کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

ماه تو

1393/4/25 8:12
نویسنده : مامانی کسرا
561 بازدید
اشتراک گذاری

 

هیچ حسی نسبت  به ۱۸ جولای ندارم! نمیتونم فک کنم که تو ،  توی این تاریخ به دنیا اومدی!

نه ! تو ۲۷ تیر ماه به دنیا اومدی، آره دقیقا همین تاریخ بود!

تیر ماه بود!

شاید به ظاهر فرقی با هم نداشته باشن اما واسه من فرق دارن!

اصلا میدونی باید بعضی ماه ها رو بزنن به نام بعضی آدما مثل همین تیر ماه که باید بزنن به نام تو!

تو گرمی مثل تیر، گاهی میسوزونی مثل خورشیدشخندونک

صاف و ساده ای مثل آسمون تابستونش، میدرخشی مثل ستاره های شب کویرش.

آره تودقیقا باید تو همین ماه به دنیا میاومدی!

ممنونم عزیزم که به دنیا اومدی، ممنون که بچه من شدی ، مال ِ من شدی...

دنیای من شدی،

آینه تمام قد من شدی.

همونقدر لجباز، همونقدر سخت، همونقدر بی پروا و مغرور 

و در عین حال دوست داشتنیزبان

آغوشمُ باز میکنم تا دنیا رو توش جا بدم و تو چه مشتاقانه پرواز میکنی به سمتم.

ای کاش دنیا همون لحظه متوقف میشد

و این احساس سرشار از خوشبختی با من تا ابد میموند.はーと うさぎ のデコメ絵文字

 

 

یارب تو چنان کن که پریشان نشوم 

                                     محتاج به بیگانه و خویشان نشوم1  ...  

 

 

キラキラ のデコメ絵文字 تولدت مبارک عزیزم キラキラ のデコメ絵文字

--------

 

1 _ ابوسعید ابولخیر

پسندها (7)

نظرات (26)

مامان لیانا
26 تیر 93 16:44
عزیزم خیلی متن قشنگ و با احساسی نوشتی خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم..پیشاپیش چهارمین سال مادر شدن بهتون تبریک میگم با آرزوهای بهترینها
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از لطفتون
مامان فرح
26 تیر 93 16:46
با یک سبد ازگل های سرخ و ارغوان زیبا ترین طلوع خورشید مبارک باد از راه دور در آغوش میگیرمت و هزاران بوسه بر صورت زیبا ودوست داشتنیت که یک لحظه از نظرم دور نميشود میزنم تولدت مبارک
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی مامانی عزیزم انشالله شما خوب و سالم باشید
مهسا
26 تیر 93 18:35
وای که چقدر با احساس ... عمیق..واقعا تاثیر گذار بود. چقدر قشنگ توصیف کردی ی ی ی. این عکس خیلی خیلی عالیه... مثل فیلم هندی ها شد.. اما واقعا قشنگ بود. عکس متفاوت. عالی. 20 می دم.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم تو خودت نمره بیستی ی ی ی ی.....
مامان طاهره
26 تیر 93 18:46
سلام کسراجان عزیزم بهترازجانم زیبای من تولدت مبارک امیدوارم همیشه سالم وشاد باشی دوستت دارم میبوسمت
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون مامان طاهره مهربون ممنون از لطفتون
بابا مهدی
26 تیر 93 19:01
ازته دل توروبرای همیشه به نوروگرمای عشق لایزال خداوندی می سپارم وازاومی خواهم که حامیت باشد وبه خوبیهارهنمونت کند قشنگترین ارزوهارا برایت ارزو می کنم تولدت مبارک
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی بابا مهدی مهربون مثل همیشه زیبا بود و با احساس انشالله سایه شما همیشه بالای سر ما و کسرا باشه
پریسا مامان کیان
26 تیر 93 22:11
سلاااااااااااااام زیباترین متن نی نی وبلاگ از نظر من همین متن بود و عکس زیبای اون قشنگترین عکس بود. خدا کسرای نازنین رو برات نگه داره عزیزم. تولدت مبارک کسرا ی کوچک. به امید روزی که بزرگ شی و در دنیای آدم بزرگا، جز موفق ترینها و خوشبخت ترینها باشی. برات سلامتی، آرامش، شادی و دلخوشی آرزو میکنم در کنار مامان و بابای نازنینت. یه بوووووووووووووس محکم برات
مامانی کسرا
پاسخ
وااای مرسی عزیز واقعا ؟قشنگه؟ همینجور یهویی اومد به دلم و نوشتم ممنون از لطفت. انشالله کیان جونمم همیشه سالم و شاد باشه
رها
26 تیر 93 23:27
چقدر این پست و عکس پراحساس بود.کسرا جون تولدت مبارک عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
تولدانه
27 تیر 93 0:38
تولد پسرتون مبارک
ملیحه
27 تیر 93 3:23
سلام عزیرم. تولد فندق کوچولوت رو تبریک میگم. انشالله زندگیتون پر خیر و برکت باشه و در کنار هم شاد و سلامت باشین.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خانم خانما ممنون از محبتتون
مامانی رایان
27 تیر 93 3:30
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫♪♥[̲̅̅H̲̅][̲̅̅A̲̅][̲̅̅P̲̅][̲̅̅P̲̅][̲̅̅Y̲̅] [̲̅̅B̲̅][̲̅̅I̲̅][̲̅̅R̲̅][̲̅̅T̲̅][̲̅̅H̲̅][̲̅̅D̲̅][̲̅̅A̲̅][̲̅̅Y̲̅]♥♫♪ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ مثل همیشه زیبا و پراحساس نوشتی مثل خودت. سودابه جان به دلایلی موقتا وبلاگ رایان میبندم.فعلا پست نمیذارم.
مامانی کسرا
پاسخ
آخی چه حیف انشالله که خیره ولی به ما سر بزن ممنون از لطفت عزیزم
بابا و مامان
27 تیر 93 4:32
تولدت مبارک عزیز دلم مامانی بفرمایید تولد داریم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم واقعا نمیدونم با چه زبونی تشکر کنم امیدوارم خداوند به جای من جبران کنه همه مهربونیاتُ
فریده
27 تیر 93 6:06
واااااای چه متن زیبایی، چه عکس قشنگی. عالی بود. کسرا جون تولد چهار سالگی ات مبارک. از خداوند برات بهترین ها رو می خوام به قول قدیمی ها الهی دست به خاک بزنی برات طلا بشه. مامان سودابه عزیز چهارمین سالگرد مامان شدنت رو بهت تبریک می گم، امیدوارم سایه شما و بابایی همیشه بالای سر کسرا جون باشه . خدایا شکرت که این فرشته ناز رو زمینی کردی، پس خودت حافظ و نگهدارش باش. سحر آمدم نظر بذارم تا اولین کسی باشم که این روز بزرگ رو بهتون تبریک می گه، دیدم اوهههه بسی خیال خام.
مامانی کسرا
پاسخ
شما همیشه به ما لطف داری عزیزم ممنون از لطفت،انشالله بتونم اینهمه مهربونی و محبت شما رو جبران کنم انشالله در کنار پسر عزیز و دوست داشتنیت خوب و خوش باشی
فریده
27 تیر 93 6:09
خودم رو کشتم تا نظر قبلی واست ارسال شد. امیدوارم ده دفعه ارسال. نشده باشه. دوستون داریم هوارتاااااااااااااااا تا.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
دنیا
27 تیر 93 12:09
تولدت مبارک عزیز دلم ایشالله 120 ساله شی قربونت برم.خوشحال میشم به منم یه سر بزنین
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون
رها
27 تیر 93 12:23
کسرا جون تولدت مبارک عزیزم.ایشالا همیشه شاد و سلامت و موفق باشی کنار خانوادت
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی رها جان شما همیشه به من و کسرا لطف داری
خاله زهرا
27 تیر 93 12:27
همیشه لبخند بر لبانت عشق در قلبت لطف در نگاهت محبت در چهره ات بخشش در رفتارت و حق در زبانت جاری باشد تولدت مبارک
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خاله زهرای عزیز ممنون از این جملات زیبا
مامان بهاره
27 تیر 93 14:47
1. برای مامان سودابه نازنین که این همه عشق پشت کلماتش به پسرش وخدا رو میشه حس کرد ولذت برد . این متن صرفا برای اون نوشته های ته متنت که احساس کردم بهت حال بهتری میده شــبا وقـــتی که بیــداری .. خــــــدا هـــم با تو بیداره تا وقـــــتی که نــخوابی تو .. ازت چـــــش ور نمیداره خـــدا می‌بـــینه حالــت رو .. خدا میـــدونه حسـت رو از اون بالا میــــــــــاد پایین .. خدا مـــی‌گیره دستت رو خدا میــــدونه تــــو قلبت .. چه اندازه تــــــو غم داری خدا میـــدونه تــــــــــو دنیا .. چه چیزی رو تو کم داری خدا نزدیک قلب توســـــت .. با یک آغــــــــوش وا کرده نذار پلکاتــــو روی هم .. اگـــــه قلبت پـــــره درده خدا رو میشه حسش کرد .. توی هر حالی که باشی فقـــــــــط باید تو با یادش .. توی هر لحظه همراه شی 2. برای کسری نازنینم که از این راه دور با تمام احساسم دوستش دارم وبزرگترین ارزوم براش خوشبختی وسلامتی آرزویم این است دلت خوش باشد/نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند/نشود غصه دمی نزدیکت/لحظه هایت همه زیبا باشند/از خدا می خواهم/که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر/و نباشی دلتنگ. نازنینم تولدت مبارک امیدوارم همه احساسم رو وقتی که این متن رو میخونید حسش کنید وبدونید دوستتون دارم
مامانی کسرا
پاسخ
وااای بهاره جان خیلی خیلی قشنگ بود! واقعا ازت ممنونم ،اصلا نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم مرسی از اینهمه احساس قشنگ و کلمات زیبا مرسی از این حس خوبی که بهم دادی امیدوارم خداوند دلتُ روشن کنه که دلم منُ اینجور روشن کردی انشالله خدا مهربونیتُ واست جبران کنه و هر آنچه خیر و خوبی و شادی هست سر راهت قرار بده انشالله خداوند جواب مهربونیاتُ با خوبی و سلامتی ونداد عزیزم واست جبران کنه برات بهترین ها رو میخوام
مامان مینا
28 تیر 93 0:08
کسرا جونم تولدت مبارک باشهایشالا همیشه سلامت وشاد وموفق باشی در کنار بابا ومامان مهربونت
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی مینا جون عزیز
نازنين مامان اميرعلي
29 تیر 93 9:51
سلام عزيزم چه متن قشنگي و چه عكس عاشقانه اي واقعا بعضي ادمها كلا متعلق به بعضي ماهها و بعضي ماهها مختص بعضي آدمهان ببوس كسري ناز و شيطونو راستي عكس اتاقش توي اون همه شلوغي خيلي وحشتناك بود ...
مامانی کسرا
پاسخ
آره منم موافقم
محبوبه مامان الینا
29 تیر 93 12:32
زاد روزت مبارک پسرک شیرین و دوست داشتنی
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان
29 تیر 93 14:54
واااااای چه متن قشنگـــی چه عکس عااااااالی و زیباااااایی تولدت مبارک کسرا جون. هزارساله بشی عزیزم.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم، لطف دارید
باباعلی
30 تیر 93 0:03
کسرا جان تولدت مبارک ای کاش لحظه در اغوش کشیدنت من هم کنار مامان سودابه بودم و می توانستم تو را در اغوش بگیرم تا در این احساسات زیبا سهیم باشم حالا از همین راه دور تو را در اغوش میگیرم وصورت ماهت را می بوسم و بهترین بهترها را برای تو وبابا و مامانت از درگاه خداوند متعال خواستارم در ضمن یادت باشه تو هم باید چهارمین سال پدر بزرگ شدن من و بابا مهدی را به برکت تولد خودت تبریک بگی .
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم باباب علی مهربون بخشید یادمون رفت بهتون تبریک بگیم از همینجا چهارمین سال پدربزرگ شدن، مادربزرگ شدن، عمه شدن، دایی شدن، عمو شدن ، زن دایی شدنُ به همه عزیزان تبریک میگیم
پدر و مادر آروین کوچولو
30 تیر 93 1:05
سلام عزیز خاله خوشگل خاله پسر ناز و دوست د اشتنیه 4 سالم ایشالله همیییییییییییییییییشه خوشحال و خندون و سلامت ببینیمت . هر چی آرزوی خوبه مال تو تولدت هزاااااااااااااااااااران بار مبارک چه عکسای خوشگل و با احساسی
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خاله جون، ممنون از لطفتون انشالله شما هم سالم و خوش در کنار پسر عزیزتون روزگار به خوبی بگذرونید
عشق یعنی
30 تیر 93 10:03
عجب متن ووعکس زیباااااااااااااااااااااایییییییییییی . واقعا لذت بردم . این شاله همیشه صحیح و سالم باشه .. تولدت مبارک کسرا جونی
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
1 مرداد 93 6:46
پسرک تیر ماهی من عاشقتم ای گرم ای سوزنده ای با نشاط ای.... خیلی زیبا نوشتی مامانی
مامانی کسرا
پاسخ
ای عزیز، ای مهربون... مرسی گلم
پرسیا
3 مرداد 93 17:43
اخیییییییی این عکس خیلییییییییی قشنگهههههههه
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم مرسی که بازم به ما سر میزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد