کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پسرم کسرا

یک بُرش از تابستان

1393/4/22 20:15
نویسنده : مامانی کسرا
374 بازدید
اشتراک گذاری

 

         

      امروز دوشنبه است،۱۴ جولای ، اول هفته ، آخرین هفتهء سه سالگی پسر کوچولوی من.

هفته دیگه این موقع چهار ساله است. ماشالله عزیز دلم، خدا حفظت کنه.ハート のデコメ絵文字

انشالله ۱۳۰ سالگیت  فندق کوچولو ِ مامان.

کسرای من  اینروزا بی خبر از این گذر زمان تو دنیای خودشه، بازی میکنه، نق میزنه و بزرگ میشه.

واسه خودش داستان تعریف میکنه، با دایناسورای خیالی میجنگه و...

خلاصه دنیایی داره .

چند روز گذشته هوا خیلی خوب بود برعکس امروز !!

رفتیم بام یوتبوری، از اون بالا همه شهر دیده میشد...

یه قلعه بزرگ ،که تو بلندترین نقطه شهر  ساخته بودن ، هم برای دیدبانی و هم محافظت از شهر.

 

 

 

 

ハート のデコメ絵文字تقربیا صد تا پله بود که باید تا بالا میرفتیم و برمیگشتیمハート のデコメ絵文字

 

 

 

 

ハート+吹き出し のデコメ絵文字 و اینم آقا کسرا بر فراز شهر!!!! ハート+吹き出し のデコメ絵文字

 

 

روز بعد هم با هم رفتیم جنگل اما نه همون جای همیشگیچشمک یکم به خودمون زحمت دادیم و

یه جای جدید پیدا کردیمخنده

 

 

 

 

این شازده کوچولو تازگیا یاد گرفته از درخت بره بالا،  اوه اوه اوه...

تازه این قسمت خوب ماجراست و البته مامانی هم تشویقش میکنه، اما بلد نیست بیاد پایین! 人+ハート のデコメ絵文字

میرسه بالا و شروع میکنه به جیغ زدن که مامان بدوووو اوفتادم...

 

 

این عکسا مال ِ شنبه است ، با هم رفته بودیم یه  دشت سرسبز که پشت خونه است.

جاتون خالی به نون و پنیر و خربزه خوردنخندونک

موقع برگشت اومده میگه مامان اینا را بگیر،" اینا عمر منن"!!!!!

عمق فاجعه رومیبینین تو رو خداخندونک

 

 

و اما یکی دیگه از تفریحات آقا پسر ما در آستانه چهار سالگی ...؟؟؟!!

فیلمشُ واستون میذارم خودتون ببینید داره چیکار میکنه؟؟!!خندونک

تفریح پسر کوچولو ما

 

خدایا،

نمیگویم که دستم را بگیر

                 عمریست گرفته ای 

                        مبدا رها کنی؟

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (7)

مهسا
24 تیر 93 10:22
به به همیشه در سلامتی و گشت و گذار. چقدر قشنگه..به به بازم بساط کباب رو دارید وای خدا...قورباغه تو دستش بود د د می گم سودابه جون من اولین بار بود صدات رو شنیدم. وای یه لحجه قشنگ هم داری... لحجه کرمانی هست؟؟؟ خیلی جالب بود واسم.
مامانی کسرا
پاسخ
مگه با لحجه حرف زدم
مامانِ یسنا
24 تیر 93 13:56
ای جوووونم با این کارات پیشاپیش 4 سالگیت مبارک ایشالا هزار سال سالم و شاد باشی چقد پله؟؟؟ اینهمه رو رفتین بالا؟؟ نمیدونم چرا اون فیلمه رو نتونستم ببینم شاد شاد شاد باشین
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی گلم ممنون از لطفتون بُروزری که استفاده میکنی فلاش نداره! یه کلیک پایینش هست روش نوشته دانلود! از اونجا دانلودش کنید و ببینید
مهسا
24 تیر 93 14:50
آره کاملا معلوم بود لحجه داشتید. البته شاید الان من هم با شما فارسی حرف بزنم شما می گید من لحجه دارم. اما خیلی بامزه بود واسم. چند بار گوش کردم.
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
25 تیر 93 7:09
واااای خدای من چه جای قشنگی چقددر پله کلی کالری سوزوندین هااا الهی همیشه خوش باشید خوب کردین دنبال جاااهای دیگه برای گشت و گذار گشتین پسرک شیطون اون بالا رو درخت چکار میکنه ماشالله انرژی
مامانی کسرا
پاسخ
از انرژی یه چی میگم یه چی میشنوید! اتمیه به خدا ممنون از لطفت خانم خانما
رها
25 تیر 93 23:48
تولدت مبارک عزیزم چه باحال!منم بچه بودم زیاد ازاین کارا می کردم
بابا و مامان
26 تیر 93 13:12
سلام مامان جون چه جالب بازم برامون از این فیلمها بزارید وای قورباغه گرفتی وروجک مامان منم چند بار صداتون و گوش کردم ب صداتون هم مثل خودتون مهربون و دوست داشتنیه
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله فیلم تولدشُ میزارم ممنون ،میدونم از لطفتونه که میگید
پریسا مامان کیان
26 تیر 93 13:25
سلاام تا امروز عکس اول مطلب برام باز نمیشد الان دیدمش چقدررررررر خوشگل بود این قلعه آفرین خوشمان آمد هروقت ما اومدیم پیشتون یادت باشه این پشت بومِ ببری ما رو وای که چه لذتی داره بالای درخت رفتن یاد کودکیمان بخیر باد
مامانی کسرا
پاسخ
پشت بوووم حتما با کمال میل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد