کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پسرم کسرا

لابه لای روزایی که میانُ میرن

1393/1/15 3:42
نویسنده : مامانی کسرا
496 بازدید
اشتراک گذاری

 1177352599.gif

 

یکشنبه آفتابی داشتیم و زدیم بیرون

همون جای دنج همیشگی و بساط جوجه کباب

البته هوا همچنان سرد  ِ ، چیزی که بیشتر از سرما آدمُ اذیت میکنه باد!

اما خوب خونه هم نمیشه موند دیگه...

 

 

 حدودای سه برگشتیم خونه، بهش گفتم اگه دوس داری برو آب بازی کن

در حمام و باز کردم و دیدم...heart clipart graphics

 

 

والا من هنوز فلسفه دراز به دراز همه جا خوابیدن این فسقلی رو نفهمیدم که نفهمیدم!

یه نیم ساعتی خوابید و پاشد میوه خورد و شروع کرد به خرابکاریـــــــــی ای خدااااااheart clipart graphics

 

 

این بچه ما از آفتاپ پرست هم بدتره ،دوشنبه که از مهد برمیگشتیم هوا آفتابی بود ! تا خورشیدُ دید

کلا  همه لباسارو در آورد و وایستاد رو به آفتاب

 

 

بهش گفتم هفته دیگه داریم میریم ایران، خوشحاله اما هنوز باور نکرده!

همه رو یادش ، بهش گفتم وایسا میخوام یه عکس ازت بگیرم بفرستم واسه عمه هانیا

 

لب و لوچه اشُ تو رو خدااااااا

 

 

واسمون دعا کنید ، نمیدونم چرا یهو از پرواز ترسیده شدم!

شاید به خاطر خبرای این پرواز مالزیایی باشه!

بهر حال یکم دلهره دارم ،خدایا به امید تو 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
6 فروردین 93 3:32
سلا عزیزم خوبید الهی بگردمش پسر نازنین خسته بوده وخوابش برده قربونش برم عزیزم سودابه انشاله بسلامتی میاین وهمه چیز بخوبی پیش میره قشنگم
مامانی کسرا
پاسخ
قربونت برم مينا جون مهربونم واسمون دعا كن
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 فروردین 93 10:08
همیشه خوش باشید عزیزم الاهی من فدات شم اونجا چرا خوابیدیدوست دارم کسری جونم وای مامان راست راستی کسری جون سرما را حس نمی کنه عزیز دلم ترس به خودت راه نده ایشالاه به سلامتی میاید ایران عزیزم من موقعی که خیلی اضطراب می گیردم ایه الکرسی را همش می خونم خیلی اروم میشم دوستتون دارم و امیدوارم خیلی بهتون خوش بگذره
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي از راهنمايي قشنگ عزيزم حتما ميخونم
فریده
6 فروردین 93 13:05
لبش که اینجور کرده به نظرم می خواد بوس کنه . خیلی نازه ، خدا حفظش کنه . نگران پرواز نباش ، هیچ خبری نیست . به امید دیدار شما در ایران
مامانی کسرا
پاسخ
عزيزم ممنون از لطفت يه جا كه واينميسته مثل بچه بشر!!!! همش ورجك وروجك
عشق یعنی
7 فروردین 93 10:19
وای چه قدر خندیدم از خوابیدنش تو حمام الهیییییییی دارین میاین ایران انشالله که پرواز خوبی داشته باشین . منم ذوق کردم که شما می خواین بیاین
مامانی کسرا
پاسخ
عزيزم مرسي از محبتت
مهسا
7 فروردین 93 16:13
وای ی ی تو حموم خوابیده ه خوشحالم یه سری به وطن می زنید. ایشالا پرواز خوبی خواهید داشت. هواپیما مالزیایی که گم شد... منو یاد lost انداخت.
مامانی کسرا
پاسخ
آره فک کن مثل lost بشیم!!!!!!!!! چه هیجان انگیز منُ باش
مامان مونس
8 فروردین 93 0:31
ای جان افتاب پرست مامان.سودابه جان مردم از خنده آخه این چه وضعشه پسملیییییییییییییییییییییییییییی
مامانی کسرا
پاسخ
چی بگم والا
پسران من
8 فروردین 93 14:09
سال نو بر شما و گل پسری مبارک باشه
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون
مهسا
8 فروردین 93 17:37
خدا نکنه مثل lost بشید ایشالا به خوبی و خوشی می یایید ایران و خانواده هاتون می بینید و خیلی هم خوش می گذره.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفت
مامانی رایان
9 فروردین 93 3:33
این دو تا پسته آخریت برام آموزنده بود برداشتم این بود که یه جاهایی باید بچه رو راحت گذاشت دست از وسواس و بکن نکن برداشت . سفر خوبی داشته باشید
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفت كلا كه اگه من ميتونستم دست از سر كسرا بردارم بچه خيلي بهتر راحت تر بزرگ ميشد! اما از شوخي بگذريم اره همينه نبايد خيلي كاري به كارشون داشته باشيم
مامان مینا
11 فروردین 93 12:17
برا قند عسل سفرتون به سلامت و لحظات خوشی رو در کنار خانواده داشته باشید
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
فریده
18 فروردین 93 7:25
سلام کجایید؟ ایرانید. دلمون براتون تنگ شده . قرار نبود ایران که می آیی دیگه هیچ خبری ازتون نباشه . امیدوارم کنار خانواده حسابی بهتون خوش بگذره . یه بوس گنده واسه کسرا جون و یکی دیگه واسه مامانی کسرا
مامانی کسرا
پاسخ
فريده جون مهربون و عزيز ممنون از اينهمه لطف
شقایق
18 فروردین 93 14:58
سلام عزیزم امیدوارم ایران بهت خوش بگذره
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفت شقايق جان
فریده
19 فروردین 93 9:21
آخه من نمی دونم ، شما و کسرا جون توی خواب من چیکار می کنید.
مامانی کسرا
پاسخ
اي جاااانم قربون شما ، چه خوش سعادت بوديم ما
فریده
19 فروردین 93 13:44
آخه شما و کسرا جون توی خواب من چیکار می کنید؟ فکر کنم از دلتنگی هست.
مامانی کسرا
پاسخ
دل به دل راه داره خانم خانما
صبا خاله ی آیسا
24 فروردین 93 15:20
خیبی باحال بود الهی بگردم تو حموم خوابش برد چقد ژستش برای عکس باحاله عاشقتم
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم
مــآمــآنـے کـسـرے
29 فروردین 93 17:06
ای جونم کسرا وروجک عاشق اون عکسشم که گرفته خوابیده + عکس اخری
محبوبه مامان الینا
13 اردیبهشت 93 13:05
سلام به مامان ِ مهربون و گل پسر دوست داشتنی و آفتاب دوستش میشه افتخار دوستی بدین به ما؟
مامانی کسرا
پاسخ
با کمال میل
محبوبه مامان الینا
15 اردیبهشت 93 9:08
سلام عزیزممیشه لطفا به من هم رمز بدین خصوصیتو هم چک کن
مامانی کسرا
پاسخ
حتما در اولین فرصت میرسم خدمتتون
مريم
19 اردیبهشت 93 12:32
اخه ماماني كسرا ما گناهمون چيه وبلاگ نداريم ببخشيد عزيزم ولي چرا رمز دارش كردي حتي به كساني كه ايميلم دارند رمز نميديما هم دلمون واسه كسرا جونمون تنگ ميشه
مامانی کسرا
پاسخ
من واقعا شرمنده ام، اگه فیسبوک دارید و دوس دارید، آدرسشُ واسم بذارم براتون پیغام میذارم
پدر و مادر آروین کوچولو
19 اردیبهشت 93 16:50
سلام بروی ماه مامانیه دوست داشتنی و پسر ماااااااااااهم خدا روشکر که حالتون خوبه خدا بابا مهدیه گلتونو براتون نگه داره که وجودشون پر از نعمته عزیزم اگه میشه لطفا ماهم رمز می خوایم جدا چه آدمایی تو این کره خاکی پیدا میشه بهترین و زیباترین جوابی بود که میشد به اینجور افراد بیمار داد ایشاله خدا شفاشون بده پسر گلمو از طرفم ببووووووووووووسش مطمئنم خیلی زود با مهدش کنار می یاد
مريم
21 اردیبهشت 93 11:21
نه عزيزم من فقط ايميل دارم خواهش ميكنم
مامانی کسرا
پاسخ
خدای من تورو خدا گریه دیگه واسه چی؟ چشم چشم تسلیم اقا تسلیم، واسه شما استثنا ایمیل میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد