کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پسرم کسرا

روزای کسرای من...

1392/12/26 20:29
نویسنده : مامانی کسرا
628 بازدید
اشتراک گذاری

poesenhond19.gif

 

 سلام ، خوبید؟اوضاع روبه راهه؟

کوزت بودن من که تقریبا تموم شده !!!! خونه رو خلوت کردم،یکی دوتا میز

انداختم بیرون و یه عالمه لباس و ظرف.

احساس میکنم خونه بزرگتر شده و جا دار ترчудик

лапаاینم این وروجک شیطون که تو این هیر و بیر واسه خودش سرگرمه.лапа

 

зонтقبلنا مدل تلویزیون دیدنش نکته بود جدیدنا مدل نشستن و بازی کردنش.зонт

ангелочекدورت بگردم الهیангелочек

 

الکساندر و مامانشم امروز اومدن پیشمون، خوب بود خیلی خوش گذشت.

کلی با لوئیزا مامان الکساندر حرف زدیم ،از سیاست و فمینیست گرفته تا

قانون و مذهب و فرهنگ و...

الکساندر و کسرا هم گاهی خوب بودن و میخندیدن و گاهی ...

چند روز پیش که کسرا با بداخلاقی و گریه رفت مهد خیلی نگرانش شدم، زنگ زدم مونیکا حالشُ بپرسم

گفت خوبه اما میدونی تازگیا یه پسر به اسم سَک (Sak) سه ساله شده و اومده طبقه

بالا که خیلی با الکساندر جور شده و خوب زبان مشترک هم خیلی به این دوستی کمک کرده و

من باید این سه تا بچه رو مدیریت کنم چون با هم سازگار نیستن...

خیلی خیلی نگران کسرا شدم ، امروز وقتی با لوئیزا موضوع رو در میون گذاشتم گفت

آره سَک زمانیکه الکساندر طبقه پایین بود با هم دوس بودن،یه دوستی دیرینه.

چقدر حس بدی تو کسرا به وجود اومده با این آقای دوست جدید....

یه شکست بد، یه پسر بچه که با  بلد بودن زبان سوئدی، دوستشُ ازش گرفته، دوباره

از یکی خوشش اومد و از دستش داد، من که واقعا نمیدونم چند بار دیگه کسرا باید این حس از

دست دادنُ تجربه کنه!!!کاش از حکمت خدا سر در میآرودممتفکر

صبح از خواب بیدار شده میگه "مامان سوار هواپیما شیم بریم اونجا که خونه کمد داره، رخت خواب داره..."

گفتم باشه مامانم ،میریم، زود میریم...Crying, tears streaming down (71)

 

 

قربون خنده هات برم مامانم،قربون چشات برم من.

قربون اون نگاهت عشقم.

دوست دارم به اندازه تمام دنیا عزیزدلم، مواظب خودت باش نفسمзаяц

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
26 اسفند 92 2:32
سلام دوست ِ عزیزم دارم میرم سفر و نمی تونم روز عید بیام پیشت... پس پیشاپیش این عید رو بهت تبریک میگم، صمیمانه... http://upload7.ir/imgs/2014-03/29078938609595852919.jpg
مامانی کسرا
پاسخ
چه عیدی قشنگی مرسی عزیزم همیشه خوب و خوش باشی و سفر بیخطر
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 اسفند 92 3:34
ای جانم عزیزم به خدا شرمنده این اخر سال انقدر سرم شلوغه که نگو از تمیز کاری خونه بگیر تا خرید و ارایشگاه خودمو و ایلیا و ..چند وقته حتی فرصت نکردم به روز شم شرمنده گلم سال نو شما هم مبارک باشه امیدوارم خیلی سالی خوبی باشه براتون و برای کسرای عزیزم و ان شالله که یه رفیق فابریک پیدا کنه تا تو مهد حس بهتری داشته باشه الهی فداش عزیز دل خاله
مامانی کسرا
پاسخ
قصدمون گله نبود، دلمون واستون تنگ شده بود انشالله واسش دعا کنید
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 اسفند 92 9:23
الهی بمیرم دوست دارم عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ،انشالله سالهای سال زنده باشی و واسه ما دعا کنی
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 اسفند 92 9:24
خسته نباشی عزیزم ارزو می کنم سالی پر از شادی و سلامتی پیش رو داشته باشید
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی مهربونم همچنین برای شما
مهسا
26 اسفند 92 13:09
ماامن الکساندر؟؟ مامان الکساندر... فکرکنم اشکال تایپی بود.
مامانی کسرا
پاسخ
آره دیر وقت شب با یه عالمه گریه داشتم مینوشتم غلط و غلوط زیاد داره!!!! معمولا حامد میخونه تصحیح میکنه ،دیشب خواب بود
مهسا
26 اسفند 92 13:11
چقدر بد... دوستش رو از دست می ده.. اما همین چیزا باعث می شه... از همین حالا خیلی چیزا رو تو زندگی تجربه کنه و بفهمه... سوار هواپیما...ای جونم م م م
مامانی کسرا
پاسخ
آره خودمم یکمم نگرانش شدم، امیدوارم تاثیر مثبتش بیشتر از منفیش باشه
شقایق
26 اسفند 92 13:57
اخی عزیزممممم کسرا کوچولوی ما ایشالا زودتر 12 فروردین برسه و پسر ما بیاد با کمد و رختخواب بازی کنه فداش بشم بانمکه
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم ممنون از لطفت
شقایق
26 اسفند 92 14:00
عزیزم پیشاپیش نوروزتون مبارک امیدوارم سال نو براتون پر از ارامش و سلامتی باشه شما هم برای ما دعا کنید بدون شک خدا ندای قلب مهربون شما رو بی جواب نمیذاره
مامانی کسرا
پاسخ
اگه خدا قبول کنه با کمال میل
شقایق
26 اسفند 92 14:01
سودابه جون حال مامان گلتون چطوره بهترن ؟ ایشالا در پناه خدا باشن
مامانی کسرا
پاسخ
آره عزیزم شکر خدا بهترن، ممنون از احوالپرسیت
الهام
26 اسفند 92 18:23
سلام عزیزم خوبی؟ من تو مدرسه مامان ها وبلاگ کسرا جون رو دیدم ماشالله هزار ماشالله به گل پسرت خدا برات حفظش کنه منم منتظر تولد دخترم باران هستم 12روز دیگه دنیا میاد انشالله امیدوارم سال خوبی در کنار همسر و پسرت داشته باشی
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون خیلی خیلی از آشناییتون خوشحال شدم، انشالله با یه دنیا شادی و نشاط و سلامتی دختر گلتون به دنیا بیاد
مامان آروین-مریم
27 اسفند 92 14:56
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم ! چهارشنبه سوریت مبارک
مامانی کسرا
پاسخ
بسیار زیباااااااااااااااا ممنون از لطفتون ما همیشه بهتون سر میزنیم اما به اون یکی سایته. گاهی نظر میذارم گاهی نه، تنبلی ما را بر ما ببخشید
نایریکا
27 اسفند 92 22:42
یه سلام اکتیو به شما و کسرا جون!!!سال نو رو پیش پیش بهتون تیریک میگم...من هر شب به وبلاگ کسرا سر می زنم اصلا دوسش دارم شدید!!!خدا حفظش کنه براتون،شما هم خسته نباشید مامانی جون!
مامانی کسرا
پاسخ
به به یه دوست جدید و بی نام و نشون از آشناییوت خوشحال شدیم، موفق و شاد و باشید پ.ن:بی نام و نشان ینی دوستانی که وبلاگ ندارن تا ما هم باهاشون آشنا شیم
مامان لیانا
28 اسفند 92 3:23
عزیزم خسته خونه تکونی نباشی..سال نو پیشاپیش مبارک انشالا سالیان سال شاد و خوشبخت در کنار هم نوروز جشن بگیرید..نگران نباش عززم زندگی برای انسانها از بدو تولد پر از تجربه اس اتفاقا این برای کسرا شکست نیست یک تجربه خیلی خوبه که بدونه هیچ چیزی تو دنیا ابدی و ماندگار نیست همچنین سعی میکنه دامنه دوستیهاشو گسترش بده..انشالا سفر خوبی داشته باشید پر از خاطرات خوب و رنگی
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین واسه شما،ممنون از نظر پر مهر و محبتتون
مامان میلاد
28 اسفند 92 9:12
سلام عزیزم.مرسی از لطفی که به من داری.احتمالا طی روزهای عید نتونم بهتون سر بزنم پس پیشاپیش عید رو به شما دوست خوبم و کسرای عزیز و همسر گرامیتون تبریک میگم ایشالا سال خوبی توام با شادی و خوشبختی داشته باشید.خوشحال میشم تشریف بیارید و در خدمتتان باشم و شما را از نزدیک ببینم.
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم انشالله همیشه خوب و خوش باشی محبوبه جان تمام روزای زندگیت ،تک تک ثانیه هات، پر باشه از سلامتی و شادی و خوشبختی انشالله این ووروجکا هم زود بزرگ شن و دست از آزار و اذیت ما بر دارن موفق و شاد و پیروز باشی عزیزم موقع سال تحویل واسه کسرای منم خیلی دعا کن دعا کن خدا بهش آرامش قلب بده و کمکش کنه از پس این مرحله بر بیاد خدا به همه کمک کنه پیشاپیش سال نو شما هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد