کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

۴۶ ماهگی کسرا!

1393/3/9 19:16
نویسنده : مامانی کسرا
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

kathond2.gif

 

گوگوش داره میخونه ، هوا آفتابیه، یه سکوت عمیق و جنگلی که رو به رومه...

حال خیلی خوبیه!

البته اگه فکر کارامان بذاره ، دلم میخواد از این لحظه ها لذت ببرم.

دیروز تعطیل رسمی بود چهل روز بعد از عید پاک و امروز روز له شده(سوئدیا به روز بین دوتا تعطیلی

میگن روز له شده!) و تعطیل بود!

البته این سوئدیا تو تابستون دنبال تعطیلی میگردن!برعکس ما که هوا سرده دلمون میخواد بمونیم خونه اینا هوا

که گرم میشه کارُ بیخیال میشن!

ما هم دیروز زدیم بیرون، اولش بابایی جایی کار داشت نتونست با ما بیاد، مادر و پسرونه زدیم به راه  جنگل.

 

ドット のデコメ絵文字یه جای جدید پیدا کردیم ، آتیش روشن کردیم

سوسیس و قارچ برشته کردیمドット のデコメ絵文字

 

 

 

 

عاشق این عکسم، عین بابام نشستهハートだよ。1つ のデコメ絵文字

 

 

تاب بازی کردیمハートだよ。1つ のデコメ絵文字

 

 

دنبال غول تشند  گشتیم و کلی خیال بافی کردیم...キティ のデコメ絵文字

 

 

目 のデコメ絵文字بابایی که اومد با هم ناهار خوردیم و برگشتیم خونه!目 のデコメ絵文字

 

 

خیلی خسته بودم ،تا هفت شب خوابیدم!

البته نتیجه اش این شد تا ۳:۴۵ صبح ینی درست زمانیکه آقا کسرا اومد پیش ما بخوابه بیدار بودم!!!!

از صبحم با بابایی رفته بیرون الان برگشتن (متوجه شدین نبودن!!!!!)خندونک

نشسته کنارم داره نجاری میکنه مثلا...

رفته باباشُ بیدار کرده! با عصبانیت بهش میگم چرا باباتُ بیدار کردی؟

میگه :آخه به کمکش نیاز داشتم!ハートだよ。1つ のデコメ絵文字

 

 

الهی!خواندی تاخیر کردم.فرمودی،تقصیر کردم.عمر خود بر باد کردم و بر تن خود بیداد کردم.

اگر گوییم ثنای تو گوییم.اگر جوییم رضای تو جوییم1ハートだよ。いっぱい のデコメ絵文字

 

 

----------------------------------------------

1 - خواجه عبدالله انصاری

پسندها (6)

نظرات (11)

مامان لیانا
9 خرداد 93 21:36
ای جان سر آشپز کسرا ببین مبارک باشه موهاتو کوتاه کردی عزیزم ماشالا خوشگلتر شدی
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله عاطی
10 خرداد 93 0:46
______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ ✁ ✂ ✃ ✄ سلام کوچولو چقد شما نازی ب منم سربزن خوشحال میشم
زهرا مامان ایلیا جون
10 خرداد 93 4:04
اخی واقعااا چه حالی میده رفتن به جنگل و دنبال سوژه گشتن امیدوارم همیشه خوووش باشین راستی تاب تو جنگل و خودت زدی
مامانی کسرا
پاسخ
نه بود راستی رمز خیلی راحت شدمرسی
عشق یعنی
10 خرداد 93 11:14
وای من عاشق این جنگل شده ام . به خاطر این جنگل هم که شده باید یه سر سوئد بیام خوب بچه به کمک باباش نیاز داشته و حرف اش کاملا منطقی بوده
مامانی کسرا
پاسخ
ما واقعا خوشحال میشیم شما تشریف بیارید
بابا و مامان
10 خرداد 93 16:11
الاهی همیشه سلامت باشی عزیزم به همراه بابا و مامان جون
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خاله مهربون خدا وروجکای عزیزتُ واست نگه داره
شکوفه
10 خرداد 93 19:41
هوس سوسیس کردم منم!!!
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم شرمنده به خدا
مهسا
10 خرداد 93 21:58
1- پس اونجا هم بین التعطیلی دارن.. 2- بابای کباب درست نکرد؟؟؟ خیلی وقته کباب درست نکرده هاا ا ا 3- تو این عکسه که نشسته کسرا جون.. چقدر اخمو و و ترسیدم.. 4- این آخرش رو متوجه نشدم...بابایی... بیداری... 5- به ماریا جون سلام برسون... فیریا هم ناز کن..
مامانی کسرا
پاسخ
1- آره زیاااااد 2- نه ، دیگه پیر شده ما جوونا جاشُ گرفتیم 3- جذبه داره بچم 4- اشتباه از بنده بود ببخشید درستش کردم 5- چشـــــــــــــــــــــــــــــــــم
رها
10 خرداد 93 23:58
من عاااااشق حرفاشم چه آشپزیم می کنه پسرمون بابا.دیگه غم نداره مامانش
مامانی کسرا
پاسخ
آره دیگه غم نداره
فریده
11 خرداد 93 7:45
پس موهای کسرا کو ؟ چرا موهاشو زدید؟ مبارک باشه . خوب شده ولی زمانی که مو داشت شیطنت بیشتر ازش می بارید . حالا مثل بچه مثبتا شده . مثل بچه درس خونا . خیلی از این متن لذت بردم ، من رو با خودتون به جنگل و آرامش بردید . منظورتون رو از جمله : "بابایی اینا برگشتن (متوجه شدین نبودم ) " رو نگرفتم . چکار کنیم خنگیم دیگه . همیشه خوش باشید
مامانی کسرا
پاسخ
نفرمایید خانم!!!! اشتباه از من بود! فک کردم اولش نوشتم که کسرا و باباش با هم رفتن بیرون اما انگار ننوشته بودم باز خوبه شما خانم با دقت هستی الان درستش میکنم
مريم
11 خرداد 93 14:22
كسرا جون با موهاي بانمكش حسابي نجار شده ايشالله هميشه خوش باشي دوستم ما كه اينجا همه روزمون تكراريه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برا كسرا خان
مامانی کسرا
پاسخ
منم روز تکراری زیاد دارم
مهسا
11 خرداد 93 17:09
عزیزم من از این فرد دیگه واقعا قطع امید کردم... مشکلش خیلی شدیدتر از این حرفا هست... به همه توهین می کنه... خودت که دیدی.. مهم نیست. ارزش نداره 1 لحظه هم به حرفاش توجه کنیم. خوش باش عزیزم. بیا بغلم
مامانی کسرا
پاسخ
قربونت برم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد