کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پسرم کسرا

روزگار به وقت سوئد

1393/2/22 13:48
نویسنده : مامانی کسرا
695 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

این روزا هیچ اعتباری به هوای سوئد و حال من نیست!

هر دوتاش بدجور دستخوش تغییر و نوسانه!

گاهی آفتابی و صاف، گاهی بارونی و دلگیر، گاهی هم رعد و برق میزنه و....

هوای بیرون بارونی باشه آدم یه سرپناه داره میاد زیر سقف خونه اش اما وای از روزی که هوای خونه

بارونی باشه ، کجا ببرم خودمُ!

بگذریم

دیروز بعد از چند روز ِ بارونی، هوا خیلی عالی بود زدیم بیرون.

گفتم کسرا میخوایم بریم گردش.

نمیدونم از کجای این حرف فک کرده بود که میخوایم بریم پارک که  بازی کنه و

وقتی دید نمیریم، بنای ناسازگاری و غر زدنُ گذاشت!

راه نمیرم! خسته ام ،اینجوریم ، اونجوریم و.... 

نهایتا دیدم نه نمیشه، یک ساعت بعد برگشتیم خونه، خسته تر و کسلتر از قبل!

 

 

دیگه این شد که تصمیم گرفتیم امروز بمونیم خونه! البته هوا هم خیلی خوب نبود.

واسش یه نردبون از ایران آورده بودم ، که بابام  درست کرده بود! آویزون کردیم تو اتاق.ハートリボン のデコメ絵文字

 

 

サンリオ のデコメ絵文字باهاش خوشه، واسه  روزایی که هوا خوب نیست و بیرون نمیتونه بره و تاب بازی کنه خوبه!サンリオ のデコメ絵文字

 

 

این روزا خیلی جدی و مداوم کارتن Ice Age (عصر یخبندان) نگاه میکنه هر چهار قسمتشُ از بس دیده 

 من سرسام گرفتم.パンダ のデコメ絵文字

گاهی عصرابا هم میریم قدمی میزنیم و بر میگردیم! گاهی هم اینقدر همدیگرو میجویم که یکیمون خسته شهハート のデコメ絵文字

بابایی این روزا خیلی حوصله نداره،خیلی خسته است ، نمیدونم از فصل بهاره یا چون کارش

زیاده؟! هر چی هست امیدوارم به زودی سر حال شه ハート のデコメ絵文字

 

خداوندا:

      دلم بسان قبله نماست

وقتی عقربه هایش به سمت ''تو" می ایستد

     آرام میشود ...1           

                                 アメリカン のデコメ絵文字アメリカン のデコメ絵文字アメリカン のデコメ絵文字アメリカン のデコメ絵文字アメリカン のデコメ絵文字アメリカン のデコメ絵文字

 

 

----------------------------------------

http://payizi65.blogfa.com/    -1 

پسندها (3)

نظرات (16)

بابا و مامان
22 اردیبهشت 93 1:30
عزیز دلم ارزو می کنم لحظه لحظه زندگیتون پر باشه از ارامش و شادی فدای نازنینم بشم من عزیز دلم ممنونم که برام نوشتید و روشنم کردید دوستت دارم عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون و عزیز ممنون که اینقدر به ما لطف داری شما سرور مایی
مامان مونس
22 اردیبهشت 93 5:11
عجب جای قشنگیه وای منم دلم میخواد
مامانی کسرا
پاسخ
منزل خودتونه
محبوبه مامان الینا
22 اردیبهشت 93 11:34
هوای دل ِ دوستمو ابری و گرفته نبینم هیچوقت عزیزم بخاطر هواست منم اینجوری میشم این روزا یه لحظه از بس شادم نمیدونم چطور تخلیه انرژی کنم دو دقیقه بعد حال ِ خودمو هم ندارم بهت پیشنهاد میدم کتاب بخونی چیزی که حالتو خوب کنه البته بی حوصلگی ِ این روزهای همسرتون هم بی تاثیر نیست انشاله زودتر رفع بشه عزیزم میبوسمتون
مامانی کسرا
پاسخ
كتاب هميشه به من خيلي كمك ميكرد! اما متاسفانه تازگيا هيچ كتابي باب سليقه ام پيدا نميكنم! اما از پيشنهاد تون ممنونم
محبوبه مامان الینا
22 اردیبهشت 93 11:36
راستی دوستم یه سوال؟ جسارتا این آدرسهایی که انتهای پستت مینویسی چه مفهومی دارن؟ البته ببخشیدا
مامانی کسرا
پاسخ
رفرنس مطالبيه كه از جاهاي ديگه بر ميدارم! مشخص نيست؟؟؟ بايد واضحتر بذارم پس!!!
مامانی رایان
22 اردیبهشت 93 13:43
عاشق این عکس مادر و پسری دوست داشتنی هستم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون عزیزم تو فیسبوکم گذاشتمش دیدیش؟
مامان فرح
22 اردیبهشت 93 14:09
سودابه جون چه عکس خوشکلي گذاشتي دلم هواتونو کرد هميشه به اميد فرداي بهتر زندگي کنيد همه چيز گذرا ست خستگيها خوشيها اميدوارم خستگيهاي بابا حامد هم هر چه زودتر تموم بشه چون وقتي کسرا غر غر و باباشم خسته باشد شرايط خيلي سخت ميشود
مامانی کسرا
پاسخ
اره واقعا سخت ميشه اينجور وقتا!!!!! اما توكل بر خدا ، خدا بزرگه
مامانی رایان
22 اردیبهشت 93 15:09
بعله که دیدم لایکشم کردم خانم خانما رایانم گاهی اوقات خیلی بد قلقی میکنه همسری هم گاهی بی حوصله میشه خودمم گاهی دچار روزمرگی میشم ... https://www.facebook.com/thesecret
مامانی کسرا
پاسخ
اره ديگه زندگي گاهي اينجوري ميگذره!!!
مهسا
22 اردیبهشت 93 18:09
وای چقدر قشنگه عکسه... گلهای لباست خیلی قشنگن.. به گلهای درخته هم شبیه هست... ایشالا که همیشه شاد باشید... سرحال باشید...
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم مرسی خانمی
✿مامان شقایق✿
23 اردیبهشت 93 9:00
سلام سودابه عزیزمممم امیدوارم این هوای ابری زودتر به هوای گرم و دچسب تغییر کنه تا حال شما هم بهتر بشه به به عجب منظره چه باری جالبی سرگرمی خوبیه دست باباتون درد نکنه
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي عزيزم
مريم
23 اردیبهشت 93 10:51
واي چي جاي قشنگيه عين اونايي كه تو تلوزيون نشون مي داد دوستم اميدوارم هميشه خوش باشين ولي تاب بازي كردن كسرا جلب بيد
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم خانمي
پدر و مادر آروین کوچولو
25 اردیبهشت 93 1:25
چه مناظر زیباییییییییییییی انگار تکه از بهشت یا یه تابلو اثر یک نقاش ماهر عکس مادر و پسری محشره قدر این روزهای زیبا و تکرار نشدنی رو بدونیدامیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد، آن كه دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد. روز پدر را با سبدی از گلهای یاس و نرگس تبریك می گم کسرا جون مااااااااااااهم پسر باهوش و بازیگوشم بزرگ مرد کوچکم روزت مباااااااااااااااااااااارک
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطف و مهربونیتون
بابا و مامان
25 اردیبهشت 93 12:18
زهرا مامان ایلیا جون
28 اردیبهشت 93 19:02
عجب عکس با حالی چه دخترت قشنگی از لحظه لحظه های لذت ببرین جای این این قشنگی اب و هواا به این خوبی لحظه های ناب و از دست ندیدن حیفه
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مامان لیانا
31 اردیبهشت 93 2:15
سودابه جون حال و هوای ابریه دلتو درک میکنم منم این روزا زیاد ابریم..به امید روزهای آفتابی رنگین کمانی..چه پله با حالی معلومه که وسیله سرگرم کننده خوبی برای کسرا جون هست دست بابا جون درد نکنه
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله حال همه مامانا همیشه بهاری باشه
عشق یعنی
1 خرداد 93 10:37
سلاااااااااااااام ممنونم که برام رمز و فرستادین خوشحالم که بازهم می تونم مطالب تون و بخونم و کسرا جون و ببینم
مامانی کسرا
پاسخ
قابل شما رو نداشت
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
3 خرداد 93 11:00
ووووووووووییییییییییی... چه خوشگله عکس ِ اولی...........
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد