کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پسرم کسرا

عکس خانوادگی

1393/4/24 22:37
نویسنده : مامانی کسرا
323 بازدید
اشتراک گذاری

    

 

 

اتاقشُ بهم ریخته، همه وسائلُ پرت کرد وسط اتاق ، از اون مدل بازیای عجیب غریب .

ناباورانه نگاش کردم!

هیچی نگفتم، هر از گاهی میاومد صدام میکرد میگفت بیا ببین اتاقمُ

 

 

یهو رو کرد به منُ باباش خیلی با احساس گفت: شما  خانواده من هستین

من خیلی دوستون دارم.

ببینین عکستونم زدم به دیوار اتاقم!

بعد این دیوارُ نشون داد!!!!

 

 

بعد  از کلی خنده خودمونُ جمع کردیم ، ازش پرسیدم حالا کدومش عکس من ُ بابایی ِ ؟

گفت همون آبیه که با آبرنگ کشیدم!

نفس راحتی کشیدم، باز جای شکر باقی ِ 

اون دایناسوره نیستیم...

 

 

پسندها (2)

نظرات (11)

: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
25 تیر 93 0:33
che bamaze
مامانی کسرا
پاسخ
قربون شما
مامان لیانا
25 تیر 93 2:47
کسرا جون تا میتونی بازی کن شاد باش بخند و بچگی کن دنیا مال شماهاس عزیزمممم
مامانی کسرا
پاسخ
از کیسه خلیفه میبخشی
زهرا مامان ایلیا جون
25 تیر 93 7:00
چقدر تو باحالی کسرا کلی خندیدم از دست تو
مامانِ یسنا
25 تیر 93 7:35
عکس خانوادگی ای وروجک راستی اون فیلمه رو دیدم دیشب از کامپیوتر خونه. مال اداره نمیشد هر کاری کردم. قورباغه؟؟!!
مامانی کسرا
پاسخ
خوشحالم تونستید ببینیدش
فریده
25 تیر 93 7:53
واااااااااااای مردم از خنده ، خیلی باحال بود . البته به نظرم اگه گفته بود دایناسور بهتر بود ، اینجوری می فهمیدی که به اندازه دایناسور شما رو هم دوست داره ، نه دایناسور رو بیشتر از شما . به اندازه چوب که دیگه عالی می شد...
مامانی کسرا
پاسخ
چوبُ باهات موافقم اما دایناسور نه، گوش شیطون کر فعلا ما رو از دایناسور بیشتر دوست داره
مامان ایلیا
25 تیر 93 22:20
عجب بچه ی با نمکی خیلی باحال بود منو پسرم کلی خنددیدیم و ایلیا واقعا خوشش اومده بود دوست دارم کسرا جون
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون كه به ما سر زديد لطف داريد
رها
25 تیر 93 23:45
خخخخ
مهسا
26 تیر 93 9:36
بابا و مامان
26 تیر 93 12:15
الاهی فدای خودت و استدلالت
مامانی کسرا
پاسخ
خدا نکنه
پریسا مامان کیان
26 تیر 93 13:23
سلااااااااااام ماشالله به جونت کسرایی. عزیزززم قربون این ابراز احساساتت برم خداییش کیف کردم منم فیلمو دیدم. واااااااای قورباغه بچه بودیم مامانم نمیزاشت قورباغه دست بگیریم میگفت دستمون زیگیل میزنه. البته که فکر کنم خیلی راس نمیگفت
مامانی کسرا
پاسخ
شایدم راس میگفت بنده خدا!!! دیگه نزارم دست بزنه
پدر و مادر آروین کوچولو
30 تیر 93 1:07
خیلیییییییییییییییییی با نمکی عشق فینگولیه من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد