کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

شفای بیماری

1393/4/16 1:56
نویسنده : مامانی کسرا
1,165 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
 
 
 
 
یا منزل الشفاء و یذهب الداء صل علی محمد و آله و انزل علی وجهی الشفاء

 

امشب وقتی خبر بیماریشُ شنیدم خیلی ناراحت شدم، اصلا نمیدونستم چیکار میتونم بکنم.

اما گاهی یک دعا فقط یک دعا کافیه تا همه چی عوض شه وتغییر کنه. پس 

 خواهش میکنم  سر سفره های افطارتون واسه پسر بچه ای به اسم علی دعا کنید.

هم خودشُ هم پدر و مادرشُ. خیلی به دعای شما نیاز دارن.

خداوندا میدانم تو را بس  ، پس به حق مقربان درگاهت شفای عاجل عطا بفرما . 

لطفا برای شفای بیماریش  پنج تا صلوات بفرستید .

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مامانی رایان
16 تیر 93 3:16
اللهم صلِ على محمد وعلى آل محمد. اللهم صلِ على محمد وعلى آل محمد. اللهم صلِ على محمد وعلى آل محمد. اللهم صلِ على محمد وعلى آل محمد. اللهم صلِ على محمد وعلى آل محمد.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم
پریسا مامان کیان
16 تیر 93 5:05
خدایا خواهش میکنم سلامتی علی رو به خانواده اش هدیه بده. خواهش میکنم هیچ پدر و مادری داغ فرزند و غم فرزند نبینه. به حق علی ، علی رو به خوانواده اش ببخش
مامانی کسرا
پاسخ
الهی آمین
مهسا
16 تیر 93 10:31
دعا می کنم... خدایا..
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم
فریده
16 تیر 93 13:44
ای خدای بزرگ ، همه مریض ها رو شفا بده ، مخصوصاً کوچولوها رو . علی کوچولوی ما هم هر چه زودتر خوب بشه . آمین یا رب العالمین
مامانی کسرا
پاسخ
آمیــــــــــــن یا رب العالمین
شکوفه
17 تیر 93 8:41
خدایا حال علی کوچولو خوب شه...آمین
مامانی کسرا
پاسخ
الـــــــــــهی آمین
مامان مونس
18 تیر 93 1:05
امین
مامانی کسرا
پاسخ
آمین
رها
19 تیر 93 15:00
امین
مامانی کسرا
پاسخ
آمیـــــــــــن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد