کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

پسرم کسرا

آغاز بهار نود و سه

1393/1/3 23:35
نویسنده : مامانی کسرا
445 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ایام به کامتون،سال نوتون مبارک ،امیدوارم سال نو پر باشه از لحظه های شیرین

و به یادموندی برای همه شما عزیزان.

این اولین سال تحویل ما در سوئد بود цветочек

воздушный шарикاز همه بیشتر خوشبحال کسرا بود که عیدی گرفت воздушный шарик

 

 

با مونیکا صحبت کردم در مورد سال نو، گفتم اگه دوس داشته باشید میتونم 

یه سفره ساده بندازم که مونیکا خیلی استقبال کرد و جمعه یه سفره هفت سین

کوچیک تو مهد واسه بچه ها انداختم.

 

зеленая феяکسرا و مامانی در حال چیدن سفرهзеленая фея

 

 

пиксельная анимация خانمی که رو به رو ایستاده و داره واسه بچه ها توضیح میده مونیکاست خانم سمت

راستی هم مولین  ِ که خیلی مهربون و دوس داشتنیه пиксельная анимация

 

 

 

рыбаاینم فسقلی بند انگشتی ،که خیلی احساس مالکیت نسبت به سفره هفت سین داشتрыба

 نمیذاشت بچه ها دست بزنن قهقهه

 

 

مونیکا خیلی از این کار خوشش اومدمنُ بغل کرد، تشکر کرد.

واسه همه پدر و مادرا هم تعریف کرد که امروز تو مهد این مراسمُ داشتیم  و امروز روز اول سال نومون بوده

و خلاصه الان من احساس میکنم رسالت فرهنگی خودمُ به بهترین نحوه ممکن به انجام رسوندم.قهقهه

اما از شوخی بگذریم ،

خودم بیشتر از اونا خوشحالم،خوشحال از اینکه  تونستم نشون بدم که ایران

یه کشور به درد نخور ، عقب مونده جهان سوم نیست .

خوب حالا یه سری مشکلات تو کشورمون داریم ، خیلی مسائلُ منم به عنوان یه ایرانی دوست ندارم

اما کشور کثیف و خطرناکی نیست ، کاملا قابل زندگی کردنه،خیلی هم عالیـــــــــــــــــه!

به قول مونیکا واسه خیلی ها امکان مسافرت به ایران حالا به هر دلیلی نیست،اینجوری یاد میگیرن 

 و میبینن که مردم اون کشور به چه مسائلی اهمیت میدن و چجوری فکر میکنن!

از استدلالش خوشم اومد!

دیدین مونیکا رو؟

 زن خیلی باحالیه، پنجاه سال بیشتر داره ، انگلیسی رو خیلی عالی حرف میزنه و نصف دنیا رو دیده!

ازش پرسیدم میتونم عکسشُ بذارم تو وبلاگ(اینجا واسه استفاده از عکس اشخاص باید اجازه بگیرید)

گفت موهام نامرتب بودن!خجالتگفتم نه بابا ، عب نداره خوبه،گفت باشه بذار.

 

واسه خودمونم تو خونه یه هفت سین کوچیک انداختیم ، سبزه بلنده رو من کاشتم،

اونکه شبیه اسبه رو هم بابایی !

دوتاش خوب شده

انشالله که سال خوبی هم باشه واسه همهкотенок

 

 

 

 خداوندا به دستانم قدرت بده، به قلبم ایمان و به باورم ارزش .

دوستون دارم مواظب خودتون و مهربونیاتون باشیدheart clipart graphics

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شقایق
3 فروردین 93 10:17
سلام گلم سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشید پر از لحظه های ناب و پر از رنگهای شاد سودابه جون دستت درد نکنه عجب سفره ای انداختی عاشق ایینه و شمعدونتون شدم سفره توی مهد چقدر جالب بوده فدات شم وای من اصلا مونیکا رو اینجوری تجسم نمیکردم فدای گل پسرم عیدیشم مبارکش باشه عکس 3 نفرتون خیلی زیباست ماشالا ایشالا همیشه دور هم باشید و شاد
مامانی کسرا
پاسخ
قربونت برم عزیزم شما لطف داری جدی؟فک میکردی مونیکاچه شکلی باشی؟
پریسا مامان کیان
3 فروردین 93 14:06
سلاااااااااااااااااااااااام سفره هفت سین تو مهد کسرا عالی بود. خیلی خیلی باحالی سودابه جوون. کلا به داشتن خواهرشوهری مثل تو به خودم میبالم. دوست دارم کیان وقتی بزرگ شد وبلاگ کسرایی رو بخونه و با کارایی که تو میکنی خودش بیشتر بشناسدت. مطمئنم عاشق عمه اش میشه و بهش افتخار میکنه. خوشحالم که شروع سال نوی ِ خیلی خوبی داشتین.
مامانی کسرا
پاسخ
وااااااااااااای عزیزم مرسی لطف داری شما حالا نه دیگه اینقدر
مهسا
3 فروردین 93 14:13
مثل همیشه تحت تاثیر قرار گرفتم.. عیدتون مبارک.. خیلی خوشحال شدم .. که شما توضیح دادید و اونا هم با کمال میل گوش کردند. آفرین به شما ا ا آفرین به مونیکا خانم.
مامانی کسرا
پاسخ
قریون شما
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 فروردین 93 2:11
سلام عزیزم عکسها خیلی جالب بود پر از عشق و محبت عزیز دلم خیلی بهت افتخار می کنم و ممنونم به عنوان یه هموطن که فرهنگمون را نشون خارجیها دادید لحظات زندگی قشنگتون پر باشه از عشق و مهربونی
مامانی کسرا
پاسخ
قربون هم وطنای مهربونی مثل شما ممنون از دعای قشنگت
مامان نونا
4 فروردین 93 5:01
سال نو مبارک امیدوارم سال جدید ساله شادی و سلامتی براتون باشه قربونه کسرا کوچولوعکس خانوادگیتون زیباست
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 فروردین 93 16:47
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک انشالله که سالی سراسر شادی و خوشی داشته باشین ای جانم چه خوب کاری کردی که رسم ما ایرانی هااا رو نشون دادی وااای چقدر مربی هاای جالب و با حالی چه جالب تنها چیزی که گفت این بود که موهام مرتب نبود ... عزیزم کسرا جون که احساس مالکیت میکرد نازززززی عزیزم رمز و هم خصوصی و هم تلگراف کردم برات ببخشید مجبور بودم....
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم قربونت برم من، لطف داری شما عب نداره میام میخونم حتما
مامان مینا
5 فروردین 93 0:18
عزیزم سال نو مبارک ایشالا سالی پر از موفقیت و سلامتی باشه براتون عزیزم کسرا جونسودابه جون خیلی کار قشنگی بود هفت سین تو مهدکودک من فکر کردم نوروز ایران هستید
مامانی کسرا
پاسخ
نه عزیزم انشالله سیزده بدر در خدمت دوستان هستیم البته اگه هواپیمامون نره دنبال اون هواپیمای مالزی و...
فریده
5 فروردین 93 10:27
سال نو مبارک ، چقدر کار زیبایی کردی . کلاً همیشه کارات درسته . بیستِ بیست . خدا پدر جمشید خان هم بیامرزه که این رسم زیبا رو برای ما به یادگار گذاشت و گرنه الان هیچی نداشتیم که باهاش پز بدهیم . هر جا هستی سالم ، سلامت و خندان باشید.
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم ممنون از لطفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد