کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

خاطره

1392/11/14 23:19
نویسنده : مامانی کسرا
636 بازدید
اشتراک گذاری

 

divider-165.gif

الان رفتم دنبالش، لوئیس اومده میگه الکساندر یه سری کلمات فارسی میگه!!!!!!niniweblog.com

گفتم من این بچه رو آوردم اینجا سوئدی یاد بگیره شماها دارین همه کم کم فارسی یادمیگیرناااااااخنده

امروز تو کلاس سوئدیمون چندتا تصویر بهمون دادن و گفتن درموردشون بنویسید

حدس بزنید اسمشون چیه؟چند سالشون و .....

یکی از همکلاسیام واسه یکی از تصاویر نوشته بود

اسمش علی ، اهل ایران ِ، تهران زندگی میکنه مدیر یه بار ِ !!!!!

من ازخنده اون وسط پهن شدم،

آدم میمونه چی بگه!؟ بابا الکل تو کشور ما کلا ممنوعه دیگه چه برسه طرف بار داشته باشهقهقهه

مردم چی فکر میکنم به خدااااا

وروجک بند انگشتی رو ببینید 

 

 

خدایا شکرت ممنونم

                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

پریسا مامان کیان
14 بهمن 92 20:22
سلااااااام. اول فکر کردم تو کلاسِ کسرا اینا یکی از بچه ها این مطلب رو نوشته.کلی تعجب کردم گفتم کسرایی چه خوب به اینا فارسی یاد داده دوباره که خوندم متوجه شدم. فکر کنم این مطلبت چند تا اشتباهِ لُپی داره. کسرایییییییییییییی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامانی کسرا
پاسخ
جدی!؟ تند تند نوشتم برم بخونم ببینم مشکلش کجاست!
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 بهمن 92 22:46
قربون تو وروجک
مامانی کسرا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان برديا
14 بهمن 92 22:59
خدامرگم فك كن
مامانی کسرا
پاسخ
خدا نکنه
مهسا
14 بهمن 92 23:39
چه با مزه... ببین چه تصوراتی دارند از ایران دیگه خبر ندارند که....
مامانی کسرا
پاسخ
واقعا...
مامان راضیه
14 بهمن 92 23:45
چه باحالا چه جالب فکر میکرده در مورد ایران نمی دونه اگه اینجا بود چند سال حبس داشت همین حرفش
Hanieh
15 بهمن 92 3:30
قربونت برم که دوست پیدا کردی
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عمه جون
فریده
15 بهمن 92 9:36
کسرا رو باید به عنوان سفیر زبان فارسی به تمام کشورها اعزام کرد . مطمئناً ادامه دهنده راه فردوسی می شه .
مامانی کسرا
پاسخ
خیلی باحال بود، سفیر زبان فارسی
مامان آروین-مریم
15 بهمن 92 13:04
دارن از بچت بیگاری میکشن و زبان فارسی ازش یاد میگیرن ، حتما در مقابل این کارش میتونین درآمد خوبی هم داشته باشین خیلی خوشم اومد ، حالا خوبه زبان فارسی با لهجه کرمونی باشه ، چی میشه دیگه کسرا جونی رو دوست دارم چون هم شیطونه هم باهوشه و هم زیرک از طرف من ببوسش
مامانی کسرا
پاسخ
جالبه که بدون لهجه حرف میزنه!شاید چون تو محیط نبوده!
پریسا مامان کیان
15 بهمن 92 14:20
نظر فریده خیلی باحال بود. یکسری از نظرات فریده جونو باید قاب گرفت زد به دیوار نی نی وبلاگ. بس که ماهِ این فریده
مامانی کسرا
پاسخ
آره واقعا
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 بهمن 92 18:10
الاهی من فدات شم
مامانی کسرا
پاسخ
خدا نکنه مامانی مهربون
مهسا
16 بهمن 92 0:59
آره واقعا.. پریسا جون موافقم. تو نظرات فریده جون خلاقیت وجود داره..
مامانی کسرا
پاسخ
با راي اكثريت نظر فريده جون ميشه نظر هفته
فریده
16 بهمن 92 9:44
الان اعتماد به نفسم رفت روی هزار . ممنون از پریسای عزیز و مامان سودابه مهربان وای خدای من ؛ الان تو آسمانها هستم ، یکی منو بیاره پایین .
مامانی کسرا
پاسخ
اگه نظرمهسا جون' بخوني (الان تائيدش كردم) ديگه همون بالا ميموني
مامان مینا
16 بهمن 92 13:51
ای جانم کسرا جون که همه رو حریفه زبون مادریشو کرده زبون دوم بچه های مهد
مامانی کسرا
پاسخ
دقيقا، حالا كاش خودش سوئدي ياد ميگرفت!!
فریده
16 بهمن 92 15:36
من حالا حالا ها پایین بیا نیستم . یکی به شوهرم خبر بده نخواد دنبالم بگرده .
مامانی کسرا
پاسخ
اينجا هم اول نگرانه شوهر جوني!!!؟؟؟؟ بابا چقدر هواش' داري؟؟؟؟؟
مامان مونس
16 بهمن 92 17:04
جالب بود
مهسا
16 بهمن 92 19:26
مامانی کسرا جون فریده جون منم برد بالا... رو هوا هستم اینجا خیلی قشنگه
مامانی کسرا
پاسخ
خوبه ديگه همه با هم خوش باشيد اون بالا بذار يه چي واست تعريف كنم البته تو وبلاگ نوشته بودم نميدونم يادت هست يا نه ، كسرا قبلنا فك ميكرد سوئد تو اسمونه!!!! رسيديم تو فروردگاه گفت چرا اومديم پايين بريم سوهد(به سوئد ميگه سوهد)!!!!!!!!! تا ما اين بشر رو شير فهم كرديم كه بابا سوئدم رو زمينه مكافات داشتيم! حالا همه شما به قول كسرا الان تو سوهدين!
مهسا
17 بهمن 92 22:04
آره یادمه آره دیگه هممون رفتدیم سوهد
مامانی کسرا
پاسخ
خوش بگذره
مامان ایمان
18 بهمن 92 18:20
سلام عزیزم خوبی؟تواین سرما چیکار می کنید خوش می گذرههههه اپیم سر بزن
مامانی کسرا
پاسخ
حتما در اولین فرصت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد