کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرای من بعد از شش ماه

1393/1/5 23:27
نویسنده : مامانی کسرا
354 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چند وقت بود داشتم فکر میکردم حالا که داریم میریم ایران در مورد کسرا توضیحاتی بدم،

در مورد علایقش، تغیراتش و عادتای جدیدش.

هم واسش یادگاری میمونه و هم بقیه بهتر میدونن چجوری تو این مدت کوتاه که ایران هست

باهاش رفتار کنن که هم بهش خوش بگذره و هم برمیگرده سوئد، مونیکا بشناستش!نیشخند

خوب از بداش شروع میکنم!

یه حرف بد میزنه، " بی ادب " فک میکنه این حرفُ میتونه به همه بگه

متاسفم به خاطر این موضوع!!!! اما باور کنید من بی تقصیرم

همیشه گفتم اینکار بی ادبیه ،نگفتم تو بی ادبی ، اما اون فقط کلمه روتکرار میکنه!

البته چند روز پیش ازش پرسیدم چرا میگی بی ادب گفت آخه "بیدی بی ادبه"

اسم یه کتابه "بیدی بی ادب" ...

موضوع دوم، دستشویی رفتنه، بذارید اینجوری بگم که اینجا کاملا طبیعیه که آقایون ایستاده

توالت کنن حتی جاهایی هم واسه این موضوع تعبیه شده اما خوب تو ایران این قضیه چندان

پذیرفته  نیست ، باید بگم کسرا گاهی اینکار و میکنه!

دیدید تعجب نکنید!

سر سفره نمیشینه غذا بخوره واسه همین باید پشت میز بشینیم و غذابخوریم.

خودش باید غذاشُ بخوره ، اصلا و ابدا دخالت نمیکنم چی خورد یا نخورد؟

اگه گرسنه باشه خودش میخوره!

به خاطر تنبلی غذا نمیخوره خیلی لاغر شده، اما من نمیتونم دنبالش باشم و بهش غذا بدم!

میز جمع شه از غذا خبری نیست!شرمنده عزیزم!زبان 

لباساشُ خودش میپوشه، هر چی که بخواد وهرجور که راحت باشه!

فقط باید گرم باشه ،

 چپ پوشید، برعکس پوشید، جوراب نپوشید و...اصلا مهم نیست فقط باید بهش

اجازه بدیم خودش بپوشه.

حتی کفشاشُ!

پس اصلا انتظار لباس شیک و مرتب از کسرا نداشته باشید و صد البته جایی

که فک کنم صاحبخونه میخواد واسم در مورد لباس بچه اظهار نظر کنه نخواهم رفت!niniweblog.com

 اوه اوه چه خط و نشونی میکشم من ، یکی بیاد منُ از پشت میکرفون بیاره پایینniniweblog.com

بعله عارضم خدمتتون که در ادامه شاهکارهای جوجه سه سال و هشت ماه و هفت روزه ما

به اینجا رسیدیم که اصلا مجبورش نمیکنم به کسی سلام کنه،

دست بده ،تشکر کنه و... الان وقتش نیست خودش به وقتش یاد میگیره!

جیغ و نق زیاد میزنه من خیلی توجه نمیکنم.

بهتر شما هم همین کارُ بکنید!

با عرض شرمندگی  اصلا میونه خوبی با بچه های کوچیکتر از خودش نداره، اصلا اصلا.niniweblog.com

و من ترجیح میدم جایی که بچه کوچیکتر از کسرا دارن نرم!

دوباره شروع کردم ببخشیدniniweblog.com

به لپ تاپ اجازه نداره دست بزنه ، بهتر این روال تو ایران هم ادامه داشته باشه!

یه فیلم یا برنامه رو ممکنه سه بار پشت سر هم ببینه! چون خودمم همینجورم

توجهی نمیکنم و راحتش میذارم

 یه عادت از نوزادیش داره ،گوششُ میگیره،موقع خواب و تلویزیون دیدن،

همیشگی نیست واسه همین منم توجه نمیکنم،اگه دیدید به روی خودتون نیارید!

هر شب مسواک میزنه،اگه نزنه نمیتونه کنار من بخوابه.

گاهی که حوصله نداره میره یواش تو اتاقش بی سرو صدا میخوابه و مسواک نمیزنه.niniweblog.com

 خودش هوای خودشُ داره، از پله بالا و پایین رفتن،دوچرخه سواری کردن و... بهتر خیلی بهش گیر ندیم.

اگه بخواد یه کاری واسش بکنم حتما باید اون کار انجام بشه وگرنه دیوانه ام میکنه!!!!

پس بهتره همون اول به حرفش گوش بدمniniweblog.com

به شما هم توصیه میکنم خیلی باهاش کل نندازید، کاری که به خودش ودیگران آسیب

نزنه آزاده که انجام بده !

در مجموع اگه حوصله اش سر نرفته باشه و بهش پیله نکنیم بچه خوبیه.

اما اصلا در بند قانون و باید و نباید نیست.

متاسفانه البته!

اینم به افتخار خودم با این موجودی که ادب کردم   niniweblog.com

 به امید دیدار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریده
6 فروردین 93 13:13
وای منو توی فکر بردی ، کسرا خیلی پسر خوبی هست ، خیلی محسنات داره ، تو واقعاً مامان خوبی هستی ، مگه پرهام چقدر از کسرا کوچکتر هست ولی هیچ کدوم از این کارها رو بلد نیست . امیدوارم ایران حسابی بهتون خوش بگذره . شیرازی هم بیا. خییییییییلی خوشحال می شم.
مامانی کسرا
پاسخ
بسي دلمان ميخواد اما چه كنيم كه وقتمان تنگ است از شما چه پنهون دوست داشتم به جاي تهران پرواز' بگيرم واسه شيراز اما turkisk بود خيلي گرون ميشد !!!! ديگه با ايران اير ميايم!
مامان آروین
3 اردیبهشت 93 13:22
وااااااااااای مامانی مردم از خنده نه به خاطر کارهای خوشگل عسلم بلکه برا قلم طنزی که داری ایشاله ایران بهتون خوش بگذره نمی دونم دارم اینو برات می نویسم برگشتید سوئد یا نه ولی اگه هنوز ایرانید ما شمال بابلسر در خدمتتونیم قربووووووووووووووون پسر ماهم من عاشق اینجور بچه ها و اینجور مامانا هستم یه عاااااااااااااالمه بوس ایشاله همیشه خوش باشید
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد