کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پسرم کسرا

نظرات (8)

شقایق
3 فروردین 93 10:12
فدای خنده هات ایشالا سالت پر از خنده و شادی باشه
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووون
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 فروردین 93 2:06
عزیز دلم خیلی قشنگه
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 فروردین 93 16:41
عززززیزم
مامانی کسرا
پاسخ
جونم
بهاره مامان ونداد
4 فروردین 93 19:21
ای جااااااااااااااانننننننننننننن چه خنده های خوشکلی انشالله تا همیشه خنده هات از ته دل باشه سال نو مبارک
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
نونا مامان رایان
5 فروردین 93 1:40
مرسی مامانی کسرا گلم ممنونم بهمون سر میزنی سال نو شما هم مبارک عزیزم بخاطر ف ی ل ت رینگ شما از معدود ببینده های ما هستید که خوشحالمون میکنید آخی ببخش اگه موقع کامنت گزاشتن اذیت میشید دوباره چک میکنم ستینگشو شاید بهتر شد. بازم ممنون
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم کاش سرورتُ عوض میکردی دیگه فیلتر نباشه، حیف وبلاگ قشنگتونه که بقیه نتونن ببینن نه من میخواستمبا موبایلم نظر بذارم واسه بار اول سخت بود بعد دیگه اینقدر راحت شدکه دوتا دوتا میذاشتم
فریده
5 فروردین 93 10:16
کسرا جون ، سودابه خانم گل و عزیز و آقا حامد عید نوروز و سال جدید رو بهتون تبریگ می گم و بهترین ها رو از خداوند واستون می خوام . همیشه شاد و خندان باشید.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون عزیزم، انشالله برای شما هم سالی باشه سرشار از سلامتی و عشق و محبت و برکت
عشق یعنی
7 فروردین 93 10:23
عزیزم سال نو تون مبارک . این شاله همشه کانون خانوادتون گرم گرم باشه
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي عزيزم
پرسيا
25 اردیبهشت 93 12:24
سلام خوبين ميشه به من رمز پست هاتون رو بدين اخه منم دارم سال ديگه ميام سوئد پست هاتونم خوندم خيلي جالب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد