیم  کار جالبی نیست!

گفتیم بسم الله هر چه باداباد!بیرونمون که نمیکنن! رفتیم تو...

اتفاقا جاتون خالی بسیـــار خوش گذشت، آقا خسرو به مناسب عروسیش یه مهمونی خیلی ساده گرفته بود!いろいろ〓 のデコメ絵文字

و دوستاش اومده بودن پیشش ، مردمان ساده و صمیمی که اصالتا اهوازی بودن ، یه جمع خودمونی!

  بی ادعا و راحت، با لحجه های خودمونی، با تیکه کلاما و شوخیای خودمونی! خانمای ساده و خودمونی...

خلاصه که بسیار تجربه قشنگ و خوبی بود!

فرزانه جون که واسه مهد کسرا یه بار مزاحمش شدیم هم اونجا بود! میگفت چند روز پیش

لوئیسُ دیدم  احوال کسرا رو ازش پرسیدم؟

اونم گفته خیلی خوبه ، راه افتاده و دیگه چقدر از شما تعریف کرده که چه پدر و مادر خوبی داره کسراااااااا  و....

وااای قند بود تو دل ما آب میشد!!! قربونتون لوئیس خانم خوبی از خودتون ِ !ハート のデコメ絵文字

 

 

اینم کیک عروسی ハート のデコメ絵文字

به داماد گفتن شاباش بده! رفت هزار تومنی آورد شادباش دادقه قهه

 یکی از دوستاش میگفت ای بابا میگفتی من دویست تومنی داشتم بهت میدادم شادباش بدیقه قهه

 

 

وسط مهمونی آقا کسرا حوصله اش سر رفت و گفت مامان کفشامُ در بیار میخوام برم آب بازی!

گفتم برو مادر، گور بابای دنیا تو باید خوش باشیハート のデコメ絵文字

 

 

بعد دیدم به به  دوس پیدا کرده، وروجک.サンリオ のデコメ絵文字

 

 

تا ساعت ده شب داشتن دنبال هم میدوئیدنچشمک

خلاصه که روز متفاوتی بود و واقعا بهمون خوش گذشت، خیلی ساده...

خدایا شکرتハートだよ。1つ のデコメ絵文字

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (10)

زهرا مامان ایلیا جون
19 مرداد 93 5:45
چقدر شیک و ساده
مامانی کسرا
پاسخ
قربون شما
عشق یعنی
19 مرداد 93 9:21
آخ جوووووووووووون عروسی یعنی فکر کن ت ایران می خواستی همچین مهمونی بری اولین چیزی که به ذهن ات خطور می کنه اینه که وای حالا من چی بپووووشم یا مثلا اگر تو ایران برسی جلو در و ببینی کلی مهمون هست و تو آمادگی شو نداری کلااااااااااااا اعتماد به نفس ات میره زیر هزاااااااااار و مجلس کوفت آدم میشه والااااااااااا این شاله همیشه خوش باشین
مامانی کسرا
پاسخ
این معضل چی بپوشم همیشه تو ایران هست!!! ولی اینجا معمولا ساده میپوشی میری! چون کسی توجه نمیکنه
فریده
19 مرداد 93 11:40
واااااااااااای که چقدر خوشحال شدم که بهتون خوش گذشته ، مخصوصاً به آقا کسرا. داستان هزارتومانی و دویست تومانی، اینم اون ور دنیا خیلی جالب بود .
مامانی کسرا
پاسخ
آره خانمش ارمنی ِ نمیدونست این پولا چی هستن، از کجا اومدن...
مهسا
19 مرداد 93 12:06
همیشه سادگی راحتی می یاره و ادم با فکر آسوده از لحظش لذت می بره. اینو بارها و بارها چشیدم. 1000 تومانی؟؟؟ چند روز پیش من ته کیفم 25 تومانی پیدا کردم... اگه لازمه واسه شاباش بفرستم؟؟ عجب کیکی... اون روز من خواستم سمبوسه درست کنم سوخت.. هنوز با فر اینجا عادت نکردم.. زغال شد گفتم الانه که آژیر خطر به صدا بیاد و این نگهبونه فکر کنه خونه آتیش گرفته.. یه همسایه ایرانی داریم تا اومده اسفند دود کرده تو خونه... آژیر زده... اصلا یه وضعی شده بود. بدوبدویی شده بود.. بعدش شیرنی کشمشی درست کردم خیلی خوب شد.. فقط قیافه نداشتعوضش خوشمزه بود. ایران کیکام خیلی خوشمزه می شد. اینجا هنوز به اون مرحله نرسیدم.
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم انشالله همیشه شیرین کام باشی! وای از گاز نگو که من همیشه اوایل غذام میسوخت! ماتم داشتم با گاز برقی!! الان قید شیرینی درست کردنُ کلا زدم فقط غذا سعی میکنم و دقت میکنم خوب درست شه انشالله شما هم خوب و خوش باشی عزیزم
بابا و مامان
19 مرداد 93 16:10
چه جالب ساده و بی الایش عزیزم همیشه به عروسی و شادی انشالاه کسری جونم نوش جونت همیشه خوش و سلامت باشی عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم، شما لطف داری محبت داری
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
19 مرداد 93 16:46
سلام سودابه جونم واقعا ممنونم از محبت ونظر لطفی که نسبت بهم اری عزیزم قشنگم تو خودت بهترین مادر وهمسر هستی وهمیشه با نوشتن مطالبت کلی انرژی وموارد قابل تحسین توی ذهنه خواننده هات حک میکنی سودابه جون این از مهربونی ومحبت توست که نسبت بهم داری متشکرم منم خیلی مواقع از تو الگو گرفتم وراه برام آسون شده الانم به خودم میبالم میبالم که دوست عزیزی همچون شما دارم عزیزم کسرای نازمو ببوس تویی که باصبوری ومحبتت داری قدم به قدم وپا بهپای پسرک با انرژیمون پیش میری امیدوارم همیشه شاد وسلامت وخوشبخت باشی دوست دارم از دیدن نظرت کلی به خودم بالیدم ممنونم ممنونم ممنونم
مامانی کسرا
پاسخ
مینای عزیز من فقط واقعیتا رو بهت گفتم عزیزم، خوشحالم که خوبی و اوضاع داره بهتر شه ممنونم از لطفتی که بهم داری عزیزم انشالله که با خبرای خوب بیای پیشمون و بهمون سر بزنی
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
19 مرداد 93 16:53
وای چقدرجالب واقعا درسته سادگی برا آدم راحتی وآرامش میاره عزیزم همیشه به شادی باشید چقدر خوب که بهتون خوش گذشته ومطمئنا به کسرای عزیز منم همیشه دوست دارم بچه از لحظه ای که داره لذت ببره بیخیال اطرافیان وکثیقی لباس و حتی صورت و.....
مامانی کسرا
پاسخ
کاملا باهات موافقم، بچه باید خوش باشه،بقیه بیخیال آرامش واقعا لازمه زندگیه
رها
20 مرداد 93 0:54
چه روز جالبیخوشمان امدهمیشه به شادی عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم عزیزم، لطف داری
مامان یسنا
20 مرداد 93 10:15
خوش بحالتون من که هر وقت میام اینجا نوشته هاتو که میخونم حظ میکنم شاد شاد شاد.... باشین
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارید
مامان لیانا
21 مرداد 93 2:07
چه عروسیه باحالی رفتید..پس اقا خسرو همشهریه ما بوده ما جنوبیا هممون خوبیمعکس آخری کسررا که تو اب رفته خیلی با مزه شده
مامانی کسرا
پاسخ
شما جنوبيا كارتون درسته هر چي ميري به سمت جنوب بهتر و بهتر ميشه دنيا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد