کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

سرک کشیدن

1393/5/18 19:32
نویسنده : مامانی کسرا
393 بازدید
اشتراک گذاری

 

پاییز شده!

باورتون میشهقه قهه

من که خودم هنوز باورم نشده!!! بعد تازه میگن امسال خیلی هوا خوب بود!

کجاش خوب بود؟!تعجب

حالا ببینین هوا بد بود یعنی چی؟

کلا  اینجا هواشناسی یه تعریف دیگه ای از هوای خوب، هوای گرم، هوای آفتابی... دارهخنده

تو این روزایی که به سرعت داره میگذره، من و کسرا هم با هم مشغولیم!

این روزا خیلی از بودن کنارش لذت میبرم، چشمش نزنمقه قهه خیلی آقا شده و مهربون.

حرفمُ بهتر میفهمه منم بهتر درکش میکنم. انگار تازه پیداش کردم!ぎゅっ+ハート のデコメ絵文字

از روزامون بگم که این یه هفته بیشترخونه بودیم، هوا هم بارونی بود و ابری!

گاهی تا بیرون سرکی میکشیدیم اما زود برمیگشتیم تو لونه مون. パンダ のデコメ絵文字

اینم یکی از همین سرکایی که به بیرون کشیدیم...

لطفا ببینیند چشمک

روزای پسرکوچولو ما                    

امیدوارم ایام به کامتون باشه و خداوند همراه لحظه هاتون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا
18 مرداد 93 21:52
مامان پسر چقدر قشنگ حرف می زنند. موش بی مغز؟؟ میزه کثیف.. این موشها چین؟؟؟ که کسرا جون می خوره.. دوتاش هم یه جا می خوره آدم دلش می خواد موش بخوره
مامانی کسرا
پاسخ
آره تازگیا یه سری کلمات یاد گرفته مثل بی مغز! به همه هم میگه! حالا هر چی من میخوام بی تفاوت باشم نمیشه!
رها
19 مرداد 93 0:27
چه بامزه حرف می زنهخدا نگه داره ایشالا
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
شکوفه
19 مرداد 93 0:35
موش کوچولو های بی مغز! 😁 چقد شما شیرینی آخه کسرا! 😃😃
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خاله جون
زهرا مامان ایلیا جون
19 مرداد 93 5:51
الهی قربون اون مدل حرف زدنت عسل خاله اون موشهای بی مغز و ببین چه با مزه ان منم میخوااااام
مامانی کسرا
پاسخ
قابل نداره، ادرس بده زهرا جان واست پست ميكنم
فریده
19 مرداد 93 11:44
پاییز شده ، مگه اصلاً تابستان آمد اونجا که پاییز بشه. حالا دو روز دیگه می نویسی زمستان آمد. چقدر این وروجک ما شیرین زبون شده . خدا حظش کنه ممنون که وقت گذاشتی و اون مقاله مفصل رو برام گذاشتی
مامانی کسرا
پاسخ
اینجا 9 ماه زمستونه بقیه فصل ها هم اون سه ماهُ بین خودشون یه جوری تقسیم میکنن خواهش میکنم امیدوارم خوشت اومده باشه و به دردت بخوره
بابا و مامان
19 مرداد 93 16:15
الاهی فدات چه بامزه حرف می زنی عزیزم وای کسری جونم اون موش کوچولوهای بی مغز و چه با اشتها می خوری نوش جونت عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
قربون شما خاله جون میبینی عاشق این موش کوچولوهاست
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
19 مرداد 93 16:59
وای خدایا چقدر ذوق زده شدم از دیدنش وای مرسی مرسی سودابه جونم الهی فدای حرف زدنش بشم موش بی مغز خدایا چقدر بامزه این گل پسر ببوسش محکم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم، ممنونم لطف داری خانمی
پرسیا
19 مرداد 93 19:38
پائیز شدددددد ؟؟؟؟؟؟؟؟ اینجا هنوز مرداده من کلا دوس ندارم خیلی از خونه برم بیرون الان که اینو مینویسم بازم تنهام چون یه خواهرم که برگشت قشم اونیکی با مامانم رفتن خرید بابام هم که کلا خونه نیست واااایییی واقعا خیلی ممنون منم فکر میکنم فقط منم که این شکلیم نه بابا من خیلی خل و چلم حالا منم که دوتا خواهر بزرگتر دارم خیلی فرقی نمیکنه
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم آره میبینی، پاییز شد! انگار همه مثل همن!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد