کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

پسرم کسرا

اولین چهارشنبه سوری ما سه نفر

1392/12/29 0:21
نویسنده : مامانی کسرا
656 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری

              افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم

                              زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم 1

                                                          

امیدوارم چهارشنبه سوری بهتون خوش گذشته باشه،

به ما هم جای شما خالی بد نگذشت

جشن بزرگی بود که با رقص لری شروع شد و با صدای اندی تموم شد

من و کسرا از روی آتیش با هم پریدیم و شعر خوندیم

زردی من از تو سرخی تو از من...

گوشی رو سایلنت کردم و گذاشتم تو جیبم و هیچ عکســــــــــــــــــــی نگرفتم ،بالا پایین پریدیم

و خوندیم و جیغ زدیم و رقصیدیم،به همین سادگی خوش گذرونیدم.

هوا هم بهاری بود و عالی، البته میدونین که بهار ما ۵ درجه و ۶ درجه است دیگه.در حد بضاعتمون.

اندی میگفت واسه ما لس آنجلسیا اینجا خیلی سرده هاااااااااااا،

گفتیم برووووو بابااااااا ما الان گرما زده میشیم خنده

کسرا هم خوب بود البته نشد که خیلی بازی کنه، چون تو راه خواب رفت ،گذاشتمش تو کالسکه

از صدای آتیش بازی بیدار شد اما چون کسل بود تو همون کالسکه نشست و بیسکوئیت و

آبمیوه خورد.

اینم تنها عکس موجود از وروجک ما در شب چهارشنبه سوری که بابایی ناغافل گرفته! 

 

 

 

و چه ساده به لبخندی دلخوش میشویم به زیبایی دنیا .

همیشه روزاتون پر باشه از شادی و خنده.

خدایا شکرت

 

 

------------------------------

1 _ http://www.beytoote.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان میلاد
28 اسفند 92 15:20
مرسی از دعای قشنگت عزیزم.حتما لحظه ی سال تحویل به یادتون هستم و خیلی دعاتون میکنم علل خصوص واسه کسرای گلم.انشاله که به همه ی اهدافتون در این سال برسید و هر آرزویی دارید برآورده بشه دوستون دارم خیلی زیاد و میبوسمت
مامانی کسرا
پاسخ
خدا بهممون کمک کنه تا از پس این بالا و پایینای زندگی بر بیایم آخ آخ آخر سال و حساب کتابا ،کار شما این روزا از همه بیشتره امیدوارم محکم و قوی راست و ریسش کنی و بری تعطیلات حالشُ ببری
فریده
5 فروردین 93 10:32
خوشحالم که بهتون خوش گذشته ، همیشه به شادی و لبخند.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم
نويسنده : مامان كژال
18 اردیبهشت 93 9:27
سلام دوست خوبم شما يكي از دوستان وبلاگي دخترم ژينو هستين و هميشه به وبلاگ شما سر مي زدم و خوشحال بودم كه شما در آن كشور غريب همچنان شاد و سر حال مي بينم و از كارهاي كسرا جون حسابي ذوق مي كردم و دوستش دارم و هميشه به شما سر مي زدم تا شايد عكس جديد كسرا جون را گذاشته باشي . دوست خوبم از موقعي كه رمز گذاشتي نتونستم روي ماه كسرا جون را ببينم . اگه مي شه رمز ورودتون را به منم بديد . ممنون مي شم . به وبلاگ دخترم هم سر بزنيد روي ماه كسرا جون را ببوسيد .
مامانی کسرا
پاسخ
من خیلی خوشحالم عزیزانی مثل شما همیشه به وبلاگ ما سر میزدن و ممنون از لطفتون همین اول یه توضیح کوچیک بدم که ماهمیشه هم سرحال نیستیممثل الان!!!!کاملا بیحوصله و خسته! به دو دلیل کسرا مریض شده و هوا ابریه! اما از این بحثا بگذریم، شما چرا زودتر افتخار آشناییتونُ به ما ندادی؟؟؟؟؟ با همه این حرفها ،چشم میرسم خدمتتون
نويسنده : مامان كژال
20 اردیبهشت 93 9:35
عزيزم نگران نباش انشالله كسرا جون حالش خوب مي شه . من از همون اوايل كه وبلاگ را براي ژينو درست كردم شما را لينك كردم و چند بار هم براي شما پيغام گذاشتم و شما هم جواب دادين . اما الان بدليل رمزتون نتونستم روي ماه كسرا جون را ببينم . خانمي فكر نكن كه شما فقط دور هستيد ما هم توي جزيره كيش دور از شهر خودمون زندگي مي كنيم و باور كن سالي يكبار بار هم به شهرمون به خاطر موقعيت كاريمون نمي تونيم بريم . پس بدون تنها شما نيستيد كه تنهاييت ، خدا هميشه هست و هميشه در كنارت است . دوستتون دارم خيلي مواظب كسرا جون باش .
مامانی کسرا
پاسخ
جدا؟ماقبلا همدیگرو میشناختیم؟ حافظه ام خیلی ضعیف شده ممنون از لطفتون،انشالله همیشه خوب و موفق باشید هر جای ایران که هستید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد