کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پسرم کسرا

به مناسبت تولد کسرا

1393/4/9 14:5
نویسنده : مامانی کسرا
981 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                  

 

سلام به  خانواده های  عزیزمون و دوستان بهتر از گل ، تقریبا دو هفته دیگه کسرا چهار سال ِ میشه

و من میخوام همه شما به نوعی تو تولدش باشید !

میشه لطف کنید یه جمله یا دعا واسش بنویسید؟

بعد من هر جمله رو مینویسم رو یه کاغذ و میذارم تو یه جعبه!

روز تولدش یکی یکی بازشون میکنم و واسش میخونمشون.

که مثلا فلانی اینُ واست نوشته....

فیلمشم میذارم همینجا که یادگاری بمونه.

ممنون میشم کمکم کنید.

پسندها (5)

نظرات (35)

مهسا
9 تیر 93 19:44
وای چقدر ایده قشنگی ی ی حتما می نویسم. بذار فکر کنم..
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی مهسا جوووووووووووونم ممنون
مهسا
9 تیر 93 19:53
کسرا جان. تولد قشنگت مبارک. ایشالا سالهای سال در کنار مادر و پدر مهربونت. خانواده عزیزت به سلامتی و شادابی و خوشحالی زندگی کنی و همیشه موفق و سربلند و پیروز باشی. ایشالا همیشه خوشبخت باشی. همیشه آرامش داشته باشی. ایشالا تمام آرزوهای کوچیک و بزرگت برآورده به خیر بشه. می دونم که یه روزی یه انسان مهم می شی. کسی که باعث افتخار ایرانیان می شه. و منتظر اون روزی هستم که مامان سودابه مهربون، کارای مهمی رو که واسه دنیای آدمها کردی رو تو وبلاگ بنویسه.
مامانی کسرا
پاسخ
هوراااااااااااااا به افتخار خاله مهسای عزیز که اولین نظرُ واسمون گذاشت مرسی از اینهمه مهربونی
مهسا
9 تیر 93 19:53
1-کسرا جون حالا وقتی بزرگ شدی خودت وبلاگ درست کردی هم خوبه فقط آدرسش رو واسه منم بده اگر هم رمزی نوشتی.. به منم رمزش رو بده 2-گربه عزیز فیریا جون رو هم ناز کن آیا اسمش رو درست نوشتم؟
مامانی کسرا
پاسخ
من بنویسم بهتره آقایون حوصله این کارو ندارن
مهسا
9 تیر 93 19:53
کسرا جون تولدت مبارک ک ک هورا ا ا ا
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی گلم
مهسا
9 تیر 93 20:59
راس می گی ها ا ا ا این وبلاگا.. اکثرشون خانما نوشتن. چقدر به خودم می بالم که اولین نظر رو من دادم... وای خجالتم شد... به خودم افتخار می کنم
مامانی کسرا
پاسخ
منم بهت افتخار میکنم
مهسا
9 تیر 93 21:00
به مناسبت تولد کسرا جون... می یام بغل مامان سودابه
مامانی کسرا
پاسخ
عزیــــــــــــــــزم
شکوفه
9 تیر 93 22:31
کسرای عزیز، بزرگ مرد کوچک سلام! امیدوارم وقتی که بزرگ شدی سیستم زندگیت هیچ موقع دچار هنگ نشه و کسانی در مسیر زندگیت قرار بگیرن که از بودن کنار تو بهشون حس غرور دست بده!همیشه رو دو فرشته زندگیت یعنی پدرو مادرت زوم کن و مواظبشون باش!دوستت دارم کسرایی!
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خاله شکوفه عزیز ممنون از این متن قشنگ
شکوفه
9 تیر 93 22:32
ًراستی تولدت خیلی مبارک!
مامانی رایان
9 تیر 93 23:03
تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتان را تبریک می گویم بهترین آرزوها رو برای شما و کسرا جون دارم. این لینک کارت تبریک تولد کسرای عزیز :http://ecx.images-amazon.com/images/I/51y7LD9zf%2BL._SL500_.jpg
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی از کادو قشنگتون و مرسی از پیغام دلنشینتون
فریده
10 تیر 93 9:26
چه ایده باحالی ، البته اگه کسرا اون روز بشینه و بذاره شما واسش بخونی ، حالا من بگم : کسراااااااااا جونننننننم تولدت مبارک ، الهی 100 ساله شی ، عزیزم حسابی بچگی کن ، حسابی شیطنت کن و حسابی آتیش بسوزون. قدر این روزها رو بدون که دیگه هیچ وقت برنمی گرده ، هوای مامان سودابه و بابا جون رو هم داشته باشی بَد نیست . بدون که من خیییییییییییلی خیییییییییلی دوست دارم و از صمیم قلبم تولدت رو تبریک می گم . ببخش سودابه جون پیام من بَدآموزی داشت . چیکار کنم دیگه ...
مامانی کسرا
پاسخ
نه خیلی هم عالی بود، مثل همیشهبا قسمت اولش موافق که نمیشینه که من بخونم واسش
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 تیر 93 11:43
عزیز دلم تولدت مبارک لحظه تولدتو، شروع پرواز است برای پرستوها و خاطره ماندنی برای تمام آسمانها. تولدت مبارک عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
وااای خدا من چقدر قشنگ و زیبا بودمثل خودتون و بچه های عزیزتون
مامانِ یسنا
10 تیر 93 12:08
تولدش پیشاپیش مبارک. ایشالا هر کجا هستی زندگی شاد و آروم و بیدغدغه همراه با سلامتی داشته باشی و همیشه و همه جا سربلند و موفق باشی.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خانم خانما ممنون از لطفتون
رها
10 تیر 93 14:55
چه ایده ی جالبی.من میگم شما متفاوتین هی بگو نه کسرای عزیزو دوست داشتنی من! از ته دلم برات آرزو میکنم که به بهترین ها برسی و هیچوقت تو زندگیت حسرت چیزی رو نخوری.که این زندگی ارزش یک لحظه غمگین بودنت رو نداره.امیدوارم که تو زندگی همیشه دلت بخنده.نه فقط لبت... تولد 4 سالگیت با یک دنیا آرزوهای خوب مبارک عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم تو همیشه به ما لطفت داری ممنونم از این متن قشنگ و پر معنی
مامان بهاره
10 تیر 93 16:06
عالیه سودابه جون ایده نابیه تولدت مبارک عزیزم دوباره با یه جمله قشنگ بر میگردم البته اگه این روزا اینترنتمون امون بده ووصل باشه اوضاعش خیلی قاراشمیشه از 24 ساعت 25 ساعت قطع
مامانی کسرا
پاسخ
بهاره جون، مرسی عزیزم از لطفت
مامان بهاره
10 تیر 93 16:11
لبخند تو معجزه شیرینی است که رویای بهشت را در دل ادم زنده میکند کسری عزیزم تولدت هزار بار مبارک برات ارزوی دنیا دنیا خوشبختی رو دارم در کنار مامان سودابه وبابای مهربونت همیشه شاد زندگی کنی
مامانی کسرا
پاسخ
ای جااااااااااااان مرسی بهاره جان چقدر قشنگ بود واقعا ممنون خیلی خیلی زیبا نوشته بودی عزیزم مثل همیشه یه جمله ناب و دلنشین
مامان سمیه
10 تیر 93 19:29
تولد تولد تولدت مبارک کسرا عزیزو باهوش و دوست داشتنی مامان و بابا یه دنیا گل و بوسه تقدیمت اما هیچ وقت یادت نره که مامان بابا چقد دوست دارن و چقدر واست زحمت کشیدن، یه روز میاد بزرگ می شی عشقتم بهشون باید با تو بزرگ و بزرگ تر بشه
مامانی کسرا
پاسخ
عزيزم ممنون از مهربوني تونخيلي قشنگ بود
مامان ایلیا
10 تیر 93 20:34
من تبریک تولد فرستاده بودم ...کامنت من کو
مامانی کسرا
پاسخ
شرمنده احتمالا ثبت نشده
مامان مینا
10 تیر 93 21:40
ا ا پس پیام من کو دیشب فرستادم
مامانی کسرا
پاسخ
خصوصي گذاشته بودي عزيزم
مامان مینا
10 تیر 93 21:50
کسرا جون چهارمین ورق خوردن برگ سبز زندگیت مبارک باشه عزیزمبهترینها روبرات آرزو دارم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي خاله ميناي عزيزم خدا كارن جونُ واستون حفظ كنه
مامان طاهره وبابامهدی
10 تیر 93 23:13
بانام ویادخداوندمهربان سلام به عزیزانمان امیدواریم که همیشه شادسلامت باشید. زبان ماقاصراست ازشکرنعمت تولدوحس بودنت کسراجان. درروزتولدت سربرزمین سائیده وازذرگاه حضرت حق نهایت سپاس خودمان رابجا اورده وبرایت سالهای سال عمرباعزت وبرکت همراه با شادی وسلامت خواستاریم چهارمین سال تولد وورود به پنج سالگی رابه تو عزیز دلمان وپدر ومادر مهربانت تبریک میگویم پیشاپیش تولدت مبارک
مامانی کسرا
پاسخ
مثل همیشه زیبا و قشنگ و پر معنا ممنون از اینهمه مهربونی و محبت
عشق یعنی
11 تیر 93 9:22
سلام به کسرا جونم . عزیز دلم این شاله بزرگ تر که شدی بهترین شرایط با یه عالمه پووول و موقعیت و یه زن خوشگل و خوش تیپ گیرت بیاد . البته همه این ها زیر سایه مامان و بابای مهربونت. عااااااااااااااااششششششششششقتتتتتتتتمممممممم تولدت مبااااااااارک
مامانی کسرا
پاسخ
خانم خانما ما با چه اسمی این نظرزیبای شما را به ثبت برسانیم
دایی محمد
11 تیر 93 12:41
سلام به کسرای عزیزم امیدوارم صد سال زنده باشی و زودتر بزرگ بشی که مامانتو اینقدر اذیت نکنی مواظب خودتو مامانت و بابات باش و در اخر هزار بار میبوسمت. تولدت مبارک
مامانی کسرا
پاسخ
تازگیا گوش شیطون کر خیلی اذیت نمیکنه فقط یاد ایران میافته غر میزنه که من توجه نمیکنم مرسی دایی محمد عزیز
عمه هانيا
12 تیر 93 0:28
همین دیروز بود که دم اتاق عمل تورو دادن دستم ومن گریه شدم و گفتم که عمه شدم و الان ۴سال میگذره و من روز به روز بیشتر عاشقت میشیم. بهترینی سرنوشتی که میشه برای یه نفر رقم بخوره برات از خدا خواستارم به زبون ساده تر عاشقتم و تولدت مبارک کوچولوی دوس داشتنی من😍😘💐
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از محبتت خيلي خيلي قشنگ و با احساس بودانشالله شما هم هميشه خوب و خوش و سلامت باشيهر جا كه هستي دلخوشي همراه لحظه هات باشه
عشق یعنی
12 تیر 93 9:26
عزیزم با اسم عشق یعنی ... قفل و کلید
مامانی کسرا
پاسخ
چشم ممنون از نظر قشنگتون خانم خانما
مريم
12 تیر 93 11:53
عزيزم تولدت مبارك بخشيد يه مشكلي داشتم نمي تونستم بيام دوستون دارم كسرا خان چطوره
مامانی کسرا
پاسخ
خير انشالله كسرا هم خوبه شكر خدا
مامان لیانا
12 تیر 93 17:35
امروز خورشید شادمانه ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت'''قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت..کسرا فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک
مامانی کسرا
پاسخ
واااي مرسي چه جمله قشنگي بسييييار تا بسييييار زيبا بود ممنونم
مامان شقایق
14 تیر 93 11:20
باید بدانیم که نعمت هایمان فقط حاصل درخواست های خودمان نیست بلکه نتیجه دعای دیگران و دوستان برای ما هم هست این قانون طبیعت است که هیچ کس به تنهایی نمی تواند به تنهایی خوشبخت باشد بلکه خوشبختی و سعادت را باید در سعادت و خوشبختی دیگران جستجو کرد تولدت مبارک عزیزم 100000 سال به این سالا
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از لطفت
مامان فرح
14 تیر 93 11:56
کسرا عزیزم با تولدت یک بار دیگر زندگی را با همه شادیهایش به من هدیه دادی در این چهار سال همواره از خداوند خواستم در کنار پدر و مادرت سالم و شاد باشی الان هم عاجزانه از خداوند بزرگ میخواهم آرامش را به قلب کوچکت برگرداند و درد فراق را برایت آسان کند و بدان آینده زیبا در انتظارت است صد سال به این سالها
مامانی کسرا
پاسخ
متشکریم مامان فرح ممنون از همه دعاهای قشنگتون، انشالله سالهای سال خوب و خوش و سلامت باشید من که نتونستم، اما امیدوارم کسرا بتونه محببتای شما رو جبران کنه
مامان میلاد
14 تیر 93 20:54
خدايا بضاعتم قدری است که نميدانم درحق عزيزانم که معرفت و محبت بسيار دارند چه دعايی کنم اما ميدانم تو ازحالشان آگاهی،پس برايشان بهترين ها را مهيا ساز که خزانه مهر تو هرگز تهی نميگردد.. کسرا جان تولدت مبارک عزیزم انشاله همیشه سالم و تندرست و شاد و موفق باشی دلم خیلی براتون تنگ شده
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیز دلم چقدر قشنگ و زیبا و با احساس بود انشالله عمری باشه فرصت شه جبران کنم
پریسا مامان کیان
15 تیر 93 2:06
کسرای نازنینم سلام واقعا چقدر زود گذشت. البته برای ما که خارج از گودیم. انگار همین دیروز بود که مامان فرح خبر بارداری سودابه جون رو بهمون داد و ..... من که لحظه اول دیدنت رو هرگز فراموش نمیکنم. بعد یک شب پر خاطره کنار مامانت ، پسر سفیییییییید و نازش اومد کنارمون. جیغ زدنات، خنده های محشرت، بازی کردن با هواپیمای پلاستیکی ات و ... زود گذشت. خیلی زود. داداشی داری بزرگ میشی. باید امسال شمع چهار رو فوت کنی. از خدا برات سلامتی و شادی آرزو میکنم. از صمیم قلب دوست دارم. حامد و سودابه عزیز چهارمین سالروز مادر و پدر شدنتون رو بهتون تبریک میگم. تبریک اصلی مالِ شماس که کنار همه بالا پایینای زندگی این گل پسر رو به این خوبی تربیت کردین. از خدا برای خانواده سه نفریتون آرامش و خوشبختی آرزو میکنم دوستدار همیشگیتون پَ ری سا
مامانی کسرا
پاسخ
سلام پریسا جون. چندی وقت بود نبودی؟! ممنون از لطفت،مرسی از این نظر قشنگ اون شب تو بیمارستانُ یادته وااای چقدر بد بود
شقایق
19 تیر 93 10:28
عجب ایده نابی فدای خلاقیتت کسرا عزیزم میلادت هزاران بار مبارک امیدوارم همیشه سلامت باشی و از لحظه لحظه های زندگیت لذت ببری دوست دارم ( این از طرف آوینا گلی بود ) پسرم کسرا جان تولدت مبارک عزیزم امیدوارم خوشبخت ترین باشی و به همه ارزوهات برسی ( اینم از طرف شقایق ) روز تولد تو میلاد عشق پاکه برای شکر این روز پیشونیم به خاکه
مامانی کسرا
پاسخ
واااای خدا قربون اسن آوینا خانم برم منمرسی خانم کوچولو خیلی خیلی ممنون شقایق جان خدا این دختر کوچولوی عزیز و دوست داشتنی ُ واست نگه داره انشالله
نويسنده : مامان كژال
19 تیر 93 10:48
سلام به كسرا جونم عزيزم انشالله هميشه و هر كجاي دنيا هستي در كنار پدر و مادر گلت ، خوشبخت و سعادتمند باشي . برايت 3 چيز آرزو مي كنم : 1- سالم باشي 2- صالح باشي 3- عاقبت به خير باشي
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم، بسیار دعای قشنگی بود ممنون از لطفت
زهرا مامان ایلیا جون
20 تیر 93 7:07
سلاااام شیرینی دنیای مادر سلام بهترین دوست برای پدر در کنار تو زندگی زیباست ای زیبایی دنیا.. قاصدک هااا امشب برات رویا هاا را می اورن تا تو سوار بر بال قاصدک به رویاهای شیرین سفر کنی وروجک زیبا و دوست داشتنی کسرا جووون تولودت ستاره باران ای زیبایی شبهای مهتاب
مامانی کسرا
پاسخ
بسييييار زيبا و قشنگ مرسي عزيزم از لطفت
باباعلی
21 تیر 93 0:16
کسرا جان 27تیرماه یاداور زیباترین روز برای خانواده ما وبابا مهدی است روزی که خداوند تورا به ماهدیه داد سپاس از خداوند بخاطر این هدیه، سلامتی شادکامی و موفقیت روزافزون تو وپدر ومادرت را از ایزد منان خواستارم.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون بابا علي بسيار تا بسيار متن قشنگي بود انشالله سالهاي سال سايه تون بالاي سر ما و كسرا مستدام باشه
مامان ساینا
25 تیر 93 11:50
فسقلی ِ من یاد سالروز اومدنت بوی شکوفه های بهار را به مشامم میرسونه... و چه تلخ میگذره روزهای ما اینجا به دور از تو و جه شاد و خوشحالیم از شادی و پیشرفت روز به روز تو کسرای من قربونت برم الهی شیرین جون فدات شه میخام بهت بگم چقدر دوستت دارم و بهترین خاطراتم رو با تو با خنده های تو توی خونه ی بابامهدی ساختم چه زود گذشت اون روزا و چه سخت حسرت به دل با تو بودن شدیم. اما الان بهار فقط به امید دیدن تو بهاره .. کسرای من اینو مطمئن باش تورو نه اندازه ی ساینا بلکه خیلی بیشتر دوستت دارم . شیرین جون همیشه چشم به راهته فسقلی چهار ساله ی من. به امید اونروزم که باز برگردین و دور هم از زندگی و شادی باهم بودنمون لذت ببریم. نمیدونم هیچی از این متن متوجه شدی یا نه اما اینوبهت بگم که خیلی دوستت دارم فسقلی و برات بهترین آرزوها رو دارم ایشالله همیشه تنت سالم لبت خندون و روحت پر از امید به زندگی باشه. سودابه جون و حامد عزیز چهارمین سالروز قشنگترین اتفاق زندگیتونو تبریک میگم.. اولین بوسه تولدش باید از طرف من باشه یادتون نره بوسش کن بهش بگو شیرین جون گفت خیلیییییییییییی دوستت داره
مامانی کسرا
پاسخ
وااای خدای من چقدر قشنگ نوشته بودی شیرین جان ممنون از اینهمه لطف و مهربونی حتما انشالله شما هم همیشه خوب و خوش باشید و سلامتهمه لحظه های زندگیتون پر باشه از خنده های ساینا جون... بازم ازت ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد