کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

روزگارمان

1392/12/11 1:53
نویسنده : مامانی کسرا
676 بازدید
اشتراک گذاری

 

"چیزی نزدیک به 30 روز دیگه کنارمونین بی صبرانه منتظر اون لحظه ایم...قلب"

وقتی این نظر شیرین جونُ خوندم یه لحظه جا خوردم!!

خوشحال شدم ، یادآوری ِقشنگی بود،مچکرم.چشمک

خیلی وقته نرسیدم بیام اینجا و بنویسم از شیطونیای این وروجک،از نق نقایی که

تمومی نداره و روزهایی که تلخ و شیرین به سرعت میگذرن و به خاطره ها تبدیل میشن!

هفت ماه از سه سالگیشُ در حال پشت سر میذاره که پر از انرژیه،پر از هیاهو.

کلا یه بچه شلوغ و پر سر و صداست.

 خدا حفظش کنه،خدا همه بچه ها رو واسه پدر مادراشون نگه داره.

دائم داره بالا و پایین میپره و ورجه وروجه میکنه، بلند بلند با خودش حرف میزنه و داستان میسازه.

در جواب جینگیلی جینگیلی قناری ،میگه: اَ که هی...

 + شاعر میگه؟

_ یه پسر دارم شاه نداره ....

                                                                                  

امروز دیدم روی پیراهنشُ فشار میده، بعد دستاشُ باز میکنه میگه ،به سوی بیکران و فراتر از آن....

مثلا باز لایتیره و دکمه باز شدن بالاشُ میزنه و پرواز میکنه .

همون جنابی که اون بالا بر سر در منزل ما تشریف دارن!

یکی از شخصیت های داستان اسباب بازیاست، کسرا عاشقش شده، بهش قول دادم واسه تولدش بخرم.

 

 

اینجاهم غرق دیدن همین کارتونه

اصلا در این عالم نیست

حالا صد بار دیده هااااا.

 

 

بیشترین ساعات روزشُ تو مهد کودک میگذرونه،گاهی با خنده میره و گاهی با نق.

کلاس زبان و مدرسه خیلی از وقتمُ میگیره و داره کم کم خسته ام میکنه،

در کل احساس میکنم سه تایی به این مسافرت ایران احتیاج داریم،

امیدوارم همه چی خوب پیش بره،سری قبل که...

بگذریم!

اتفاق قابل ذکری این روزا نیافتاده که بخوام بنویسم ،یکی دو باری پیش اومد که مهمون داشتیم.

یه بارم با بچه ها دور هم رفتیم بیرون

به تفریحات سالم،

در مجموع خوشحالم که به خیر و سلامتی گذشته و مشکل خاصی نبوده.

 

پروردگارا

 پناهم باش تا مظلوم روزگار نباشم.

کنارم بمان تا که بی کس روزگار نگردم .

 مهربانم بمان تا به دنبال روزگار نامهربان نباشم...1

 

خدایا شکر     

   

 

-----------------------------

1 - http://beheshteshoma.persianblog.ir/

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ساینا
10 اسفند 92 7:33
عزیزم منم این هر روز به خودم یاد اوری میکنم و کلی برا عید انرژیم بیشتر میشه.. خداییش کارتون قشنگیه تمام قسمت هاش دیدم .اگه اینجا گیرم بیاد حتما برا کسرا جونم میخرم. مونده بودم عیدی چی بهش بدم
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم مرسی لطف میکنی
فریده
10 اسفند 92 7:53
پسر بچه ها پر از شور و هیجان هستند و کسرا این هیجان رو چندین برابر داره . در کنار اینکه به این زودی ها هم بزرگ نمی شن . پسر خواهرم الان 18 ساله هست و تازه یه ساله که این هیجانش کم شده ، حالا دیشب می گه من اصلاً شیطنت نداشتم . داشتم شاخ در می آوردم خدا رو شکر می کنم که فیلم و عکساش هست . چقدر خوشحال شدم که به ایران می آید . امیدوارم که بهتون حسابی خوش بگذره .
مامانی کسرا
پاسخ
خوب شد بهم یادآوری کردی حتما حتما ازش فیلم میگیرم که بعدا مدرک داشته باشم من فقط وقتایی که ساکته ازش فیلم میگیرم
مامان لیانا
10 اسفند 92 13:12
انشالا همیشه شاد و پر از شور زندگی باشی کسرا جوووون
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خاله جون
شقایق
10 اسفند 92 18:22
سلام عزیزم خدا را شکر که خوبید کم کم داشتم نگرانتون میشدم پست و که دیدم کلی ذوق کردم عزیزمممم ایرانم بی صبرانه شما رو فریاد میزنه وقتی میای ایران یه حس نزدیک بودن بهت بهم دست میده خوشبحال مامان جون وعمهها که شما رو میبین و کسرا جیگر و در اغوش میگیرن منم دلم میخواد این وروجکو بچلونم تو بغلممممم این روزا تنها چیزی که آوینا رو مشغول میکنه و یک لقمه غذا میخوره دیدن روی ماه اقا کسراست منم کلی دعا بجونت میکنم دوست دارم بیشتر از همیشه
مامانی کسرا
پاسخ
عزیز دلم قربون اون ملوسک برم من لقمه لقمه ها نوش جونت عزیزم منم دل میخواد یه روز پیش بیاد همه دوستای عزیزمُ ببینم مخصوصا آوینای عزیزمُ ببوسش از طرف من
مامان ایمان
10 اسفند 92 23:47
عزیزمممممممممم چه عکس نازیییییییی قربونش بشممممم من مامانی جون چه شعر قشنگی به پسرتون سرودی ببوسشششششششش کسرا جونو
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی گلم ممنون از مهربونیتون
مهسا
11 اسفند 92 16:07
وای ی ی ی می یایی ایران... چه خوب..خانواده رو می بینی...حتما خیلی خوش می گذره... من که 2روزه اینجام دلم واسه مامانم تنگ شده... ایشالا همه چی به خوبی پیش می ره.
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم رسیدن بخیر،انشالله به سلامتی اوایلش یکم سخته اما کم کم عادت میکنی مواظب خودت باش
مامان مینا
11 اسفند 92 22:38
عزیزم کسرا جونم ایشالا سفر خوبی داشته باشید و خوش بگذره
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیز دلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 اسفند 92 6:17
سلام دوست جووونی چقدر دلم براتون تنگ شده بود خوبی کسرا جوون خوبه من قربون شلوغ کاری هاش و خیال پردازی هاااش واای مثل ایلیا میخ شده داری تی وی میبینه قربونش برم من
مامانی کسرا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان مونس
12 اسفند 92 10:54
ای جان پسری غرق دیدن کارتونه من نفهمیدم کدوم کارتون میگید جدیده؟
مامانی کسرا
پاسخ
نه عزیزم انیمیشن up و داستان اسباب بازیها!
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
12 اسفند 92 13:52
سلام عزیزم خوبید الهی فدای این پسر برم من جینگلی جینگلی قناری ....واای ثمینم عاشق این کارتن آپ هست وهمیشه طرفدارشه وبه قول شما با وجودی که هزار بارم دیده اما بازم محو تماشاشه خوب خداروشکر که همهچیز خوبه وخیلی خوبتر اینکه دارید میاین ایران خداکنه گذرتون به سمت ما هم بیوفته ودرخدمتتون باشیم واز نزدیک ببینمتون
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم،من از خدامه همه رو ببینم
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 اسفند 92 11:24
مامانی کسرا
پاسخ
قربون شما با اين همه مهربوني
مامان نسترن
15 اسفند 92 9:40
چنین گفت زرتشت: ” که سوزانید بدی را درآتش ، تا ز آتش برون آید نیکی” پس تو نیز چنین کن دوست گلم پیشاپیش آخرین 4شنبه سال رو با شادی بگذرونی
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي عزيزم ممنون از شعر قشنگي كه نوشتي
عشق یعنی
15 اسفند 92 10:11
سلام خوبی ؟ دلم حسابی براتون تنگ شده بود. خیلی خوب میشه بیاین ایران . این ورزها ایران حال و هوای عید و شدیدا به خودش گرفته . جاتون واقعا خالی. اول آدرس وب تو اشتباه وارد کردم پیغام اومد که حذف شده. داشتم هنگ می کردم . که متوجه شدم اشتباه اومدم. بعد که دوباره باز شد کلییی ذوووووووووق کردم
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم ممنون که همراه مایی
sibrank
16 اسفند 92 8:43
با سلام بهترین و کاملترین سامانه ی افزایش بازدید در ایران دارای امکانات پاپ آپ بازدید خود را به صورت رایگان همراه با جوایز نقدی افزایش دهید www.sibrank.ir
پرسيا
26 اردیبهشت 93 14:09
بعدم به خاطر چندتا ادم حسود كه نبايد وبو رمز دار كنيد من خودم كلي از اين ادما ديدم و ضرباتشون بهم خورده ولي من جوابشونو ندادم و نظرشون رو پاك كردم اصلا نيازي نيست بهشون جواب بدين هرچي ميخوان بگن به حرفه گربه سياه كه بارون نمياد ولي من كلا بچه دوس دارم كلي از همين وبلاگ هاي مامانا هست كه من بهشون سر ميزنم اولين وبي هم كه خوندم ارين و ماماني و ارتين بود داشتم دنبال مطلب راجب سوئد ميگشتم كه سفرنامه شون برام اومد رفتم كل وبشون يعني هفت سالي كه از به دنيا اومدن اولين پسرشون بود رو خوندم خيلييييييي خوب بود من دوس دارم از بچه ها و كارا و خاطراتشون بدونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد